HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.10.22. 20:10 uzletembercarlos

We love summer

Valler Te fasz attól még, hogy Te egy szarházi kis patkány vagy egészen nyugodtan békén lehet hagyni az olvasóimat, függetlenül attól, hogy igaz vagy nem igaz. Egyébként, meg ha meg akarod tudni, hogy mennyire igaz nyisd ki azt a beszürkült hólyag szemed és egyből rájössz, hogy mi a valóság.

 

Sziasztok! Visszatértem, eltűnésem oka hármas volt. Az első, hogy a nyár elejére igen sok baszakodás volt a munkámban, meg kellett mentenem a kondit is, mert ebben a szar időszakban, akár fel is gyújthattam volna. Tevékenységem sikerrel járt. Második ok, hogy itt volt a nyár és ami szabadidőm maradt, azt végig a családommal töltöttem. Ez azt hiszem érthető mindenki számára még a birkaszar Vallernak is.  Jut eszembe, kedves ostoba kimondhatatlan nevű Emánuel neked meg üzenem, hogy kicsit told félre a funkcionális analfabetizmusod és fuss neki még egyszer a három blognak. Bár Tardát sosenem olvastam, gyanítom azt meg egy harmadik személy véste a monitorba, mert igaz Tibi világa és szókincse hasonló köpenyt visel az enyémhez, vagy fordítva  -de ez kurvára mindegy -, a stílus szerintem egyértelműen különböző. Annak ellenére, hogy azok a merénylők, akik a világra hoztak, jó iskolába próbáltak járatni, ahol többek közt ezt a három nevet megtanultad, de mégsem sikerült elsajátítanod a szövegértelmezés és elemzés rejtelmeit. Ezért gyártod a kibaszott konspirációs elméleteidet, csak az a baj, hogy akik valóban összeesküvést szőnek, és mondjuk azok emberek, akkor te, egy teknős intelligenciájával sosem fogsz rájönni. Ehelyett gyártod a saját kis elméleteidet, mint például, hogy azért volt a gazdasági világválság, hogy Magyarország tudja fogni valamire a szar helyzetét. Aztán kibaszottul örülsz, hogy milyen okos vagy. A Vallernek meg üzenem, ha a Kollarik egyik kis godzillája, a Satu Feri meghackeli az ánuszrózsáját egy háromfeles zártszelvénnyel, akkor majd aztán ne sírjon nekem… Szegény Feri egy 120 kilós kancigány, abból a rusnya fajtából és tő homár. Ez alapvetően nem lenne gond, mert megtalálja a párját, bár buzeráns legyen a talpán. Viszont 4 éve egy vidéki diszkóban valaki Robin Hoodot játszott és a nagy színjátszás közben felsőcombon lőtték Ferikét. Mivel csak Robin Hood volt a fegyvermester és nem Tell Vilmos sikerült leszakítania a herezacskóját is Ferikének. Így ösztöneit már csak túlvilági agresszív perverzkedésben éli ki. Vagy buzi szexrabszolgát játszik, ez általában akkor van mikor szétexezve hazaér valakivel és még rushoznak. A másik kevésbé bizarr de annál undorítóbb, mert mikor bekokainozva domina szerepbe bújik garantáltan feldugja szegény szub seggébe a parlamentet is.  Persze ezeket a sztorikat a fasz Kollarik Sanyika ebéd közben széles mosollyal, örömében fulladozva meséli, hogy mekkora poén….

 

A harmadik ok, amiért eltűntem, aminek ez a kissé jókedvű stílus is köszönhető, az egy üzlet, ami miatt el is kellett tűnnöm az elmúlt egy hónapban. A problémát nem érzem teljesen megoldottnak, de elméletben kész. Viszont kibaszottul felbaszta az agyam az is, hogy a családom nem láthattam és nem gondoskodhattam róluk. Igaz a Goró vigyázott rájuk a Sanyika meg etette őket. Mind a kettő egy 7 kaliberes fasz, de tudom rájuk bármikor számíthatok ha gáz van.

