HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.03.31. 16:08 uzletembercarlos

Szeánsz

A csütörtök este mindig híres volt társaságunkban a szeánszokról, most egy jó ideje nem volt már, szóval a Doki épp időlegesnek tartotta, azt hogy legyen már megint egy kultúr-összejövetel. Én ezt annyira nem tartottam fontosnak, mert fasszopó egy brigád ül össze ilyenkor, de ha az ember benne akar maradni a vérkeringésben kurvára de muszáj részt venni az ilyen fasszopó féreggyűléseken. A Dokiról annyit kell tudni, hogy tőlem csak pár évvel idősebb és hát igencsak benne van a budapesti éjszakák világában, de található Győrött is meg Miskolcon is helyi érdekeltsége. Siófok meg úgy az egész Balaton part kimaradt az életéből, mert teljesen megvolt róla győződve, akkor mikor kezdte az egészet, hogy a Balatonból még az ő életében mocsár lesz. Ezt az álláspontot napjainkban szerintem már csak ő tartja így, de a fasz tudja lehet túl sokszor látta a Hegylakót azt más távlatokban gondolkozik. A csak egy maradhat szlogen is kitűnően illik rá, nem tűr meg más vetélytársat maga mellett, ha volt is, módszeresen kiirtotta őket nem egyszer görény, patkány eszközökkel. Szóval amíg nem fenyegeti a pozícióját valaki addig meglehetősen kedves és mosolygós vele. A rendszerváltás környékén mikor megnyílt a piac ő az újonnan terjedő drogokra fokuszált. Be is jött a biznisz neki. Legalább olyan kövérre szedte a pénztárcáját mint, a kibaszott undorító belét. Aztán mikor már kiépült kapcsolatai voltak szépen leépítette a kockacukor osztogatást és áttért a vendéglátóiparba. Ma már csak annyi cuccal foglalkozik amennyi a lányai működéséhez szükséges. Sosem volt nagyvonalú szpíddel tömi szerencsétleneket a kólát a pénz miatt is sajnálja meg egyedi kötődési is vannak hozzá. A Doki név eredete is érdekes, majd egyszer lehet leírom. Mindenki tudja hogy így hívják de csak a közelebbi ismerősök merik így szólítani. Egyszer a Hidasi Géza ledokizta, azt az állat mind a 10 ujját kicsit kilapította szerencsétlennek. A srác egyébként jól kereső informatikus volt, szóval nem tudom hogy rakták rendbe a törött ujjait, de úgy hallom nem lépett Bill Gates nyomába. Kárpótlásul megígérte a Gézának, hogy vigyáz a húga egészségére, nehogy véletlen kivigyék az osztrákokhoz táncolni vagy még messzebb. Géza nem volt hülyegyerek értett a szóból, nem kurvának szánta a húgát.

Mikor leérkeztem a szeánsz helyére, a kupiba, láttam, a Dokinank nem volt különösebben nehéz dolga a társaság összeharácsolásával, mert az elmúlt szeles időszak jól egy helyre hordta össze a sok mocskot. A brigádból egy emberre mondanám azt, hogy a barátom az meg a Kollarik Sanyika volt, a maga faszságaival tán ő volt a legnormálisabb mind közül. Persze ott volt a patkány ügyvéd haverja is, mert az a Dokival közös ismerősük. Oszi bá is ott volt, virított a méregdrága protézisével, amit a Rózsadombon csináltatott magának másfél milla volt, de ugyanolyan rusnya pofája maradt tőle, pedig mind reméltük, hogy kicsit javít a helyzetén. A kezén már megint egy új óra virított akárhogy is próbálta széthúzni azt a csík kólát mindig belelógott az órája és szétbarmolta az M0-s körgyűrűjét, amit épp próbált ott alkotni. Mondom neki, hadd dagadjon a beesett óvodás melle: mi van Oszi bá már megint új óra? Vigyorgó fejjel felnézett, szépen, sunyin körbenézett, hogy az asztalnál ki figyelt fel és büszkén mondta, hogy pókeron nyerte, de az bazdmeg nem esett le neki, hogy kurva hülyén mutat benne, mert vagy 2 szemmel nagyobb volt az órán az aranyszíj. Azon gondolkoztam, hogy ha egy gyönyörű szép arany Omegát tud nyerni pókerban ez a fasz Oszi, akkor lehet nekem is kéne járnom. A Dokit közre fogva még 3 díszfasz volt abból kettőt ismertem, az egyik a Zelei Endre volt a másik a Monyoki Tibi. A harmadik nem nagyon tudott magyarul beszélni, de próbálkozott erősen, mikor megszólalt inkább hörrögött, mint egy kibaszott kávéfőző, mintsem hogy beszélt volna. A Zelei egy ritka nagy fasz, kő gazdag és sosem volt normális, már bőven 40x-es de az esze sehol sincs. Mikor bevezették a reptereken azt, hogy nem lehet folyadékot fel vinni csak valami minimált, kitalálta ez az aberrált fasz, mikor mentünk Amszterdamba, hogy beleveri a faszát párszor egy nylon zacskóba és viszi kézipoggyászként, hadd szopjanak vele a biztonságaik.

