HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.02.20. 16:24 uzletembercarlos

Az aszfalt mesterei

Van egy kicsi szállítmányozási cég, amiben csupán szponzorként de részt vállalok, mivel egy jó ismerősöm a tulaj gyakran megyek fakultatív nyílt napra, hogy azért lássam mégis miből csurog pár száz euró a zsebembe, meg persze valamelyest én is kiveszem a részem, mer ha csak a zsetont tolom bele, előbb utóbb kivásárol a picsába, azt baszhatom magam. Szóval inkább úgy fogalmazom, hogy a kondihoz, meg a bontóhoz képest csak szponzorként működöm itt de például, mikor kamion jön én targoncázom, ugyanis csirke koromban targoncás is voltam, azt a faszért vegyünk fel ezért is egy embert, azt fizessünk mindent utána fasszopóéknak.

Múlt szombaton is bent rohadtam, ráadásul nem is keveset... Ezt az örömöt Sanyi adta meg nekem. Sanyi új gyerek a fuvaros cégnél ahonnét rendeltük. Azt hiszem minden ember számára köztudott, hogy úgy mint a taxis, a kamionos is külön állatfaj. Nyilván vannak köztük kivételek is de úgy látszik az aszfalt rossz hatással van az ember intelligenciájára és szociális képességeire. Azt állapítottam meg, hogy hosszú távon káros is lehet ezekre. Nézzük csak a futár gyerekeket. Idegroncs barmok, az úton meg úgy viselkednek, mintha valami szimulátorba ülnének, kicsit súrolják a falat vagy elütnek valakit, de nem baj restart azt kész bazmeg.

Szóval kamionosok. Hát kivételnek ott van rögtön a Dzshonzon, rendes gyerek nagyon, mindemellett értelmes is, bírom a faszit nagyon, van probléma megoldó képessége, igaz paffog közben de megoldja. Szóval tényleg semmi gond nincs vele, bár az idegállapota már neki is ki lehet az aszfalttól, mer múltkor eltörte valahogy véletlen az asszonya kezét, azt tőlünk kérdezgette, hogy szerintünk feljelenti-e. Hát mondtam neki, honnan a faszomból tudjam én ezt bazmeg? Na mindegy a kivétel talán ennyi is. A Törökszultán már határon mozog nagyon. Segítőkész, rendes faszi az is nagyon, meg rendkívül nyugodt. Neki az aszfalt az agyát fertőzte meg. Elég sokat jár külföldre sokszor olyan országokba is, amiket még magam sem hallottam: „németbe, románba, angolba, franciába, szlovákba osztrákba”. Na mindegy, aztán szokott számolgatni, hogy mennyi idő alatt ér el münhenbe mondom mibe? Aszondja münhen! Aztán átjött, hogy müntyhenre gondol. Mer oda még egyedül mehet. Azt ő ha hajnali egykor elindul másnap hajnali egyre ott is van. Mert van nekik valami kötelezően lealudt óra mennyiség, de én nem tudom, hogy hogy tartja be, mert épp münhennél ecsetelte, mikor mondta ezt a jó időt, hogy vezet 20 órát egybe csak gyozni áll meg, azt alszik nyolcat és lent van kerek egy nap alatt. Szóval valami nem stimmel nála, valamit nem jól számol az öreg. Azt a cég büszkélkedett még egy homo erectussal a Bélabával. Annak semmi nem vót jóu. Egyszer elküldtük egy frankó kajáldába, ahol hibátlan kaják vannak jó áron. Mikor jött vissza mondta: hát ettüm máu joubbat. Szandál télen-nyáron, hónalján két kutya lógott és atlétában nyomta mindig, aminek olyan szaga volt mint egy döglött borznak, ami halála előtt még befingott egyet.