Alapvetően ha életem végéig blogolnék, akkor is lenne elég sztorim ebből a pár hónapból, így nem is tudom mivel kezdjem. Mivel már így is pattogtak a billentyűk az ujjaimon eleget, ezért egy rövidebb, ámbár tanulságos történést… de mi a faszomat vezetem így fel, ebben az egy hónapban annyit írtam a laptopra, hogy már kibaszott novellaíró lettem. Majd lehet azt is felbaszom ide, de az nem az életemről szól…

 

Azt hiszem az idei gyár is termékeny programokkal kecsegtetett a sok narkós fasznak, meg a pénzért baszok ribancoknak. A Rise fmről átálltam a Roxyra, mert amilyen jól indult annyira elkefélték szerencsétlen Rise-ot. A Roxy meg tán kicsit összekapta magát bár még mindig úgy érzem, mintha egy 12 órás kazettát hallgatnék. Lényeg a lényeg mind a két rádión ömlesztve jöttek a partyhírek. Igazából nem is tudom dolgoznak e még az emberek, mert minden napra két hú apám ott a helyed gecijólesz, kurva nagy arcvagyhaeljösz buli volt. Az audiban a kormány már majdnem eltört a kezemben, mikor 5 percenként ezt kellett hallgatnom Nem baj, mert eredményes volt, hiszen már magunkénak tudhatjuk a we love summer bulikat is. Remek a sok kis droid fasz meg örül, hogy szétcsaphatja magát a nyár szeretetében. Na én is kaptam egy szeletet ebből egyik hétvégén. Pacek Tibi haverom az ilyen helyeken szedi magát tele a jó nép szolgálatában. A budapesti szórakozóhelyek felén az ő emberei tömik tele teletabikkal és teleporrokkal az emberek éhes lelkét. A kábítószert elítélem, de azokat is akik önön akaratukból megveszik. Nem vagyok egy beethoven, de a progressive house zenét több mint 10 éve hallgatom és szeretem. Ma már divat lett és a sok kultursznob és artuditu megy, mert hát most ez a kurva jó. Elbaszták, ez van. De az is kurvaisten, hogy a szórakozóhelyen lévő sok boldog ember nem a zene miatt megy le és esetleg fogyaszt valamit oldódásnak, hanem fogyasztani, villogni és esetleg hallgat is mellé valamit. Na az hogy mit, az már kibaszottul mindegy, mert a trainspotting elmehet a picsába ahhoz képest, amit ott lent produkálnak.

 

Szóval mit ad isten pacek Tibi a tőle nem megszokott módon vinnyogva hív fel szombat éjjel egykor, hogy: Carlos segíts bazdmeg, mert szétbasz az ideg, nem tudom mit csináljak!

Hebegett, mint egy kibaszott 15 éves hippi mikor a rendőrök elkapják füves cigi szipákolásáért. Mondom mi a fasz van? Errő hát izé elájult rosszul van és balhé van. Na most mire ezt kibogoztam eltelt 10 perc. Dokkolóban az egyik orvosától egy 20 éves leányzó speedet vett és rosszul lett. Eleinte nem nagyon foglalkoztak vele, megesik az ilyen gondolták az emberei, kibaszatják két grizzleyvel aztán vergődjön a kurvája. Na igen csak ez a kegyetlen Mr. X legújabb puncikája volt, aki olyan jól szuperált, hogy szerette is. A Mr. X azért mert nem akarom átírni a nevét, sokszor nem is szoktam senkiét, de ha leírom egyből tudja mindenki. Ez egy negyvenes faszi, aki igen befolyásos ezekben és más körökben is, továbbá nem a Teréz anyával való jó kapcsolatáról híres, így akadt rá a kegyetlen jelző. Na Mr nagyfaszú persze nem egyedül ment le, hanem pár cimborájával. Ők nem járnak ilyen helyekre csak üzleti ügyekben, illetve ha a faszcibálóikat meg kell mozgatni, hogy este jobban forrjanak. Épp egy ilyen utóbbi alkalom volt, mikor ez történt. Általában kapnak szép díszkíséretet is, nehogy csúnyán sétáljon el valaki mellettük. Tudták, ha megpróbálják kibaszni a csajt, akkor vagy észreveszik közben, vagy kint találják meg és akkor a hajó elsüllyed a sok kis patkánnyal. Szóval kibaszkodtak az egyik kabinból mindenkit és bevitték szépen kussban a lányt, egy ember bent volt vele, egy góliát meg a bejáratot őrizte.