Mi a Sanyikával otthagytuk a gecibe mikor kiszedték, de estére már utánunk ért a szállodába, mert pár telefon után elengedték és a délutáni géppel el tudott jönni. Amúgy egy halálosan nyugodt grizzley csak gyökér humora van. A nyaló társa akivel együtt fényezik a Doki seggét meg pont az ellentettje egy pattogó idegbeteg hatvan kilós fasz. Egyszer már gondolkodtam, rajta hogy jól pofán baszom azt meglássuk mi lesz, mert állítólag amolyan mindenkit megverek típus. Azt hiszi ha tömegnövelőzik és heti kétszer gyúr, akkor nagydarab lesz, de még mindig csak 60 kilós fos. A másik tévhite meg az, hogy azt hiszi ha kigyúrja magát és megnő, akkor jól fog verekedni. de hát erre a hipotézisre már sok cáfolatot láttam. Ha meg leütöm a kis tacskót komoly indok nélkül, akkor meg a Doki lesz berágva rám. Szóval faszom köszöntem mindenkinek azt leültem. szép hosszú asztalunk volt 10 főre megterítve, de csak nyolcan voltunk. Az egyik asztalfőnél a Doki, a másiknál meg én. Mondom kit várunk még Gyuszibán kívül? Ugyanis Gyuszibá is rendszeres tag, nem csak nekem könyvel szépen. Hát az Auer Pistit! Mondja a Doki. Mikor engedték azt ki Doki? kérdeztem kurvára meglepődve. Aszondja egy hete. Szép bazmeg mondom magamban. Az Auer mindig nagyhalak között mozgott, sok mindent okoskodott, azt egyszer elkapták őt sikkasztással, persze a Doki is benne volt rendesen, de az Auer vitte a balhét másfél milliárd forint környékén lehetett az elcsalt lóvé, azt 2006-ban reteszelték be. Átfutott a gondolat a fejemben, hogy ez a magyar jog milyen egy geci, hát nem meg éri másfél milliárd forintért három év? Nekem mondjuk tuti nem de van akinek biztos. Na mindegy Gyuszibá megjött Auer sehol, elkezdtünk enni. Belegondoltam, hogy lehet semmivel sem jobb társaság ez mint múltkor a céges vacsorán, de hogy itt mindenki kulturáltan tudott enni az már szinte öröm volt baszki. Az Oszi bá azért kivétel volt ez alól, mert az szürcsölte a pofájába az erőlevest. Aztán a Gordon bleut is úgy túrta szét mint disznók a szart. Közben persze ott táncikáltak körbe a Doki lányai az asztalnál. Az ügyvéden meg Oszibán már láttam túl gyakran vakargatják a faszukat. Szóval már hegyezték a zabot. A desszertnél a Gundel palacsintát az Oszibá már azelőtt elkezdte enni mielőtt begyújtották és még tett rá egy kis kristály cukrot is a parasztja. Na azt ekkor jött a show. Dórika épp akkor kezdett a helyen azt a főgóré, a Doki úgy gondolta, rögtön megnézi mit tud nyomás alatt a lány. Aszondja neki feküdj fel hassal az asztalra hadd egyem meg a picsádról a palacsintát. Na az Oszi már rákapott a horogra azonnal kért még a Gundel mellé egy somlóit is. Hát a lány ránézésre lehetett vagy épp 18, láttam az arcán, hogy kicsit megvan szeppenve, meg hát nem épp az a vérprofi volt. Tudtam, hogy ha akármit is szólok az érdekében a Doki kikészül. Azt csak mondogatta neki. Na Dórika feküdj fel szépen. Semmi válasz. A harmadikra már na te kibaszott ribanc felfekszel vagy szétbaszom a fejed következett. A Doki félretolta a palacsintáját felállt mint egy állat azt már ment is megmarkolni a megszeppent lány karját. Szerinted miért fizetlek Te kurva. Vagy ráfekszel vagy éhen döglesz bazdmeg, mert kivert fogakkal máshol sem kellesz. Bennem idáig volt a cérna meghúzva, ezután már szakadt. Nincs bajom a Dokival, meg azt csinál a lányaival, amit akar de, hogy előttem nem fog egyet sem megverni az kurvaélet. Mindenki kussban ült, egyedül