HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.04.20. 10:52 uzletembercarlos

Vásári sztorik

Említésként pár dologgal kezdeném, az egyik egy jó hír mondtam, ugye hogy a Dorika meg is keresett engem telefonon. Felvettem a kondiba dolgozni, egyelőre a három hetéra együtt van és ha sikerül elintéznem a non-stop nyitvatartást, akkor így is marad a dolog.

Pénteken délután megvolt a Zolinak a temetése. Sokan voltunk ott az ismerősök közül, ezt örömmel láttam. Bár volt egy két fasz, aki jobban tette volna ha nem mozdul ki a mozgásköréből. A Goróra nem tudtam haragudni, tényleg nehéz a méretében öltönyt találni, ezért meg most nem fog magának szabatni, így aztán lejött egyik portázós szerkójában, fekete ing, fekete farmer fényes lépő. A Doki meg az Oszibá is normálisak voltak, azt leszámítva, hogy csillogott a fejük a sok kólától, tényleg próbáltam feldolgozni, dehogy egy temetésre mi a fasznak szipákolnak be úgy mintha kötelező lenne, azt már nem vágtam. Na akin a pofám leszakadt az meg a Jenő volt még, Palika unszolta, hogy ugyan jöjjön már el ő is. Az egy dolog hogy sportcipőbe jött meg fehér ingbe és be volt baszva, mint az albán szamár, de hogy a szerencsétlen paptól minek kérdezgette a ravatal után, a hátát csapkodva szegénynek, hogy mikor kúrtál utoljára, na azt már nem értettem. Amúgy a többiek mind rendben voltak. A józanabbik felével a részvét után össze is dobtunk a családnak egy kis anyagi segítséget. Azon meglepődtem, hogy a Doki is beszórt egy kisebb összeget, azon már kevésbé, hogy Oszibá gyorsan elsunnyogott mindeközben. Csak onnét vettük észre, hogy eltűnt mikor meghallottuk felbőgni a merci motorját és abból full kox hangerőn a green velvet falsh-t. Az Andinak jól esett, hogy ott voltunk, azon meg különösen meglepődött, hogy megtámogattuk. Igaz a Zolit nem fogja visszahozni és a 8 éves kisfiának -aki értetlenül nézett maga elé vagy az anyjára, aki meg végigzokogta a ceremóniát- hogy miért nem lesz az apja többé vele, de segít nekik talpra állni, akkor is ha a Zoli az összes pénzt elpecázta valahol. Ennyit a rosszról..

 