Ne ezután a mese után kérdeztem mi a faszt csináljak? Tibi jó barátom de nem igazán láttam át a szándékát. Az meg már annyira kivolt, hogy mondta menjünk be gyújtsuk fel a hajót azt a nagy kavalkádban lehet a füstre fogni, én meg mondtam a Tibikének, hogy inhaláljon inkább plazmát, az mindenkinek jobb. Egyébként aznap este elment az esze és egy része még mindig kint van valahol az éterben azóta is. Szóval elküldtem a faszba. Gondolkodtam pár percet és mondtam magamban hiába fasz ez a Tibi sok jót tett már értem, viszonozni kell. A megoldás megszületett. Szóltam a két Kozáknak meg két Kollarik féle gibbonnak, aztán lekergettem magam egy szórakozóhelyre, ahol a Doki egyik ex embere, saját vállalkozásként stikában üdítőt árult. Pár gyomortérdelés után rájött, hogy szépen jönnie kell dokkolóba tovább folytatni a tevékenységet. Szerencsétlen, amennyire ellenkezett az elején annyira alázatos volt a kocsiban, főleg mikor beszállt a két Kozák az ÖMV kútnál, a másik két jeti meg követett minket egy mondeoval. Mondtam neki, mi bevisszük vigyázunk rá ő meg kezdje el serényen árulni a kólát. Szegény rajtam kívül nem ismert senkit, én visszasétáltam a kocsiba kihajtottam az egyik hídbejárathoz és otthagytam a négy barbárral. Tibikét értesítettem a helyzetről. Egyből megértette, szólt az embereinek és azonnal hősnek tűntek fel, mikor az egyikük szólt Mr. X-nek miközben másik kettő vigyázta a kislányt és ápolta, a maradék meg a doki exemberét ütötte. Az hiába mondta, hogy a Kozákékkal..., mert a nevüket sem tudta és mindenki csak azt látta, hogy a WCben dekkol, a Kozákék meg otthagyták a faszba, abban a hitben, hogy vigyáznak rá. Ugye ő csak engem ismert én meg nem voltam ott, így nem tudott mit mondani.

 

A 20 éves lány, deréktól lefelé megbénult, agyvérzést kapott, örök életére egy kis zombi lesz, mert valami fasszopó moslékot adott neki. Egy ideig azt hittem ez a fasszopó, aki követett módon is, de tehet róla, az az egyik közeli ismerősöm. De kiderült, hogy került a szervezetébe egy olyan kábszer, ami biztosan nem tőle ered. Rá egy hétre meg is fogták a stikában áruló kis tirpákot, azt ugyanúgy végezte, mint a doki exembere előző héten, csak őt a Tibike emberei a doki exemberét meg Mr. Nagyfaszú emberei tették történelemmé. Egyik sem ért egy petákot sem, rengeteg embert nyomorítottak meg és mindkettőjük egy féreg volt a maga módján. A lányt szívemből sajnálom, bár pénzzel nem lehet mindent elintézni, de küldtem a hozzátartozóknak névtelenül egy kis segítséget a nehéz időkre. Az meg hogy alapvetően egy szennyezet cucctól lett szarul, nem jelent semmit, mert láttam ugyanilyet tisztától is csak az állat túlzásba vitte.

 

 

A fasz Tibike meg azóta sem győz nekem hálálkodni. Egyszer majd behajtom azt is.

 

14 komment

Címkék: biznisz függő cimborák doki barmok kurvák gyökerek partyk


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr951468385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boroskóla 2009.10.23. 13:50:06

Oléj! Carlos is back :)

Zsír poszt.

ratatüj - az édes vadállat 2009.10.24. 21:08:41

Hát ne kímélj minket, vevők vagyunk mi minden szép, virágos történetre, mely a kék ég alatt esik a tisztes birkapásztorokkal.