az ügyvéd nyomkodta a másik lány picsájába az ezreseket és valami kibaszott primitív vigyorral masszírozta a másik kezével a ribanc melleit. Tudtam ha odaszólok valamit, azzal a Doki tekintélyét csorbítom az idegrendszerét meg szétbaszom. Aztán jelzésképp előretoltam a Tiramisum és odaszóltam a Dokinank, hogy szerintem már túllőtt a célon hagyja azt a lányt majd kurvázik később. Talán józanul megértett volna, de ez a fasz Oszi rendesen kimeszelte a Doki agyát a Rákóczi hosszúságú csíkjaival. Erre még rá is ivott pár X.O.-t és egy gyopárállat lett tőle. Csak annyit mondott ne pattogj Carlos, mert rosszul jársz. Erre felálltam, a szék repült lefelé a galériáról a lendülettől és mondtam neki kicsit már kifőtt agyvízzel, hogy szeretnék rosszul járni, letettem az órámat az asztalra, közben meg mondtam, hogy engem verjen el a lány helyett. Na a Tibi már ugrott fel, gondolta magában a kis geci itt a bizonyítás lehetősége, na meg sosem szerettük egymást. A Zelei meg a többiek inkább kivártak mi lesz. Láttam közben két majom már lejött a fáról a messziben, azt indultak az asztalunk felé, hátha orrba kell baszni engem. A Doki már üvöltött és cammogott felém mégis ki a fasz vagy Te bazdmeg? Beleszólsz a dolgaimba a saját helyemen? Normális vagy Carlos bazdmeg? Doki nem akarok összeveszni, mond meg mennyit ér a lány neked. Lófaszt! és már ütött is, kitértem és végül megszólalt az Endre, hogy Doki tényleg pöcs vagy. Ez pont jókor tette, mert nem biztos, hogy sokáig ugráltam volna mert a két szekrény is hozzánk ért már. A Doki legjobban az Zelei szavára adott szóval nagyon helyesen tette, hogy kinyitotta a pofáját. Te is akarsz a kurva anyád már kanyarodott a Zelei felé a Tibi meg már pattant fel, mert érezte az ő ideje jön, mert a két szekrény lefogott a Tibi meg jött rugdosódni. Az Endre közben ártalmatlanította a dokit és jött térden rúgni az egyik mammutot. Na engedett a feszültség a másikat kicsit még prüszkölve a Tibi rúgásaitól de leszedtem egy sallerral, azt mikor ezt a Tibi meglátta elkezdett hátrálni, nem csoda, kétszer nagyobb vagyok nála, ha nem fog le senki már össze is megy a pöcse. Segítettem neki beljebb, rúgtam a faszát, hogy többé ki se nőjön. Azt a galéria korlátját véletlen lefejelte az orra meg beletörött. A lent ülő pár majomnak, akik immáron a hangzavar mellé képi anyagot is látott, mondtam hogy semmi baj csak céges buli van itt fent. Szerencsére már kettőkor nem voltak sokan csak a törzsvendégek. A többieknek mondtam mindjárt jövök és mentem a menekülő lány után, megfogtam a karját majd mondtam neki, hogy remélem belátja, ez nem neki való, és elfelejti a gecibe ezt a pályát, mert így könnyen megdöglik. Bőgött össze vissza csak mondogatta köszönöm, köszönöm. Mondom neki lófaszt ne köszönjön, húzzál haza és induljon neki az életének még egyszer. Volt nálam 120 abból adtam neki egy kilót, azt ha rendes meló kell szólj elintézem mondatommal elengedtem. Aztán a Dokival kibékültünk, mert ezen volt mindenki. A Tibire meg mondta, hogy azt a faszt jobb is hogy leütöttem, mert egy rohadt kis görény. Na mondom bazdmeg ezt előbb is mondhatta volna.
Este mikor hazaértem, elég ideges voltam gondoltam leírom a sztorit de végül ma lett belőle, nem jó dolog a Dokival összebalhézni, nagy mákom volt, be is szophattam volna, ha az Endre nem pofázik közbe, mert akkor ha sikerült is volna lebokszolnom mindenkit sokáig nem éltem volna vagy a fasz tudja.

