HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.02.01. 16:51 uzletembercarlos

A nagy üzlet

Péntek este már-már kezdtem azt hinni, hogy végre lesz egy egyszerű hétvégém, kis pihenés család meg minden. Szombat délelőtt én voltam a kondiban bent, mert megkértem Ninácskát, hogy toljuk el a munkaidejét, mert este dolgom van a másik fizetett ellenségem meg szabadnapot vett ki. Mondtam, hogy rendes lány, lehet rá számítani szóval belement. Oszibácsi meg megneszelte, mint szakadt hiéna a döghúst, hogy bent vagyok, azt már 10 órakor pontban láttam, hogy gurul be a clk-val. Lehet én vagyok a fasz de egy hatvanöt éves három szál hajú temetőcsősz elég furcsán virít egy olyan szemi-sport merciben. De hát az összes nőt megkúrok projectjéhez szerinte ez elengedhetetlen kellék.  Szóval ez a vén buzi mindig gyanús eredetű holmikkal talál meg engem, hogy milyen kurva jó bizniszt lehet belőlük csinálni. Régebben vevő voltam az ilyenekre, de egyszer elég szarul jöttem ki belőle, azt azóta én ilyenekkel nem szívesen foglalkozom. Amúgy Oszikbának egy régiségboltja van a belvárosban, azt ott bassza a rezet egész nap. Ezeket zsebpénz kiegészítésnek csinálja, hogy maradjon nyalókára is pénze. Órákkal is seftel, azt mindig úgy jön be a parasztja, hogy meglengeti a bal karját előtted, hogy ugyan vedd már észre bazmeg, mit szereztem. Na tegnap is így nyitott, azt már mondta is az áldást. Szevasz Góré, minden rendben van? Én nem szoktam illedelmeskedni, ha nem érzem őszintének a dolgot, akkor nem adom elő magam. Szóval mondtam neki, hogy mi a faszt akar.  Góré az a helyzet szereztem pár ilyen wellness cuccot, nagyon jó áron vannak, azt mivel neked itt a kondi tudod…. meg sok embert ismersz, tudod… gondoltam majd profitálsz belőle. Mondja nekem a lencse szemével. Mondom neki: Oszika bazmeg még is mi a lófaszt értesz te wellnes cuccokon? Törülközőt meg strandpapucsot?  Nem góré, ilyen wellness gépeket, tudod. Mondom milyen wellnes gépeket a faszom? Na várjál, mondta Oszibá. Ekkor ráébredt a vén kobold, hogy ha mondjuk már elmondani nem tudja, akkor hoz képi rásegítést.

Bejött egy nagyobb dobozzal, amit alig bírt kivenni a merci csomagtartójából, meg egy katalógussal. A dobozból előhúz mindenféle kisebb nagyobb elektromos szart, köztük azt az elektromosan izomrándulást gerjesztő övet, meg mindenféle olyan cuccot, mit nem is láttam.  Aztán előkapja a katalógust, azt mutogatja nekem, a különböző kardió gépeket, szobabicikliket, meg futópadokat, és egyéb ehhez hasonló nagyobb gépeket benne. Persze eközben úgy lapozgatja, hogy ugyan vegyem már észre a kezén azt a kibaszott Patek Philippe-t. De láttam, hogy bassza az önérzetét az én figyelmetlenségem és tovább játszottam az elbaszott megfigyelő szerepét. Néha már úgy lapozott, hogy majd kitépte a katalógus lapjait. Erre megkérdezem: Mi van Oszikám ideges vagy, nagyon feszültnek tűnsz ma bazmeg.  Na itt már lehetett látni rajta, hogy majdnem összeomlik és ha annyi kiló lennék csak, mint ahány éves még le is baszott volna egyet. De persze ezt nem merte tenni, viszont még annyi bőr volt a pofáján, hogy ne mondja azt, hogy az új óráját nem vettem észre. Így csak annyit mondott, hát hogy átkúrták egy képpel és bukott 150 rongyot rajta. Aztán folytatta azzal, hogy ezekbe a gépekbe mennyi pénz van… Mondom neki: Oszika rájöttél már bazmeg, hogy ez itt egy szájonkúrt konditerem? Van futópad is meg bicikli is meg minden, amit akarsz. Az ilyen elektromos szarokkal meg nem hinném, hogy jó célközönséget találnék az idejáró emberekből. Max egy-két ropit, aki két hónap gyúrás, meg szerezés után nézegeti magát a tükörben, hogy mennyire kibaszott sokat nőtt, azt nem is látom fél évig utána, amíg újra meg nem csinálja ezt. Meg hát ezekben a szarokban nincs sok pénz csak nagyobb mennyiségben. Na erre rögtön rácsapott, hogy Góré hát Csepelen egy raktárba annyira kibaszott sok van, hogy te leszel a szaúdi király, ha mind eladod. Ez a része nem fogott meg az újonnan születtet mobil tévéshopos kobold szövegében, de mondom, hogy ha tényleg egy akkora raktár tele van ezekkel a nagyobb gépekkel, mint amit mond, abból még bolt is lehet. Mondtam neki, délután megnézem. Erre kitett egy cetlit egy címmel a pultra.

