HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.03.24. 22:29 uzletembercarlos

auf Wiedersehen

E hónapban folyt a szar rendesen. Így volt ez múlt hét végén. Szerda este felhívott a Kollarik Sanyika: Szevasz Carlosom, mi a történés feléd, semmi? Jó van, mert az a helyzet, hogy téma van. Milyen téma Sanyika? Mondtam neki és már azt is tudtam, hogy nagy szívességkérés áll a dolog mögött ha ilyen fasszopó ködösítéssel kezdi a mondókáját. Azt akarom megkérdeni, hogy mit csinálsz holnap, meg azután Carlosom, mert Münchenbe nagyon várnak minket. Mondom: mi a fasz van Sanyika, beszéljél már érthetően bazd meg. Na tehát van egy kis okosság, amit Münchenbe lehetne igazítani, tüzépes buli. Mondom milyen tüzépes buli basszalak meg, minden infót ki kell rángatni belőled. Két percet kapsz azt rádbaszom. Jó, jó Carlosom. Tudod most ott kinn nagy válság van, ott is lemondott a Gyurcsány aztán most mindenki kapkod levegőért. Mondom neki: Sanyika bazmeg a világon mindenhol szopó van már régóta, mondj újat faszom.  Ja, ja szóval az van, hogy most próbálják a német építőipart felpumpálni ezáltal remélik, hogy a többit is húzza magával felfelé, leginkább az autógyártást  meg alkatrészekét. Azt ugye a jó német-magyar kereskedelmi kapcsolatokra alapozva sikerült beennem magam nagykutyákhoz. Azt, azt szeretnék, ha a lengyelek helyett mi vinnénk oda a perlitet Pálházáról. Na most nekem vannak kapcsolataim a perlit bányász cégnél, velük már mindent lezsíroztam, azt holnap meg azután lenne a kinti vezérkarral a megbeszélés. Ácsi Sanyika felcsaptál salesesnek az építőiparban vagy mi a fasz. Most azonnal kiköhögsz mindent vagy hagyj a picsába. Ja,ja Carlosom mondok mindent. Na a beszélgetést nem részletezném, mert negyed óra után miután elkezdett köhögni rájött jobb ha nem telefonon beszéljük, mert volt okosítás a dologban rendesen. A lényeg az, hogy a kinti befektető sem messiások gyülekezete és jól megakarják magukat szedni a Sanyika meg partner rá a ködös eredetű perlitjével, mert hogy hogyan került bele a Pálházi bányász buliba azt még mindig nem értem. Aztán a biztosítás kedvéért szerette volna ha az üzlettársa mellé, még megy kísérőnek pár tekintélyes úriember. Láttam benne fantáziát, és ha az üzlet létre jön Münchenbe, akkor bukó sincs benne és kaszálunk mi is szóval rábiccentettem. Persze szigorúan három kocsival kellett menni a Sanyika szerint, őt nem nagyon érdekelte sem a recesszió sem a környezettudatos gondolkodás. Igazi materialista gyerek volt mindig is. A találkozó az M1 ÖMV-nél volt a budaörsi kijárónál ott vettem fel a Gorót is. Mondtam hozzon egy embert, mert a Kollarik Sanyika külön brigádjából egy jön csak, az meg utazik az üzlettársával. Persze, hogy az új barátnőjét hozta a Goró, aki múltkor volt velünk Túrkevén. Utóbbi időben nagyon összemelegedtek, mindig kérdezem is, hogy mikor lesz a menyegző. Attól kicsit tartottam hogy a fehérorosz góliát elem, az kicsit más tűréshatárokon mozog, azt útközben megöli a Kollarik Sanyikát, de minimum kivágja a kocsiból. Szóval már négyen megvoltunk, már csak az üzlettársát vártuk meg az azt kísérő szekrényt. Be is gurult a kútra nemsoká egy  Lexus LS 600h. Akkor már rájöttem, hogy már láttam ezt kis vadászgörényt,  egy kibaszott gazdag ügyvéd, de abból az igazán féreg fajtából. A Sanyika nagy spanja. Legalább is a Sanyika fényezi a seggét rendesen neki, lassan a fejét is meglátja benne olyan fényes már. Egyébként tipikus jogász, dolgozik mint barom, sok pénze van de a piával nem tud bánni. Azért mert azt hiszi hatalma van és kurva sok pénze bármit megtehet. Egyszer részegen hazafurikázta a brigádot, azt mikor az utolsó embernél meg akart fordulni kicsit benézett az udvarba is, de nem különösképp zavarta szépen hazament a kocsival, de sikerült úgy leparkolnia, hogy a kocsit két hétig nem találta utána, olyan picsa részeg volt. A szentendrei úton meg tisztességgel gondoskodik az oszlopok és táblák vérfrissítéséről, mert mikor az Euro Centeres póker buliból megy haza mindig leszed párat belőlük,. Ő nem a póker miatt jár oda, hanem a játékgép meg pia. Szentendrén van egy kis kúriája, mondhatnám azt hogy szerény de nem az. Szóval emiatt a részegen vezetek, mert megtehetem mentalitás miatt én legszívesebben salétromsavba lógatnám a kis patkányt, de most meg csak próbáltam nem megütni mikor kiszállt. Na mindegy. Elindultunk hatan három autóval. Útközben kérdezi tőlem a Goró mi ez a szüzépes buli?  