15 komment

Címkék: vacsora cimborák doki kurvák


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr781037680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Feco- (törölt) 2009.03.31. 16:41:49

Bazz, egy lightosabb írást vártam az eleje alapján, a végére meg már ökölben volt a kezem... és megintcsak kurvára örülök, hogy nagyon rövid idő után amit hasonló körben töltöttem úgy szálltam ki, hogy semmi kapocs nem maradt. Sim eldob, elköltöz, abszolút új élet kezd. Ehhez mondjuk kellett az is, hogy az egyik spannal levő találkozóra miután nem jött el, a telefonját nem vette fel két napig, kiderüljön, hogy kiment az SZBO és úgy bevitték, hogy senkit nem tudott értesíteni, ügyvédet is két nap múlva kapott. Na akkor rájöttem, hogy szeretnék úgy aludni, hogy ne kelljen attól fosnom mikor jönnek be maszkos csávók az ablakon...

TeasingAngel 2009.03.31. 16:55:45

hát nem volt szívderítő olvasmány. Mondjuk jó olvasni egy ilyet, mozogtam hasonló karakterek között régesrég, és megnyugató érezni a távolságot;)

trash E46 2009.03.31. 22:58:04

hát ez megint egy újabb kemény este volt. sőt amiket leírtál messzemenőkig a legkeményebb... még dolgozom fel egy kicsit.

uzletembercarlos 2009.04.01. 00:36:08

@-Feco-: Jól tetted, hogy kiléptél az egészből, meg a módszered is hatásos, sőt csak így megy. De én már ezt így nehezebben tudom kivitelezni. Viszont a leépítésen dolgozom én is.

uzletembercarlos 2009.04.01. 00:37:56

@trash E46: Az a baj, hogy úgy mint ahogy az ilyen estékből is a Doki félékből sem egy van.

Dolington 2009.04.01. 09:18:52

Húzós volt, csak óvatosan Carlos...Szükségünk van rád...:)

trash E46 2009.04.01. 10:38:07

@uzletembercarlos: elhiszem... nagy ijedtségemben pedig el is felejtettem írni, hogy mennyire végtelenül korrekt és rendes dolog volt, hogy segítettél annak a Lánynak

TeasingAngel 2009.04.01. 13:10:26

@trash E46: legyen Santa Carlos, az még egy kicsit ilyen olaszos-maffiás is - én kifejezettem szeretem az izgalmas ellentmodásokat :P
De komolyra fordítva a szót, nekem is nagyon bejött a viselkedése

trash E46 2009.04.02. 00:50:07

@TeasingAngel: :D tetszik ez a név:D
bizony követendő példa lenne..