Teasing Angel 2009.10.25. 10:55:45

@ratatüj - az édes vadállat: köszönöm, hogy szóltál, épp külföldön, úgyhogy nem nézegettem a blogokat.

ifrance 2009.10.26. 08:15:41

Isten hozott újra a blogon, Carlos! igazi velős poszt, többször kellett elolvasni mire mind sorát dekódolni tudtam. :) kicsit más világban élünk, bár lehet, hogy csak pár kilométerre vagyunk egymástól. De pont azért szeretem ezt a blogot, mert egy olyan ablak arra a "másik" világra, amelyik nem tűnik túl torznak. Hajrá, és csak folytasd!!!

ifrance 2009.10.26. 08:57:43

egy kérdés azért felmerült bennem: (természetesen csak általánosított válaszra gondolok :) )
szóval ilyen esetben -doki ex vállalkozójára gondolok- hova teszik a hullát? megy egy garázs aknájába, mint a szlávy gyerek? mert ha valahol "idegenben" múlik ki valaki, akkor ott -laikus véleményem szerint- könnyebb eldugni/otthagyni, mint "hazai pályán".
egyébként szvsz minden díler halált érdemel. nem nagyon van gusztustalanabb annál, aki mások életét tudatosan tönkretéve akar gazdagodni. (valahol a kocsma tulaj is hasonló kategória nálam, de most nem akarok hosszasan moralizálni... :) )

Wendriner Tódor Emánuel 2009.10.26. 22:50:04

mondjuk nem gondoltam, hogy ekkora felzúdulást fog kelteni az az egy kommentem, de ha ennyire zavar, akkor kérlek, bocsáss meg nekem! azért remélem, még olvashatom a blogodat?

uzletembercarlos 2009.10.27. 02:48:19

Először is köszönöm mindenkinek az üdvözlést!
Tódor rád meg nem haragszom, inkább én vagyok mostanság ingerült, de majd elmúlik, talán addigra te is jobban átlátod majd a dolgokat.
A kiritikát mindig szívesen fogadom, akár negatív, akár pozitív, mert mindegyik épít. Viszont a hülyeségeket azonnal lereagálom, nyilván nem mindig kisministránsi módon.

uzletembercarlos 2009.10.27. 02:52:13

@ifrance: Nos ha szakács lennék, akkor nyilván nem adnám ki a sütim titkos receptjét, itt ugyanez a helyzet. Nem is gondolná az ember, mennyi mód van eltüntetni egy hullát. Annyit segítek, hogy párat közülük egy két film illetve sorozat egész jól levezet persze, némi hálivúdis túlzással, vagy ollózással.

ifrance 2009.10.27. 14:40:46

@uzletembercarlos: jogos, de azért valld be, hogy egy-egy jobb süti után benned is felmerült, hogy elkéred a receptet. persze a titkos recept, az titkos recept... :)
márpedig ez az

RoFä 2009.10.30. 06:52:06

@uzletembercarlos: Melyik sorozatokra gondolsz?
Dexter is megszívta a második évadban, és nálunk még tenger sincs... Kénytelen volt átállni távolabbi kikötőre, hogy a Golf áramlat is segítsen a problémamegoldásban.

A szociológiai hitelességű Sopranos-ból rémlik néhány eset, de ha jól emlékszem ott is csak a jó mélyre elásás volt a bevált módszer, ahol a helyválasztás a kulcs...

uzletembercarlos 2009.10.30. 11:19:51

@ifrance: Igen ez az! Viszont erre sosincs tökéletes recept, könnyen el lehet baszni.

uzletembercarlos 2009.10.30. 11:23:13

@RoFä: A Dexterből egyik részt sem láttam, az a hülye Goró néz ilyeneket, de amit mesélt róla nem vitt el. Ritkán nézek dvd-t, nem sok időm van rá, de TV helyett kiváló. Igen a Sopranos nagyon sokmindenben reális és nagyon jó karakterek vannak benne, életszagú, ezért tetszik, régen néztem a TV-ben egy két részt, most meg mikor időm akad rá nézem dvd-n az elejétől. Ha figyelmesen nézted, azért ott is voltak más módszerek az ásáson kívül. Egy-kettő nem is olyan nagy hülyeség, persze Hollywood ezt sose felejtsük el. Vagy elvesznek belőle, vagy hozzáraknak. Sosem teljesen hiteles.

mgrc 2009.11.06. 08:14:19

király, hogy visszatértél! Kicsit nyugisabb időket kívánok neked, és akkor mindenki jól jár, poszt is lesz, meg az életed is simább :)

uzletembercarlos 2009.11.16. 19:39:10

@mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból.
süti beállítások módosítása