HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.01.29. 20:58 uzletembercarlos

Betelefonálós játékok

Üdv midnen idetérőnek!

Vasárnapi napom folyamán olvasgattam izomtibor blogját, azt rájöttem, hogy amenyni fasz körülvesz, bőven lenne mit írnom és legalább én is kicsit kiadom a gőzt. (itt is) Mielőtt bármelyik kis hobbit megkérdezné, igen a magamfajta is tud kezelni netet, de ha nem hiszi el, jöjjön azt megmutatom neki milyen jól tud az oszlopón fejjel lefelé lógni a koaxális kábelen.


Magamról röviden annyit, hogy minden ember, akit ismerek Carlosnak hív már régóta, az idén töltöm a 35-öt és van egy gyönyörű feleségem meg két szép gyerekem. Konditeremem van már 10 éve lassan, emellett behajtócégem, meg autóbontóm, illetve egyéb más vállalkozásokban is van némi szerepem. Szóval bazmeg volt alkalmam a szemetet összeszedni, na meg pár cimbora is akadt ezalatt.
A történések leírását vasárnap kezdtem, de csak most volt időm a blogot megcsinálni.

01.25.vasárnap:


Nem kellett sokat agyalni azon mi a szart írjak neki, mert mikor ma hazaértem begyűjtésből, leficcentem a plazma elé. Ilyenkor általában azt várom, hogy a nőstényegyedem kész legyen az ebéddel. Jobban főz, mint én szóval átadtam neki a stafétát, mindenki csinálja azt a családban, amihez ért. Én sem kérem meg őt, hogy menjen el helyettem a sok fasszopótól beszedni azt, amit be kell, meg ha kazán beszarik nem szereltetem meg vele. Ért máshoz is de ahhoz legfőképp semmi köze senkinek. A várakozást baszottul nem szeretem, de neki elnéztem, hogy megint miatta csúszik a délutáni programom. Maximum majd egy húszassal kevesebbért vesz magának még egy századik táskát, mert nekem annyiba került a félórás ebéd előtti faszverés a tévé előtt. Ráadásul úgy felbasztam az agyam az első csatornán, hogy épp azon gondolkoztam letépem a falról a tévét besétálok az XTV vagy valamelyik szenny stúdiójába és belehúzom a keretébe a degenerált, mocsadék műsorvezető fejét. Kibaszottul idegesítenek ezek a műsorok, de néha leragadok rajtuk, némi infószerzés céljából, hogy tudjam mennyi nyomorult faszkalap él ebben az országban. Az egy dolog, hogy volt az a patkány, aki kitalálta ezeket a betelefonálós játékokat, az is egy dolog, hogy van barom, aki játszik vele. Mikor egyértelműen lejön még a legbutább majomnak is, hogy nagy átbaszás az egész. Nyilván addig nem kapcsolnak senkit, még meg nincs a korrekt mennyiségű manna. Ha kapcsolnak is jó eséllyel egy aberált faszt, akitől ha egy kvízjátékban megkérdezik hányadika van ma, majd hosszas semmitmondó gondolkozás után közli büszkén, hogy péntek.