Egyébként szerencsére a szállítmányozási cégünkhöz bedolgozó kamionosok egész érthetően beszélnek Bélabát leszámívta, de régen ahol targoncáztam ott a vásárosnaményi kamionosok valami ómagyart beszélhettek némi román nyelvi fűszerrel. Isten nem vette ki mit akartak.
Na Bélbát ki is rúgták nem rég mert, eltitkolt valami súlyos betegséget, azt 3 hete elájult a volánnál, azt majdnem frontálisan ütközött egy szembejövő kamionnal, szerencsére Dzshonzon mellette volt, -mert messzire mentek- azt korrigált kicsit így csak a fél oldalát építette le a másik kamion az övékének. Azt most helyette van Sanyi, akiről mindjárt ejtenék pár szót ha már elbaszta a szombatomat.

 

Szoktunk dolgoztatni más cégekkel is de nem mindig járunk jól, szokott jönni egy mélynövésű kobold például. Még a nevét sem tudom és nem csak az agya fekete....amúgy fehérnek született, de vizet csak a keresztelőjénél láthatott. Mindegy állítólag vigyázni kell vele, mert egyszer a kollégájának segíttett szerelni a kamionját, azt valahogy máglyarakásnak nézte azt, és véletlen begyújtotta a kollégájával együtt, szerencsére csak másodfokú égési sérüléseket kapott szegény kollégája, ezt a koboldot meg nem rúgták ki, azt hogy miért nem, azt nem tudom. Szóval fenntartással kezeltem, de csak akkor bizonyosult be, hogy droid, mikor el kellett vinni tőlünk valamit két utcával odébb. Nem volt nagy feladat de nem értette, hogy kell eljutni oda. Azt elmagyaráztuk neki mégegyszer, de ő tutira akart menni és előkapott egy 1950-es Budapest térképet, hogy megnézze az elérési útvonalat. Az pedig szentül más utat mutatott, mint amit mi mondtunk neki a Kollarik Sanyikával. De végül sikerült megértetni vele, hogy ha most elutazna Rómába és bemenne a Colosseumba, akkor nem lennének ott véres viadalok, így a térkép sem épp hiteles már mostanság.

 