Tüzép Goró tüzép! Az meg mi a faszom? Á hagyd a picsába mondom neki. Azt még szerda este csodálkozott mi a büdös faszért kap fix lóvét a két napra ő meg a barátnője. Annyira nem volt hülye, hogy tudja én nem egy kilóért megyek le Münchenbe két napra. De ahhoz már igen hogy megkérdezze, hogy a határnál baj e ha van nála egy kicsit nagyobb kés mint nyolc centi. Mondom neki Schengen Goró bazdmeg Schengen! Aszondja milyen sengen? Ez is valami kibaszott zsidó ünnep? Na itt tekertem fel a zenét maxra és zártam le a kommunikációt. Azért később megkérdeztem, mégis mekkora pengéje van? Aszondja csak egy harminc centis tőrt hozott. Mondom mi a fasznak? Nem háborúba megyünk. Jó hogy nem Katanat hoztál basszalak meg. Hogy micsinálok Kata…? Kérdi a Goró. Zene megint fel, Németországig kuss. Én nem mentem többel német honba sem 180-nál de ez a fasz ügyvéd 200-al meszelt végig az aszfalton. München előtt megálltunk egy pihenőnél, azt látványosan másztak arrébb az emberek kocsistul mikor begurult a fekete A8 és fekete Q7 társaságában az ezüst Lexus. Amikor kiszálltunk akkor már a parkoló maradék vendégei is elillantak. Bár a Sanyika úgy nézett ki, mint egy csoffadt óvodás az ügyvéd spanja meg valami összeesett tésztaszál, de annak olyan ocsmány feje volt, hogy még a Goró is ártatlan gyereknek nézett ki mellette. A pihenőtől nem volt már sok hátra, délre ott voltunk a Sheratonba. A Sanyikának aranykártyája volt, mert minden hónapban egyszer ott verte a faszát valami apropóból. Így a biznisz folyosón voltak a szobáink. Geci nagy bajban voltam, mert nem tudtam eldönteni kivel alszom egy szobában. Az ügyvédet valószínű megfojtottam volna álmában. A Goró meg olyan kibaszott büdös a sok szartól, amit összeeszik meg magába szúr, hogy hét görény megirigyelné, a fehéroroszt eleve kilőttem. A Sanyika féle vízilófejű szörnyből már elég volt múltkor, mikor Miskolcra mentem vele. Szóval kieséses alapon mondtam a Sanyikának, hogy vagy ő lesz velem egy szobában vagy a Goróval alszik. Egyből igent mondott. Fasza volt a hely, volt ott minden bazmeg, a biznisz folyosón még volt egy kis társalgó kajával, piával, persze mind ingyen. Ott zajlott a tárgyalás. A német tárgyaló félről nem beszélnék hosszan, de ha én azt hittem csúnya emberekkel mentem, akkor ezek kibaszott ocsmányak voltak. Mindegyik egy kibaszott nagy lufi volt, még a górék is és olyan ótvar fejük volt, látszott rajtuk anyjukba is megforgatnák a kést, ha a bőrükről lenne szó. Szóval nem csodálom, hogy a Sanyika szart egyedül menni. Az első nap simán ment, de nem történt érdemi megegyezés, kiderül a törzsfőnök ott sem volt. Másnap reggel arra a hírre keltem, hogy a Goró meg a fehérorosz este befingó párbajt tartottak, mert ők voltak egyedül, akinek nem jutott széttolható ágy. Azt a fehérorosz kiütéssel győzött, mert az egyik lövése élesre sikeredett és összefosta az egész ágyat. A két legocsmányabb tagunk az ügyvéd meg a Sanyika nevelt szörnye meg jól szétbaszták München összes luxuskurváját. Szerintem a tetovált fejű jeti az összes pénzt elkurvázta ott, amit az egész útért kap majd. Az ügyvédnek meg persze nem volt tétel a német prosti tanulmányút. Ennek a kúrópárbajnak meg az volt az eredménye, hogy az ügyvéd még másnap is részeg volt és még az a pár gramm kóla sem segített rajta, amit magába söpört, hogy helyre jöjjön teljesen, inkább csak ideges lett tőle. A tetovált fejű Bandi meg úgy nézett ki a reggeli asztalnál, mint a kivert fasz. Mivel volt időnk még a kora délutáni tárgyalásig a Goró egyből megtalálta a kondi termet, a Sanyika meg a koxos ügyvéd haverja elmentek körbenézni, hátha lőnek még picsákat egy kis baszkodásra, de most olyat akinek nem kell fizetni. Egyébként az ügyvéd az egy aberált geci, mesélte a Sanyika, hogy az már nem tud elmenni a sex semmilyen formájára. Csak arra élvez ha verik,  még meztelennek sem kell lennie a csajnak, csak jól verje szét. Ez a féreg napokat lóg fenn a neten, amíg nem talál egy idióta kurvát, aki jól elverdesi kibaszott sok pénzért. Aztán volt már olyan eset, hogy a csaj kicsit jobban beleélte magát a domina szerepébe és kibaszta az ügyvéd fogát. Szegény lányt olyan szinten összeverte, hogy még a kutyák is fenntartással kefélnék meg. A haját meg leégette, a fogait meg mind kiverte neki. Persze a patkány geci ezt is megúszta. Mondjuk tény ezután a csajnak szopásban nem volt párja. Szóval mondtam is a Sanyikának, hogy legközelebb szóljon nekem, ráállítom a Ninácskát, azt mikor nagyon beleéli magát a veretésbe, szépen megjelenek én is azt addig verem a rusnya gecit még a csontjai ropognak. Na mindegy elbasztuk az időt egyig, jött a tárgyalás, ez valamivel rövidebb volt. Megjött a főmufti mindenkit jól kiosztott a kis törpe köcsög, azt mondta, hogy megy a picsába nem lesz üzlet. Ez az ügyvédnek nem tetszett és  lemutterfucherozta a faszba a kissámlit. Ekkor az 5 bodigárdja közül egy előkapott egy viperát, hogy jól szétveri az ügyvédet. Lojalitás az meg van nálunk, még ha egy patkány geciről is  van szó, én a hozzám legközelebb állót levertem a faszba, a Goró meg egyből neki ugrott kettőnek, mert még mindig ő volt a legnagyobb állat mindünk közül. Egyet próbált leszedni a Bandi is de az ernyedt faszos állapotában nem volt lelkienergiája és péppé verték a fejét még mi lerendeztük a hármat. A Fehérorosz szépen ráúszott arra a már kettő grizzleyre, akik a Bandit immáron rúgták, nem szarozott mindkettőt combon szúrta két kicsiny pillangójával. Eddigre már jött a Goró nekem segíteni a két alvezért leszedni, akik szintén bádigárd termetűek voltak és épp időben jött, mert már az egyik lefogott. Aztán a fehérorosz egyből utána kapott a menekülő törpeuszkárnak és csak simán térdhajlaton rúgta. Ekkor már láttam, hogy ez egy kis lábszakértő. Itt már láttam, hogy üzlet nem lesz. Szerencsére a tárgyaló le volt foglalva délután 4ig és a személyzetnek is megvolt tiltva, hogy bejöjjenek a kamera meg kikapcsolva volt, így volt időnk gondolkodni, mit csináljunk, hogy ne legyen deficites az út. Sanyika szépen előszedte a német törzsfőnök laptopját és mondta, hogy mondjon szépen egy számlaszámot meg egy kódot és utaljon el tízezer eurót a számlájára. Nem nagyon ellenkezett mert a fehérorosz nagyon elszántan szorongatta a tökeit. Aztán szépen kisétáltunk átmentünk a szomszédos szobáinkba összepakoltunk és elsöpörtünk egy auf Wiedersehen nel. Elosztottuk 6 felé és szépen el is felejtettük, hogy mi történt. A kis kefebajszúék meg nagyon pattogni sem pattoghattak a poliziejnél, mert a Sanyika szépen megbeszélte a két combsérülttel, hogy ők most egymást szúrták össze, mert balhéztak és otthagyta nekik az újlenyomatukkal a két kis lepkét is. A Sanyika meg mondta, hogy nem kell aggódni a kis törpe geci miatt sem, mert a telefonszámán kívül, amit a bolha piacon vett nem tud semmit. A bankszámlaszám meg egy Kajmán szigeteki bank, ami teljesen lekövethetetlen útvonalon kapcsolódik a Kollarik Sanyikához. A pénz, amit meg kért direkt nem volt nagy összeg, mert ezért annyit amúgy sem tepernének.  Így kissé feszülten de kellemesen telt zsebbel hazatértünk. Mikor hazaértünk a Bandit leadtuk a nőjénél, hogy vigye el dokihoz, mert nem igazán nézett ki jól. Igaz egy hónapban kerestünk volna ennyit a bizniszen fejenként a Sanyikával, de nem alakult úgy a dolog, ez meg gyors pénz volt. A mai világban ez is kincs.