CounterS 2009.04.02. 08:23:57

Jó kis sztori volt. Carlos egy este 2 piros pontot is szerzett; megmentette a csajszit, és Tibit felrúgta műholdnak. Erre mondják, hogy összekötni a kellemest a hasznossal. :))

ifrance 2009.04.03. 12:54:46

Carlos, ismét nem kellett csalódnom benned! viszont az utóbbi időben egyre húzósabbak a sztorik, és a fene tudja, de nagyon élet szagúak is. Szóval nem úgy tűnik, hogy fel lennének tupirozva. Ezzel csak arra célzok, hogy talán egy kicsit lassítanod kéne, mert különben vége lesz a blogodnak, mi meg mehetünk vissza a balettbe ugrálni...

még egy kérdésem lenne: tudják a közvetlen környezetedben, hogy blogolsz? nem mozgok ilyen körökben, nem is mozogtam soha, de magamtól úgy gondolom, hogy ha egy ilyen doki-féle arc elolvasná amit róla írtál, akkor nem biztos, hogy személyesen is érintene a nyugdíjkorhatár emelése...
ezt egyáltalán nem kekeckedésből kérdem, tényleg kiváncsi vagyok.

uzletembercarlos 2009.04.03. 22:47:11

@ifrance: Húzos sztorik midnig vannak, maximum nem írom le mind. Bízom benne balettozni eztán sem fogtok, ha már eddig kibírtam mégegyszer ennyi menni fog.
A másik kérdésedre a válaszom az, hogy nem őrültem meg. Nem tudja senki, nagy valószínűséggel nem is akadnak rá azok akiknek nem kéne. De jól gondolod.