Szóval múlt héten szombaton sikerült megismernem egy újabb díszpéldányt. Reggel 8kor találkoztunk a soroksári raktárunknál. Egyedül mentem, mert a Kollarik Sanyika előző este szerintem több nőt vitt haza mint szokott, azt nem bírta cérnával. Szóval gondoltam gyorsan lekapom róla a rakományt a targoncával azt megyek. Hát a lófaszt. mikor kiszállt a csávó már aggályaim voltak Béla utódjával. A fülkéből egy Zámbó Jimmy és Kozsó hibrid pattant ki, meglehetősen „értelmesre” sikeredett arcberendezéssel. 2 kiló ezüst fux lógott rajta mindenhol. A lerakó helyre már nem nagyon tudott beállni, majd egy órába került neki a beállás. Félig az aszfeltrömeléken kellett maradni félig a földön, hogy ne akadjon el majd. De vezetni nem tudott, merthogy 5 centiket gurulgatott előre hátra, hogy be tudjon állni ahova kellett de nem értette meg, hogy ennél többre lesz szükség. Daru is van a paripán azzal emeli le azt, amit én targoncával utána elviszek. Na ezt kezelni nem tudta, a talpakat kibe ugráltatta és közben csak ezt hajtogatta, az istenit! Mikor már másfél órája szarakodott a ledaruzással akkor már Szűz Mária ki vagy Te hangos felkiáltásokkal kísérte munkáját, miközben jókeresztényként még fel is nézett az égre. Meg istent kérdezgette finoman, hogy miért nem megy ez. Közben kiderítettem, hogy a szerencsétlen faszt egyből bedobták a mély vízbe. Ígértek neki egy két hetes betanulási időszakot a Dzshonzon mellett, mert még sosem kezelt ilyen darut, és kisebb kamionokkal szokott furikázni. De a Dzshonzon szabin volt...
10 órakor lent a rakomány, indulhat a kamion. Gondoltam én. De ez a fasz elásta magát az előre hátra gurulással. Próbálgatta majd két órán keresztül, hogy kijöjjön. Szereztem neki lapátot, ásót sódert, de semmi. Csak hintázott mint óvodás a játszóházban és közben már az istennel való kifinomult kommunikációját lecserélte egy sima az isten bassza megre, amit jó hangosan tisztességes rendszerességgel elsütött, hátha attól a kamion kibújik a gödörből. Helyette nem ülhetek be vezetni. Még az elején adtam neki tippet, simán kiment volna, de ő félt hogy az kivágja a gumiját, persze az nem zavarta, hogy két óra kaparás után már füstölt két gumija is. Aztán mondta, hogy beszélt főnökével is, mert a Dzhonzon már rábaszta a telefont, mikor 100szorra hívta fel. Közben én beszéltem a Kollarik Sanyikával mondta, hogy beszélt a fuvaros főnőkével, az meg azt mondta, ha mi nem szedjük ki, akkor ott marad. Azaz ha én nem szedem ki. Szóval ennek a madárnak meg elhitette a főnöke, hogy majd küld markolót, ami kiszedi. Ezt elújságolta nagy boldogan nekem, és elkezdett nyugodtan enni, hogy majd úgyis kiszedik. A küld markolót és kiszedi meg az azt jelentette, hogy én szerzek markolót.... csak ő ezt nem tudta. Szóval dél volt már és gondoltam otthagyom a gecibe. Azt végül szereztem markolót, vonószem persze lófasz, a hely megvolt neki, de nem volt meg a szem maga. Megoldottam neki, mert ehhez is sötét volt. Azt a markoló kihúzta. Nagy büszkén elindult, elköszönt. Épp pakolom le a lapátot azt hallom hogy valami reccsen, hátranézek azt látom, hogy az üzemi lámpát, ami egy épület sarkán volt a kanyarban, szedi le a kamionnal. Ugyanis megijedt a diófától, ahol eddig mindenki elfért, és szűken vette a kanyart. Ez a balfasz meg ahelyett hogy gyorsan visszatolatott volna, hogy ne törje tovább a lámpát, inkább nyomta gázt és hangosan énekelte: az isten bassza meg, de úgy hogy én is hallottam a zárt fülkéjén keresztül. Biztos azt hitte, így nem törik le a lámpa. Persze a szűk ívnek köszönhetően megint letért az aszfalttörmelékről és a földbe hajtott. Ezzel sikerült még jobban elásnia magát, szerencsére a markoló még ott volt, azt 4 húzásból meg is volt. Persze közben kicsit felszántotta a földet a féltengellyel, nehogy már szegény vakondoknak kelljen tavasszal. 2kor sikerült elmennie, azt a markolóssal megegyeztünk közösen, hogy ez egy faszkalap volt.

8 komment

Címkék: ostoba gyökerek szállítmányozás kamionosok


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr49955060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

örökéletingyensör 2009.02.20. 20:33:13

Naon jok a posztok:):)Folytasd:):)

vmike 2009.02.20. 21:40:35

Hello! Csak ma találtam a blogot, de mától eggyel több ember olvassa :).

TeasingAngel 2009.02.21. 09:27:21

Remélem nem kell két hetet várni a következőre :D

uzletembercarlos 2009.02.21. 13:51:58

Köszönöm, hogy olvassátok. Ígérem, ahogy időm lesz írom tovább.

Füles [Göd.HU.EU] 2009.02.23. 18:33:24

Olvasnánk,olvasnánk,naponta csekkolom,de hiába...
Klassz ez is csak szaporázd egy kicsit. Vagy legalább co-operative modeban nyomjad Tiborral,hogy valamelyiktek adja a mindennapit,mert õ is lustálkodik néha.

TeasingAngel 2009.02.23. 18:45:16

@Füles [Göd.HU.EU]: hmmm ezt hívják függőségnek.jó esetben kölcsönös

uzletembercarlos 2009.02.24. 12:31:48

Igyekszik az ember, meg történnek is a dolgok, amiket érdemes levésni, de hát a malmot is taposni kell közben, mert még net sem lesz, nemhogy más. De így már, hogy látom a visszajelzésekből, hogy van érdeklődő, rajta leszek az ügyön jobban.

-Feco- (törölt) 2009.02.25. 16:16:15

@uzletembercarlos: Ja, igény vóna' az újabb bejegyzésekre :)
süti beállítások módosítása