24 komment

Címkék: biznisz egyéb okosság kiruccanás


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr671023580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trash E46 2009.03.24. 23:54:50

elég mozgalmas napjaid vannak, bár legalább gyümölcsöző.

TeasingAngel 2009.03.25. 05:35:27

már épp akartam kérdezni mikor írsz, de ha ennyi történés van, akkor inkább befogom a számat

trash E46 2009.03.25. 10:38:53

@TeasingAngel: jobb ha magadtól teszed, mint ha Goró segítene :D:D

-Feco- (törölt) 2009.03.25. 11:32:18

Jó a sztori, eszembe jutott egy érdekes a régmúltból, szerintem már el is évült, semmi gond...
Ment akkoriban a végtelenített matáv kártyabiznisz, nem volt még olyan elterjedt a mobil mint most, azt éppen elég sokat forgalmaztunk, megérte befektetni. Mondja egy ismerős arc, hogy van egy gyerek, tuti jó kártyája van, ha átállítják a telefont akkor két nap alatt megberheli a kártyát és működik megint, tuti megéri. Akkori csajom ment ki olaszba tanulni nyáron, gondoltam jó buli lesz, tudunk beszélni, megér egy pár forintot a buli, vettem is egyet. Működött van két napig, akkor elkezdték átprogramozni a központokat, egyre kevesebb lett a hely ahonnan lehet telefonálni, úgyhogy mondom arcnak hogy akkor gariba ezt meg kellene berhelni, gond ne legyen. Jófejkedi, persze, csinálja, adjam oda és kész lesz, stb. Odaadom, na onnantól nem értem el a gyereket egy hétig. A haver aki ajánlotta sem érte el, kezdtem kurva ideg lenni, már csak hogy nemár átbasszon egy kis görény, úgyhogy gondoltam csinálunk kis okosságot. Mondom másik havernak, hogy van egy arc, aki átvert, kellene valami móka. Éppen volt egy spanja aki akkor jött ki a szanatóriumból, 3,5 év meg vagyonelkobzás után, eléggé le volt égve, mondta hogy az arc elég zord, de most olcsóért tud segíteni. Kitaláltuk a bulit, gyereket idegenként keressük, kérünk 10 kártyát, mivel ez nagy buli, belemegy, azt kap egy faszt a seggébe nem pénzt, nekem marad 3 kártya, a haveréké 7, akkoriban darabja volt 15 rugó, 97ben az nagy pénz volt. Nagy nehezen leszervezzük, találkozó az arccal a nagy buszpályaudvaron, péntek fél 4kor, kibaszottul szar hely és időpont, kurva sok ember, mindenki várakozik azt nézelődik. Megérkezünk egy full feketített mergával, Sanyika szépen leparkol a jegykiadó elé a járdára, hogy lássuk a terepet, ez fasza, mindenki lát minket is. Illetve látna, ha nem lenne a szélvédő is sötétítve, Sanyika érzésből vezetett, sztem denevér volt az anyja, azt ultrahanggal tájékozódott, mert a kocsijában utazni olyan volt, mintha az embert