@ndtomas 2009.04.13. 00:22:40

Hasonló alkalmi lánymentő én is voltam. Jó ismerős barátnőjét baby-sitterkedni csalták nyugatra, aztán pofon-szoba lett belőle. Mig egy óvatlan pillanatban elküldhette a füstjeleit. Épp egy átbulizott hétvége után, lefekvés előtt vette az adást a szivecsücske, akivel épp együtt voltam. Nem sokat gondolkoztunk, csak még előtte elugrottunk 300 km-re egy szemlére a csókos cascohoz, anélkül mégse vállaljak ilyen utat friss vételű verdámmal. A szükséges ébrentartó-eszközök felszerelésével indultunk is ki érte.
De vigyázzunk mert ukránok. És akkor mi van? Mi meg a magyarok! Ott is állt a hely előtt az UA rendszámos veteránkorú bömbi, ha ezek ilyen vassal kolbászolnak, akkor nem lehetnek akkora ászok, gyerünk is be! Előtte még kikérdeztük a csajt, hány leánykereskedővel számoljunk, merre találhatóak, stb. De az óva intett a villámháborútól, amit igy estéig halasztottunk. Addigra kieszeli hogyan tiplizhetne, ha mégse, akkor marad az A terv.
Egy közeli pizzériában várakoztunk jobb hiján, ahol csak elvitelre gyártották az óriás melegszendvicset, úgyhogy nem kis feltűnést keltettünk a fekete 7-esemel, a tizenakárhány órás éjszakai úttól kialvatlan fejünkkel, meg a nyitástól zárásig posztolásunkkal. Mikor már épp azon voltam, hogy ha nem lépünk, akkor ezek ránk hivják a helyi kmb-st, úgyhogy minden jobb mint magyarázkodni ismeretlen nyelveken, mi micsoda a kocsiban és milyen célt szolgál, és egyáltalán, mik a terveink poggyász nélkül mináluk, stb. Mikor ránkcsörrent a csaj, hogy most pattanna, de hozna még 2 csajt is. Üsse kavics!
Ahogy megálltunk a ház előtt, a csajok rohantak is le, még csomagot is mentettek, azt be a tartóba, ők meg hátra, és taposás. Ezek olyan népek, hogy a nappal kelnek-fekszenek, igy a 2x5 sávos pályán 250-el nem volt gond kirepeszteni mielőbb az országból, mire felfedezik a hiányt, és a bárkájukkal utánunk erednek, hogy mégse hazai pályán találjanak meg, ha mégis sikerülne. Akkor még volt EU-határ, azt sikerült rekordidő alatt átugratni, mivel égen földön csak mi utaztunk akkortájt arrafelé.
A csajok azonnal hazavezényeltek volna, ácsi, ácsi, tegnapelőtt-előtt óta nem aludtunk, most a nagy nyugalomra megérdemlünk pár órát a hazaút előtt, mert ezt rajtam kivül nem vezeti csak az, aki itt kikesseli. Ahogy ezt meg is beszéltük, el is nyomott az álom, és arra ébredek, hogy egy zseblámpával a pupillámat hesszelné valaki. Még jó, hogy nem vagyok ijedős fajta, és nem kezdtem el hirtelenkedni, mert igy nyelvismeret nélkül is megértettem, hogy a a tányérsapkás alakok csak nem az ukrán visszavágóval jöttek, meg szép lassan emeljem fel a kezem, és mutassam mit szorongatok a jobban.
Szerencsémre csak a fogkefém volt, amire rászáradt az elalvás előtt kinyomott fogkrém, ebből vágták, hogy nem jelentek se veszélyt rájuk, de nem is jókedvemből szunyálok az út szélén 4 utassal 4 tárvanyitott ajtó, és nyitott csomagtértető mellett. Ez volt a mák, mert igy csak az alvázt tükrüzték nem tükrözünk-e valamivel a csempész-bizniszben, és eltekintettek a tételes vizsgálattól nagy örömünkre. Ők is csak emberek, és látták mi is csak azok lennénk, mi másért lenne ez a fene nagy bizalom a részünkről az éjszakában, máskor vegyünk ki szobát, jó.
Max. 1-2 órát alhattunk, de nekem valahogy elég volt, téptem is haza. Már nem sietősen, igy menetközben látom a pályán a belső sávban: nini, egy műanyaghordó. Ez nagyon nem jól van itt, meg is állok mellette, és rázom a társam, pattanjon, és ugyan görgesse már le az útról, mielőtt 2 kilóval be nem találja valaki. Akció közben épp odaér egy helyi buzgómócsing, és elkezd velem orditozni, hogy minek állok a pályán, meg mi ez az egész, hivja a pályayardot. Nem álltam le vele vitázni, nem úgy nézett ki, mint aki ért volna magyarul, más nyelven meg nekem nem állt módomban közölni. Ezért inkább kövér gáz, és a legközelebbi lehajtón le, most már kereshetnek.
Egy benzinkúton a mama a külsőségekből félreértette a szitut, és engem nézett importőrnek, ezért a maga fegyverével kivánt harcolni a prostitúció ellen, és nem szolgált ki, inkább még ő is a telefonért nyúlt.