Még aznap este le kellett mennem Nyíregy környékére, késő este volt már azt a bokrok közül elém ugrott biciklivel egy részeges bandita. Majdnem elcsaptam, se világítás se semmi, aztán csak kirodeózik a bozótosból matt részegen cibálva a bicikli kormányát, hogy ugyan menjen már az egyenesen. Locsolhatták fentről, mert jó kurva nagyra nőtt, a bicikli csak hajlott alatta az meg rajta mert valószínű cefrét is raktak abba a locsolóvízbe. Aztán lehúzom az ablakot mikor lassan elmegyek mellette és mondom neki mi van tirpák meg akarsz halni bazdmeg. Na egyből kijózanodott és már húzta le a bicikli vázára szerelt vascsövet, hogy mi a kurva anyámat képzelek, hogy beszólok neki. Le is pattant a bicikliről én meg mondtam neki kurva anyádat mit rohangászol. Na erre még idegesebb lett, azt sprintelt a kocsi után. Szerencsétlen fasz valószínűleg még a pálinkával átitatott kenyéren nőhetett fel mert esze semmi nem volt, vagy 3 kmre elcsaltam a biciklijétől mindig csak 100 métert mentem előre az meg futott utánam hogy megöllek bazdmeg. Aztán mikor meguntam nyomtam egy kövér gázt azt hagytam hadd sétáljon vissza a biciklijéhez. Bár megfordult az agyamban, hogy visszafordulok és bebaszom a biciklijét a kocsiba, azt 50km múlva kirakom, addig meg hadd sétáljon a baromállatja. Eszembe juttatta a régi időket, mikor tizen egy-két éve jártam vásározni. Na ott tele volt ilyen barmokkal. Rendszerint vitában voltam az élelmesnek látszani akaró cigányokkal, helyproblémák miatt. Azt az egyik bebaszott, egyik vásár alkalmával megivott két sört meg két pálinkát a büfében, és megőrült. Már vagy egy éve egymás mellett volt a sátrunk de valahogy bebaszva zavarta, hogy összeért. Azt elkezdte rugdosni bazdmeg. Mondom neki Géza ha még egyszer belerúgsz a sátramba össze-vissza verlek. Az meg már húzta elő kést hogy most kinyírlak geci bazdmeg. Nem voltam rest elővettem az akkoriban leghűségesebb haveromnak bizonyult vízvezetékcsövet, olyan combosabb fajtát, aztán mondtam, Géza most higgadj le mert ha nem teszed kilapítom a fejed az kurvaisten. Csak nem nyugodott finomabban tarkónbasztam a csővel azt rábasztam a kezére amiben a kés volt. Fél perc múlva már a földön feküdt. Na a következő alkalommal már nem zavarta a sátram két sör után sem. Egyszer meg a fél évre előre lefoglalt helyemen, ami a piac egyik legjobb helye volt, bent szalonnázott három cigány a sátrukban, az enyém helyén. 6ig lehetett átvenni a lefoglalt helyeket én már négykor ott találtam őket a sátramban tömni a rusnya pofájukat. Mondom nekik sziasztok, ne haragudjatok de ez az én helyem szóval megkérlek titeket hagyjátok el. Azok meg csak nevettek. Akkoriban még régebbi bömbivel jártam. Jött velem egy haverom által ajánlott faszjankó, a Dudás. Második alkalma volt velem, azt mikor látta melegedik a helyzet a cigányokkal indult a másik irányba kolbászolni. Szóval egyedül maradtam három kancigány ellen, akik már gondolatban az én húsomban fenték meg a szalonnázó késüket. Mondom nekik, két percet kapnak hogy elhúzzanak a sátrukkal a picsába, különben rájuk bontom, azok meg még mindig csak röhögtek. A szomszéd Kolompár meg mondta nekik vigyázzatok, mert a Carlos nem viccel, az rátok bontja. A fasztarisznyák meg ettek és röhögtek tovább. Bömbi be, motor felhördül, már alapból szép hangja volt, úgy szólt mint Jancsi bácsi traktorja. Rükverc és 20-30 méterről elindultam azt mikor már nagyon közel voltam a mosoly a pofájukra fagyott én lassítottam és elkezdtem tolni a sátrat. Bal kezembe ott volt a haverom ha ez sem elég nekik már a lökhárító nyomta befele a rudat azt felpattantak azt mondták jól van főnök megyünk. Kiszálltam azt a Kolompár még odaugatta nekik, látjátok bazdmeg én mondtam hogy nem normális, faszért nem hallgatok rám bazdmeg. Szóval ilyen harcok mindig folytak a Kolompár sem véletlen mondta mi a szitu látott már vitában párszor. A Dudás meg visszaosont a balhé végén azt azzal a lendülettel mondtam neki, hogy Te meg most takarodj a szemem elől bazdmeg mert agyonbaszlak. Nézett bután, nem értette miért mondtam. Mondom indulj bazdmeg mindjárt itt a vonat, aszondja nincs pénze. Mondom akkor meg szedd a lábad gyalog bő két nap még felérsz, de takarodj a szemem elől. Aztán végül valakihez bekoldulta magát. Szóval ez a tirpák, szellemi fogyatékos bringás meg eszembe juttatta ezeket a sztorikat, azt rájöttem az az élet is jó volt egy kis tapasztalatgyűjtésre.

 

8 komment

Címkék: vásár temetés zoli doki barmok gyökerek


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr791075671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Feco- (törölt) 2009.04.20. 11:17:22