Na baszd ki. Ennyi hülye féreg él ezen a világon. Nyilván rengeteg kamubetelefonálás van, amit egy málészájú köcsög nyomat a szomszéd stúdióból, amiben az a szomorú, hogy a sok nemnormális beszopja. Kedvencem mikor 3adszorra telefonál be valaki és érdekes módon a sok hülye közt mondja: Szia megint István, a megfejtés krumpli. És persze viszi a tízezret meg a tripla dupla húszezret. A sok kibaszott kretén egyből ráutazik a forrónyomra és már baszkodja a billentyűket lefelé, hogy ő legyen az új milliomos. Ez még azt mondom mind rendben van aki, hülye az baszódjon meg. Nyilván sok van belőlük, mert akkor nem menne a műsor minden nap 4 csatornán legalább.
De ami most igazán felbaszta az agyam, az a legújabb szopatás a műsorban. Egy apróság de egy minimális jóérzésű ember idegzetét is az egekig kúrja. Autómárkákra gondoltak, hatra, amiből persze kiderült, hogy az autómárkákba beletartozik a JCB meg a Catelpillar is. Teljesen lényegtelen. Az emberek mondták, bmw, mercedes, alfa romeo stb.
A buzinak is erős rásegítéssel mondható valószínűleg g-vitaminon és magokon élő, férfiakat megszégyenítő műsorvezető nyomta a kontrát ezerrel. Itt megjegyzem semmi gond a buzikkal, tőlem még szaporodhatnak, is egymással. Van a kondiban is nálunk olyan vendég, aki buzi, még sincs vele semmi gondom, de a fehérje, amit már a seggén át is kap, a rendes testépítő porok mellett, teljesen kiragyásította a pofáját, nem csodálom, hogy már csak a buzikat izgatja. De tényleg rendes gyerek. Visszatérve a műsorvezetőre, veréb betelefonál, mondja opel, lehetőleg már vagy századikra hangzik el, erre a műsorvezető hatalmas ajnározásba kezd és visítja, húúúúú de jóóóóóó akár az is lehetne, de nem az! De nem baj próbálja újra. Erre mondom én, na bazd meg a kurva anyád, erre kitenném a 100-as karikát azt akinek lehet nézze. Vagy jött a honda. Derék buzi műsorvezetőnk megint visít már a fejét is fogja, mint egy kibaszott olimpikon, mikor átrobog elsőnek a célszalagon aranyérmét megnyerve. Szóval eközben visít és mondja naáááágyhhhon jóó el sem hiszem, de nem az! Ez is lehetett volna. De jó nyomon van próbálja újra. Közben úgy mosolyogva, hogy fogait kiverném. Erre mondom én azt, hogy ezt már isten is bünteti. Jó nyomon van a gyökér, persze mi máson lenne, már rájött, hogy autómárkát kell mondani. Aztán jött a rendkívül értelmes faj, aki már olyan hülye, mint a faszom, csak nincs a fején szökőkút. Aszondja peugot 207 cc. Húúú mondom isten barma, és valószínű azért mondja, mert még van is ilyen neki. De hogy miből, ha ilyen hülye. Még egy roller is túlzás lenne egy ilyen fasznak a közlekedéshez, azzal legalább nem árt senkinek. Mert hogy az utakon az ilyen közveszélyes, az biztos. Na mindegy. Aki esetleg nem értené a 207 cc már nem autómárka, hanem típusjelzés. Nem is írom tovább, pedig lenne, mit. A kaja több mint fél óra múlva lett kész és valami megmagyarázhatatlan késztetés miatt én néztem ezt a műsort ezalatt. Ezután a begyűjtés hatékonyabban ment, vajon miért?

4 komment

Címkék: média gyökerek


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr8911080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EPVjr 2009.01.30. 16:25:00

Tibor oldalarol tevedtem ide, bevallom mast nem is igazan olvasok mar egy jo 2 honapja, de a kommentketbol itelve nem lehetsz buta ember gondoltam benezek. Egybol megirom - nekem tetszik ez is.
Na de a lenyeg:
A betelefonalosokat altalaba kapasbol atkapcsolom mert kurva nagy atbaszasnak tartom az egeszet, es rossz nezni - hallgatni, ahogy a sok hulyet atkurjak. Egy vigasztal: ugy ahogy megirtad sok a kamu telefon, ez automatica lecsillapit es altalaba ha tobb mint 10 masodpercig is elnezem az ilyen musort, csak nevetes a vege. UDV!

uzletembercarlos 2009.01.30. 17:33:25

@EPVjr: Köszönöm, hogy benéztél. Hát a Tibor nekem is jó pár könnyes percet okozott, szóval nagyon jó, pláne hogy sok olyan fasszal találkozom, mint akik statisztálnak benne. A telefonosokra visszatérve én néha csak azért szoktam nem elkapcsolni, mert kiváncsi vagyok mivel kúrják át az emberek fejét. De elég hamar ideges leszek.

EPVjr 2009.02.04. 17:27:03

Na azert a csajok akik eloadjak azt a sok hulyeseget is megernek egy - ket pillantast... Nem tudom ez hogy van magyarorszagon, mert ha haza jarok akkor annyi idom sincs, hogy a csaladdal kieljem magam de itt a lengyeleknel altalaba valami fullos picsak adjak elo a napi szedito adagot a nepnek :)

uzletembercarlos 2009.02.04. 18:52:31

Itt vegyesfelvágott van. Hol valami buzi, hol pedig valami picsa. Ha valami jó punci a műsorvezető, akkor kicsit nyugtatom a szemem rajta azt utána lapozok.
süti beállítások módosítása