Egy közeli nagyváros napszemcsi boltjában ezek után felüdülés volt a magyar eladó, mert szerinte milyen gáz, hogy a magyarokról azt hiszik, hogy mindenki lopni jár ki, pedig mi milyen rendeseknek nézünk ki mi is. Azóta sem állt egy szemes se olyan jól, mint az a RayBan, amit nála vettem, ott jöttem rá, hogy a szakértő ajánlata megfizethetetlen. Olyan jóba lettünk, hogy megengedte a telefonomat otthagyni pár órára tölteni, mert a szivaros a nagy sietségben a másik kocsiban maradt, és idegennek sehogyse akarták máshol megengedni. De zárásig érjünk vissza, különben 3. nap kapom csak vissza mert hétvége. Persze, mami, jövünk azonnal.
Persze! A benzinkúton vettem a csajomnak egy csokor virágot a nagy késlekedés vigaszául, és amig a vizespalack beszerelésével bibelődtem a kerékivbe, nem rácsaptam a csomagtetőt a kulcsra? Na, ezt most hogy szedjük ki? A helyi BMW kb. ezer öröért megoldja, de szóljak vissza gyorsba, mert hétvége, és zárnak. Uhh, köszi, ennyiért ne siessenek.
Közben taxival visszataposok a telómért. A szemcsihez nem kértem számlát, igy cim nincs, de a keresgélésben látom, hogy a bónusz szemtörlőre mégis rányomatták, áldom az optikus kezét. Idő igy is szűken, de a benzinkutasok elmagyarázták a szitut a taxisnak, aki igy a közlekedési szabályokra fittyet hányva tett ki magáért, mert zárás előtt pár perccel, az aggódó eladó már az ajtóban várt a szettel.
Legalább tudok intézkedni: otthon riasztok mindenkit, lökjék az infokat, hogy jutok be a csomagtérbe a legkisebb károkozással, a pótkulcsot csak ne hozassam már ki. Csak akadt egy okos akinek a gyári cd-je szerint a könyöklő mögött a sizsák miatt csak be van pontozva egy lemezdarab, azt jó erős ráhatással elvileg be birom robbantani. Igy is lett, áldom a preciz bayorische technikus kezét is.
Persze a lökháritóig nem ért a kezem a fullon pakolt csaj-pakkok miatt, de darabokban kihuzgáltam amit birtam. Végül betuszkoltuk a legkisebb méretű utast, és az emlékezetemből sikeresen elnavigáltam vaktapiztatással a célig. Na, most már tényleg nyomom.
A pályát továbbra is mellőzve - ki tudja nem várnak-e ott a hordószónok miatt -, a mellékutakon belebotlottunk egy helyi fesztiválba, ami araszolással végződött az utcai tömegben. Hát sose érünk haza?
Mire nagy nehezen átjutottunk rajtuk, a feszültséget egy salakos parkoló üres sarkában pár mad-max-körrel gondoltam levezetni, de majdnem vesztünkre, mert a helyiek nem kultiválták a mutatványt és a dühös fejek a porfelhőben már egész közelre kerültek, de már csak a csomagtérfedélre csaphattak párat menekülésünk közben. Hogy itt mindenki engem csukna le?
Tankolásnál megint rájöttem, hogy elfogyott a kp-m, a csajok meg csak olyan pénzeszközzel rendelkeztek, amit nem fogadtak el, váltni nem váltottak, bank, posta, mind zárva, küldetni se birunk westernnel. Telefon haza, hozzon valaki kest, de gyors. Addig visszapörögtünk a fesztiválra, ha már ittrekedtünk, jobban szétnézünk, persze másik parkolóban. Futár Balcsiig le mocival, ami a csövön kifér, mérték már be 307-el, gondolom most se kimélte. Ott átvette egy másik jóbarát, aki épp arrafele járt a gyerekkel piknikben, de volt olyan jó arc, hogy kirepitette nekünk.
A csajok már kevésbé. Mert az elsőnek érintetten kivül egyik sem érezte erkölcsi kötelességének később se megtériteni legalább a benzinköltségemet, de még a számomat is elfelejtette mindhárom. Gondolom, a kellemetlen élményeket juttattam volna csak eszükbe.

uzletembercarlos 2009.04.15. 21:47:48

@@ndtomas: A végéhez csak annyit fűznék, hogy fogd fel úgy hogy 3 nőnek megadtad a lehetőséget, hogy emberi életet éljen. Legalább az egyik megköszönte.

@ndtomas 2009.04.19. 22:49:05

@uzletembercarlos: Erős a gyanúm, hogy a jó ismerős törlesztett a nagytudású csaja helyett. Persze, eredetileg is csak róla volt szó, szóval a harmadolás kisstilűség, közel sem köszönet. Amúgy ennyire se számitottam, mert nem miattuk tettem, a költségek se vágnak földhöz. A köszönet az lett volna, ha köt egy meleg zoknit, vagy süt egy piskótát SK, vagy feldob egy lapot parasztbicsről, szóval valami személyes, érted! De ezeknek csak egy automata robotpilóta voltam, mint a ferihegy-milánó járaton, ahova tudomásom szerint törzskártyát váltott legalább egyikük. Nem makkot szed, tutti.
süti beállítások módosítása