Erről a vásáros sztoriról eszembe jutottak a figurák még mikor a nagybanira jártunk zöldségezni, jó rég volt. Voltak azok a fazonok, akik a kulikocsikat hordták: bent kurva nehéz egy IFÁval kecmeregni, ezért aki sokat vásárolt, az felfogadott egy ilyen kulikocsist, egy kurva nagy talicskát kell elképzelni, azt megpakolták, azt hordták. Ezek a fószerek nem éppen egyetemi doktorok voltak, de szerintem azt, hogy hogyan lehet 13 zsák krumplit meg 40 karton banánt úgy rakni a kétkerekű kocsira, hogy full egyensúlyban legyen, a nagyokosok sem tudták volna jobban kiszámolni. Iszonyat érdekes testű emberek voltak ezek, nem az a szarrá gyúrt alkatúak, de kibaszottul vészterhes erő volt bennük. Na, egyszer láttam, hogy a csávó tolja a kocsit, már a tetején a répahalom is, ezt teszik fel utoljára, tolt a csávó szemre kb 3 tonnát, ugye ez nem túl fürge, erre jön egy aranyláncos paradicsomnepper, azt dudálgat neki a mergából, hogy húzzon arrébb. Ez meg nyugiban megy, kurvára nem lehet gyorsan mozogni, sem elindulni sem megállni ezzel a szarral, azért a merga csak könnyebben mozog. Ember arcoskodik bent a kocsiban, megy az anyázás, azt a végén már megunta a kulikocsis, letette a kocsit, azt szó szerint kihúzta a faszkalapot a mergából, levert neki két pofont, azt elengedte. A csávó meg magyarázott, hogy ezért eltűnteti innen, meg stb, de még évekg láttam a fazont, a mergás meg bebukott valami banánbulit, azt a végére már csak egy asconával veretett... érdekesek ezek a piacok meg vásárok, külön népség, és az is biztos, hogy aki egy kicsit ebben elmerül, kurva nagy élettapasztalatra tesz szert...

trash E46 2009.04.20. 18:37:54

basszus, ezektől a biciklisektől kivagyok... mondjuk amelyik nem ilyen feleshajtotta pöcs az is ekkora gyökér... az 1ik cimborámra ráhúzta a csúzlit egy ilyen csótány

trash E46 2009.04.20. 18:52:20

bocsi a tirpák stílusért, csak mindig felforr a vizem amikor eszembejutnak

Teasing Angel 2009.04.20. 23:34:17

na rád érdemes várni Carlos

ifrance 2009.04.21. 07:53:04

Hmm, igaza van Angelnek, tényleg megérte a várakozást. indult egyáltalán valamilyen vizsgálat Zoli halálának ügyében? vagy szépen elsikálják? rendesek vagytok, hogy összedobtok, bár a többiekből nem nagyon néztem volna ki az alapján, amit eddig elmondtál. persze az is lehet, hogy ilyenkor óhatatlanul mindenkiben felrémlik, hogy ő sem golyóálló, és egyszer talán ő is így végzi. ez meg lehet, hogy megnyitja a pénztárcákat. Jó, mondjuk Oszibá más eset, nem tudom ismered-e a Rejtő könyveket, nekem az jutott róla eszembe, amit Piszkos Fredről írt talán az elveszett cirkálóban: "nem tudott huzamosabb ideig lelki életet élni". :)

viszont ami már régebb óta piszkálja a kiváncsiságomat: úgy rémlik azt mondtad korábban, hogy kifejted honnan kapta Doki a nevét. lehet, hogy csak egy sima sztori, de valahogy az az érzésem, hogy mégsem... :)

ami meg a blogot illeti, csak így tovább!

Teasing Angel 2009.04.24. 15:37:14

Carlos, mondd, hogy a napsütést élvezed valami jó kis teraszon és azért nincs új poszt;)

ifrance 2009.04.27. 11:45:38

Carlos, lehet hogy tolakodás, akkor szólj, de mi (talán nem sértődnek meg a többiek ha a nevükben is írom) itten határozottan várjuk már a folytatást! ;)

uzletembercarlos 2009.04.28. 11:55:18

@ifrance: Azért ilyenkor mindenki elgondolkozik és ha már pusztán empátiából nem teszi akkor pont azért ad mert majd az ő családjának is jól jön ha így jár esetleg. Az Oszibának meg se kutyája se macskája magán kívül nem szeret az senkit. Sajnos nem olvastam rejtőt sosem de már egy éve tervezem, hogy elkezdem érdekel nagyon.

A Dokit majd egyszer lehet leírom. Bár nem egy posztnyi a dolog, legalább is úgy gondolom.

@Teasing Angel: Az majd később lesz, de baj nincsen csak teperni kell.
süti beállítások módosítása