beszippantja a fekete lyuk, és kirakja a tér egy másik helyén. Na mindegy, látjuk megjön ember, de nem ott vár ahol kellene, és kurvára nézelődik, eléggé fosott, azért úgy kellene elkapni, hogy ne legyen nagy gáz, rendőrség 200m-re, mégsem kellene a faszság miatt kóterezni. A zord gyerek meg már spannolja magát, hogy szétszurkálja a kis köcsögöt ha nem adja oda ami nála van, a végén már nem is lehúzni akarta hanem kirabolni, mondom fasza, a gyerek megérdemli, de azért mégis.. Na, szépen eltereljük a gyereket, egyik irányból megy Sanyika, őt nem ismerte, de rájött hogy gond lehet, mert elindult a másik irányba ahol már vártuk. Na, volt ott remegés meg habogás, azt egyszercsak a mókus úgy gondolta, hogy ő itt majd Forrest Gump példáját követve futásba kezd. Zordon barátunk elrúgta a lábát, pofára esett a buszmegálló közepén, néztek az emberek hogy mi van... Meg lett rázva az ember, erre felemelte a kezét mint aki ütni akar. Gyerek 50 kiló, Zordon 120, Sanyika 100, jó esélyei voltak... A vége az lett, hogy még a bkv bérletét is elvették, a cipője maradhatott meg...
Aztán még pár napig jött a havertól, hogy a gyerek keres, meg fenyeget hogy jön az arabokkal... mikor meguntam felhívtam hogy nem volt-e elég a múltkori, úgyhogy kussoljon be.. bekussolt. Utálom az ilyen eseteket, de minek kellett rossz fát lehugyoznia a kis pincsinek....

TeasingAngel 2009.03.25. 13:36:54

@trash E46: carlos nem küldene gorókat gyenge nőkre. remélem még akkor sem ha KICSIT szemtelenek.
én meg különben is igyekszem jól viselkedni

uzletembercarlos 2009.03.25. 15:09:51

@-Feco-: Ilyen kis balekok mindig vannak, akik mellényúlnak. Legalább megtanulta, hogy hogyan is játszák ezeket a dolgokat. Vagy nem de akkor előbb utóbb úgy is eljut a Fekete-tengerig búvárkodva.

uzletembercarlos 2009.03.25. 15:41:59

@TeasingAngel: Így van nőket nem bántuk, bár a Goró könnyen megtéveszthető, múltkor betörte egy csajnak az orrát, mikor portázott, mert paraszt módon viselkedett az, azt kiderült, hogy nem volt szándékos csak úgy nézett ki mint egy hering kiscsávó merthogy ő, hogy imós volt, szóval megtévesztették mentegetőzött.
Angel Te meg úgy is tudod, hogy csipázlak Téged, még ha szemtelenkedsz is "kicsit."

Boogie66 · http://rotoma.blog.hu 2009.03.25. 18:15:08

Ha nagyon akarnak meg fognak Titeket találni. Elég sok nyomot hagytatok: pl. bejelentkezés a szállodába, kártyahasználat, a kurváknál is lehet egy csomo info, szóval csak ovatosan. Lehet hogy nem éri meg a 10k ajro, de ha a presztízst nézzük ... Lehet hogy mégis utánatok mennek.

-Feco- (törölt) 2009.03.25. 19:23:14

@uzletembercarlos: Volt másik vicces eset is, kisgyerekkel volt valami nézeteltérés, korrektül tettem neki egy ajánlatot a megoldásra, azt elkezdett fenyegetni egy névvel. Mondtam neki hogy komolyan gondolja-e, erősködött hogy meg leszek rakva, fossam össze magam. Elővettem a telefont, felhívtam akire hivatkozott hogy most mi is a helyzet, ismeri-e az arcot. 3 kilót bukott a gyerek ezen, mivel rosszhiszeműen próbált referenciát felhasználni...

-Feco- (törölt) 2009.03.25. 19:41:45

Ha már szóba kerültek a mókusok, volt egy gyerek a környéken, akinek a vezetékneve Sz volt, elég hírhedt cigánycsalád volt akkoriban, több városi legenda keringett a keménységükről, ma meg már vidámkodnak vasárnap. A csávónak annyi köze volt hozzájuk, hogy ő is csúnya cigánygyerek volt, azt elterjesztette, hogy ő a Robi unokatesója, és kurvára kemény dolgokat múvelnek együtt. Vett két fehér izompólót, aztán abban járt éjjel-nappal. Ahoz képest hogy nagy maffiózó volt, lepukkant panelkecóban laktak a fater-muter-tesó meg ő. Fater-muter igazi jómunkások, muter talán valami menzán főzött, fater meg építkezésen, volt egy szakadt wartburgjuk. A csávó beadta, hogy ő kurva kemény, és elkezdett májerkedni a telepen. Volt pár kellemetlen témája, de a legdurvább az volt, mikor a faterja megtudta mit terjeszt a fia. A fater szégyellte hogy ezen a néven mindenki csak a bűnözőket ismeri, egész életét végigvakolta, a kínai nagy falat kétszer lenyomta volna tükörvakolattal, annyit keccsölt. Jön haza a fiú, apja már a kapualjban várja, fél telep kint az erkélyen nyáron, kapott a gyerek olyan sallerokat a faterjától, hogy egy hétig csak hallózott ha megkérdezték mi a lila folt a szeme alatt.... Onnantól aztán elveszett a nimbusza, bár visszatért a piacra, láttam egyszer a sparban biztonsági őrködni.. :)

trash E46 2009.03.26. 09:52:26

@TeasingAngel: tudom, tudom :), csak viccőtem ;)

KÁJZERSZÓZE 2009.03.26. 10:03:44

Elolvastam mindet Carlos. Fasza, csak így tovább! Jól nyomod.

Dolington 2009.03.26. 13:59:43

Carlos! Lenyomtam egyben az összeset, nagyon ott vagy a szeren. Csak így tovább, remélem Te nem 100-ig vagy kalibrálva mint a tardai huszár...:)

uzletembercarlos 2009.03.26. 18:09:43

@Boogie66: Ilyen esetekben rutinból nem használunk bankkártyát, egyedül a Sanyika aranykártyája lenyomozható, de azon is fals cím van. Nem hinném, hogy ennyi pénzért felásnák a fél európát, ha mégis akkor az tényleg a presztízs miatt lenne. Szóval a Sanyika még kicsit izgulhat, de ha szar lesz úgyis számíthat ránk.

uzletembercarlos 2009.03.26. 18:18:52

@KÁJZERSZÓZE: @Dolington: Kösz a bíztatást, igyekszem nem me állni, amit hoz az élet azt úgy is leírom, amint van rá időm, ha 100-nál megállnék az azt jelenti kibaszott nagy gáz van, mert már fekvőrednőr lennék a vakondoknak

TeasingAngel 2009.03.26. 19:16:02

azt hiszem attól nem kell tartani hogy az élet nem adja a helyzeteket....

trash E46 2009.03.26. 23:50:32

@uzletembercarlos: hát azért remélem nem leszel vakondok fekvőrendőre ;)

TeasingAngel 2009.03.29. 14:17:33

semmi új történés? Vagy túl sok? :P

Dolington 2009.03.31. 07:52:29

Hová tűűűűnt Carlos Hill?? Hováááá tűűűnt Carlos Hill???

Dolington 2009.03.31. 15:04:37

Ez az igazi teasing, ugye Angyalom?:)
süti beállítások módosítása