 

Már ott vártam, négy után párperccel, mert ugye hogy délután négyet beszéltünk meg.  Na pont mikor indultam volna, érkezik ez a fasz. Télen tökig letolt ablakkal és dübörgött belőle a fájősztáta. Na ezt a képet nem tudom leírni, de mikor egy háromszálhajú vén kecske ül egy clk-ba és dübörög ez zene a kocsijából, az már nagyon veszélyes. Kiszáll, Cohiba a pofájába és azzal makogja, hogy hú de be volt állva a Hungária körút. Én meg gondoltam magamba, hogy 20 perc alatt biztos, mindenki útra kelt, mert hogy kurvára nem volt forgalom, mikor én mentem rajta, az biztos. Megnéztem a szajrét, hát nem hazudott Oszibá, egy 2000 négyzetméteres raktár tele volt. Volt minden, jakuzzi, vízi bicikli meg távirányítós delfin, szóval minden faszom. Oszibát ismerve meg a raktáron lévő árut felmérve, na meg a jó árat hozzávetve, hát kétségeim voltak az eredetét illetően. De ő váltig állította, hogy ezek Kínából mentek USA-ba hajón, konténerben, és hát hogy valami nem volt rendben az átvételnél a megrendelővel így egy konténer szállítóhajó meg hozta az USA cuccokkal ide jurópba. Neki meg hát állítása szerint voltak fülesei és lecsapott rá. Eljátszottam, hogy elhiszem neki. Megkérdeztem ki a szponzor, mert a vén fasz azon kívül, hogy annak látszatát keltse, hogy ő a felső tízezer oszlopos tagja, hát nem nagyon volt pénze. Mondja: valami német faszi, és hát hogy az is levett belőle, a többit meg tovább passzolta nekem. A héten jött vonaton… Ez már nekem egyre ködösebb volt. Sok mindent eltűrök, de ha palira akarnak venni azt nem, szóval rálógattam az egyik kapcsolószekrényre, azt hagytam, hogy kiköpködje a valóságot. De hát esküdözött tovább, na akkor a fogtam a Cohibáját, ami az előző művelet közben a földre esett. Azt kicsit megszívtam, mert hát olyan jó illata volt, csak hogy én a füsttől megszédülök, azt a végével meg a nyakán kellett támaszkodnom, hogy el ne dőljek. Mikor már kellőképpen pöfékeltem elsírta, hogy valóban Hamburgból van a szállítmány, de azt elfelejtette mondani, hogy az a német, egy jómódú minden erkölcsi követelménynek megfelelően élő, arab származású, derék legény. Egyébként semmi baj nincs velük, van jó cimborám, aki arab. De ezek épp nem szerzetesrendet üzemelnek ott dojcslandban. Amivel nem lenne gond, ha itt el lehet adni és minden fasza, de az is kiderült, hogy ezek véletlen vonatoztak ide, mert a cél Ausztria, Szlovákia és Csehország lett volna, csak a bakter véletlen rossz irányba húzta a váltókart. Én meg nem nagyon szeretnék ujjat húzni az arabokkal, szóval otthagytam Oszibát csüngeni, azt mondtam neki, hogy ne aggódjon majd szólok egy két ismerősnek, a kocsiját meg bezárom, nehogy elvigye valaki.

Egyébként Oszibával szoktunk néha értelmes üzleteket is csapni, mikor én mindenképpen jól járok, de hát van, amikor ilyen faszságokkal betalál.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr99916322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása