HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.01.29. 22:32 uzletembercarlos

A sírásó

Na van ez a Lázár. Kész esettanulmány a görény. Pár évvel lehet tőlem idősebb, de a feje vagy kinéz hatvannak. Botvékony giliszta testén, ujjnyi vastagságú gusztustalanul zöld erei dagadnak, mint tészta a kelesztőben. Mindemellé valami kibaszott amorf módon még bele is van, amolyan sörhas. Kiváló alakját a genetikán kívül az imént említett sör, és a patikákat is megszégyenítő mennyiségű kémiai termék magához vételének köszönheti. Lényegében nála mindegy, hogy mit nyom lényeg hogy üssön, amolyan toxikomániás fasz. A kokaint favorizálja a legjobban, abból mindennap az orrába söpri a kellő mennyiséget, a feje meg csak azért nem dagad kibaszott nagyra, mert az összes hétvégéjét valami drogbarlangban tölti el agyonspeedezve. Én nem tudom, hogy mi a fasz tartja még össze az undorító testét, de nem tudnék három olyan embert mondani, akiben egyenletesen elosztanám a Lázárba jutó toxikus anyag mennyiségét és túlélné. Na mindegy, lényegtelen Sírásó Lázár nem ezért érdemel szót, mert ilyen faszból épp rengeteg szaladgál az utcákon. A neve már lényegesen több figyelmet érdemel, a sírásó jelzőt onnét kapta, hogy ezt a gyökeret szerintem még az is fel tudja bosszantani pillanatok alatt, aki még a napvilágot sem látta meg. Ráadásul pitiáner bűnöző létére nincs is nehéz helyzetben, hogy valaki hamar felbassza benne a pumpát. Már a kóterban is ült 6 évet valamikor, akkoriban kapta a nevét. Amióta ismerem pitiáner bizniszeket folytat, amiben a fegyvertől a drogon át minden megvan. Akkoriban, még a sitt előtt félévente sikerült olyan helyzetbe kerülnie, hogy el kellet ásnia valakit. Az utolsót hála isten rosszul ásta el, azt bevarrták. Kibaszottul nem értem ezt a magyar jogot, rengeteg baromság van benne. Például az ilyen köcsögöket én gondolkodás nélkül, azonnal bitófára küldeném. Azt, hogy ezt a remek szokását megtartotta, nem tudom. De remélem megint rosszul fog ásni és a sitten döglik már meg. A vitái egyébként napi szinten meghaladják egy átlagos hokimeccs bunyóit. Ez fasz meg valahogy kikupálta magát régen, úgy hogy három kungfumestert meg négy grizzleymedvét egyszerre ledönt a pálcika testével. Tényleg jól verekszik a barom, láttam már. Rendszeres útitársa egy beretta is, a biztonság kedvéért. Bár szerintem egy Mcdonaldos műanyag késnél komolyabb fegyver nem való a kezébe, ugyanis egyszer még pár éve, mikor a hűvösről szabadult, hazajött az öccse, aki nindzsáskodik vagy mi a fasz, azt a mesterétől kapott ajándékba egy szamuráj kardot. Jobb híján a brádörnek ott kellett megszállnia a bátyjánál. Az a fasz meg épp idegösszeroppanást kapott valamiért, azt lehúzta a szamuráj kardot azt fényes nappal tokjából kivonva, kalimpálva rohangászott vele az L. utcán. Ezután nem sokkal az agyfúrkászok kiderítették róla, hogy paranoid skizofrén.
Na szóval érthető, hogy miért folyt el az agyvizem, mikor megláttam őt a bontóban. Éppen dadogott valamit a srácoknak, aminek valószínűleg semmi értelme nem volt. A szó legszorosabb értelmében gondoltam, hogy dadogott, mert mikor megszületett, a szülésorvos fejére ejtette, aki szerintem csak próbált jótékony lenni a világgal, de nem jött neki össze, mert csak beszédhibás lett a sírásó. Egyébként a cpu azt még bírta, ha egy embernek beszélt, mert akkor szinte észrevehetetlen volt, viszont mikor már meg kellett osztania a figyelmét, akkor bebaszott a ménykő, azt nyelvész legyen a talpán ki kigobozza mi a jó büdös faszt is próbál makogni. Ezen hibáján, meg aktuális mentális állapotán rengeteget javított, ha nem volt benne cucc, csak egy feles leponex. Én már szerencsére két éve nem láttam, ezt a goblint, mert a Goro egyszer agyonverte, úgy hogy három hétig csak fehércsuhásokat láthatott maga körül. Azóta nem, merte közénk tolni a rusnya képét. Erre baszmeg ma ott látom a telepemen és az én zsebemből húzza ki a lóvét, mert feltartja az embereim. Már felkészülve álltam meg, mert volt időm lenyugodni, ugyanis a fos állapotban lévő ezeréves piros nissan patrolját, már kilométerekre ki lehet szúrni.
Mindenféle látszatát próbáltam, adni annak, hogy mennyire kurvára nem örülök neki, hogy a telepemen látom, de a kibaszott hal szemeivel ezt nem igazán vette észre. Gondoltam magamban biztos nyomós oka van, hogy idetolta a képét ez a kis patkány, mert ha a Goro még egyszer meglátja valószínű lenyúzza a patkányprémet róla a testét meg a szippantós Janibácsi malacainak dobja.
Szseszeszee-szeeevavvavasz kákákárloszkám, na-na-na-nanagy bizniszem van szá-szá-számoóóóódra. Na baszki ezt leírni is kurva nehéz nem, hogy megérteni. Itt hozzátenném semmi bajom a beszédhibásokkal, de ez a kis patkány mindig felbasz. A nagy üzlet lényege most nem érdekes, azt próbálta kihozni, hogy most ő az albán maffiánál komoly katonának számít, és hogy be akar venni valami tutiba. Egyrészt alapból nem érdekelt, másrészt, ha az albán maffiának már a Lázár is jó, akkor nagy bajban lehetnek. Szóval végighallgattam, azt szépen illedelmesen elküldtem a picsába, azt lebasztam az embereim, hogy ők miért nem tették ezt meg előbb. Erre közölték, mert hogy nem merték. Mondom nekik baszki, ha én holnapig nem jövök és addig itt vár ez a fasz, merthogy kitelik tőle, akkor haza sem mentek aludni? Na ezen nem is idegesítettem tovább magam. Elintéztem bent, amit elkellet azt mentem az anyóshoz, a Terikéhez, a lányomért utána meg az Andrisért.

Szólj hozzá!

Címkék: függő ostoba barom


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr81911309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása