HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.04.28. 11:50 uzletembercarlos

Kamatos kamat

Egyelőre még élek csak kurvára nincs sok időm gép előtt ülni ha nem muszáj, mert nem akarok azok közé a vállalkozók közé tartozni, akik ebben a szopó helyzetben szépen legatyásodnak, szóval megragadok minden ésszerű lehetőséget, na meg a vállalkozásaimmal is sokat foglalkozom, mert ha én megpusztulok mégis az lesz a biztos háttér a családomnak.

Szóval nem akarok úgy járni mint az Agócs Géza. Az bazdmeg úgy megszedte magát a rendszerváltozás idején, hogy a szennyvíz csövet is brillberakásos aranyból csináltatta. A vityillója szerintem a Versailles-i kastély motyóiból lett berendezve. Aztán kicsit alább hagyott a lelkesedése, elszállt mint kopasz tyúknak a tolla, azt ma már a srácai fizetik a számláit és napi ezer forintot kap kajára, mert ha többet kapna a baromállatja már verné is el a gyümölcsös gépen, de így muszáj kajára költenie mert éhen döglene. De ezekről a szenvedélybeteg barmokról egy külön poszt lehetne. Ott van alapból ahova a féreg jár pókerezni, a Sanyika ügyvéd spanja, tele van pénzes orvosokkal építési vállalkozókkal meg mindenféle tolvajokkal és minden este fél milliót csengetnek bele a gépekbe fejenként legalább, lefogadom az UNICEF-re meg azt hiszik, hogy valami kínai divatmárka. A másik véglet az meg az mikor a paraszt a fizetése első napján mind a 120 ezer forintját beleveri a sarki kocsma gépébe azt egész hónapban utána hitelből vedel a családot meg veri mert, hogy szar van. Az ilyeneket meg én verem, ha szar van. Egyszer a Kohn bácsival még a régi sörözős üzleti okfejtéses esték egyikén, ami ugye arról szólt, hogy én megittam egy sört ő meg kiitta a pultot, azt hirtelen nagyon erős lett. Na mindegy szóval egyik ilyen „idilli” este alkalmával mondom bedobok egy kétezrest a gépbe. Egy évben ha egyszer szoktam ilyet mikor megjön hozzá a kedvem és marad egy kis apróm akkor belevágom az ezreseket, általában mindig többszörös pénzzel a zsebemben távozok, nyilván ha ebből akarnék megélni most Trabanttal se járnék, szóval amíg hobbi, addig visszaköszön az a kis lóvé, amit belerak az ember szerintem. Nyilván szerencse is kell meg aztán vannak trükköző játékosok. Szóval épp maradt egy kétezresem apróba azt belevágom. Erre egy mélynövésű de köpcös kis kopasz odajön, hogy na húzzak onnét az az ő játéka, erre vár már régóta. Én nézem bazdmeg pénz az nincs benne, a gépnél még egy pohár sör sincs hogy jelezze a foglalást, ember már fél órája a közelében sem jár. Mondom mi van? Hát hogy ez az ő kivárása. Mondom jó akkor kivárja még belerakom ezt a kétrongyost, elverem és jöhet vissza csimpaszkodni. Andika a pultosgáré már félve nézte az esetet mert tudta, hogy a törpemedve nem viccel és teljesen függő, én meg nagyon nem hagytam. Erre a Kohn bácsi épp telefonon beszélt, hogy mi van, meg hallod figyeljél már. Ez a kretén meg azt hitte neki ugat, már rögtön ment a Kohn bácsihoz, hogy mi van faszkalap belehúzlak a kalapodba, mert hogy abba volt. Azt szétbaszom a fejed! Láttam Kohn már mozdult volna rá, de már úgy felkúrt a kis gyurmabogyó, mondom enyém lesz és beszóltam neki, hogy paraszt geci mit ugatsz a barátomnak. Na nem is kellett több már klikkelt oda hozzám, hogy de szétbaszom a szád féreg. A játékgépnek már nagyon hiányozhatott ez a patkány, mert hirtelen az ölébe akart ugrani azt felborultak mindketten, ráléptem a nyakára azt mondtam neki csak azért nem hugyozom szájba, mert az Andikának kéne felmosnia. Lehet paraszt voltam, de nagyon felbaszott a kis görény. Aztán Kohnnal visszaraktuk a gépet megnéztük működött , padlón volt egy kis beütődés mondtam Andinak csináltassa meg azt írja fel a következő számlára. A Szedlacsek Feri meg örült, mert már valószínűleg 2 napja a gépre várt, hogy játszhasson csak a kis kopasztól nem mert. Egyszer egy ilyen játékgépes vitában hagyta el a két felső metszőfogát, az istenbarma, azt azt hitte ha pillanatragasztóval visszarakja az úgy rendben is lesz. A fogdoki másnap nem akarta elhinni amit lát, nem tudta sírjon e vagy röhögjön, azt végül mikor tépte ki a két mesterien berakott fogat a fele ínyét is leszakította neki. Na de nem akartam most írni a játékgépek rejtelmeiről mégis sikerült belekóstolni kicsit.
A hétvégén volt egy rendhagyónak mondható behajtás. Egy építési vállalkozó tartozott egy tüzépes ismerősömnek „pár” millával azt kérte segítsek belőle kihúzni, mondta pénze tuti van de nem akar fizetni. Nyilván most ebben a szar időkben jól esik annak is kuporgatni. Baráti alapon segítettem neki, mondtam, hogy akiket hívok fizessen ki én meg nem kérek semmit. Szóltam a Palikának meg a Jenőnek ők úgyis kevesebbe fájnak a Goró meg jött haveri alapon. Bár a szeme előtt szerintem ott rebegett legalább egy rolex lecsúszhatna a kezéről a faszinak. Kivárós téma volt, mert ismerem az ilyen fajta csótányt. Szóval mondtam a Pistának valahogy csalja ki a telepre ott egy kicsit bekeményítünk. Pénteken délután ki is esett. Folyt kifelé a Navarából azt magyarázott a Pistának, mi hirtelen megjelentünk én kiszedtem a kocsiból, majd kivettem és eldobtam a kulcsot, azt mondtam beszélgessünk. Amolyan ki, ha én nem faszfej volt és próbálta nagyon tartani magát. Fél óra után láttam ennek nem lesz sok foganatja azt láttam pár konténert a telepen, kérdezem Pistát van üres? Aszondja ja van miért? Kérdem ne miért hanem melyik? Az! mutatott rá. Mondom kiváló, Goró tedd be az üresbe ezt a kis faszt, Palika te meg keresd meg a kulcsát és állj be a Navarrával a fedett részbe, ahol nem látszik. Pista hétfőn vagytok megint igaz? Monjda ja. De már kérdezi is hogy nem-e lesz baj ebből mondom nem majd hétfőn visszajövünk. Na a hobbitnak már kikerekedett a szeme, de nem akarta elhinni. Pistát megnyugtattam, hogy kibírja, nem lesz baj. Itt aztán dörömbölhet meg üvöltözhet. végül is szombaton éjjel visszakukucskáltunk a Goróval, meg a Pistával, hogy ugyan mi a rák van a kisbuddhával, hátha meditált kicsit. Kinyitottuk a konténert hát majdnem meghaltunk, okádék szag jött ki, mert ez a fasz beszart, azt a szombati melegben lett ott 50 fok és a melegtől meg a szagtól kizöldült és összehányta magát. Jól ki volt száradva az tény. Mondtam a Gorónak hozz egy flakon vizet bebasszuk azt visszacsukjuk még egy napra. Na ezen a ponton már bármit aláírt volna. Azt végül csak a Pista 11 millióját kellett aláírnia meg 11% kamatot, amiből kifizettem mindenkit még a Goró sem marad éhesen én sem csináltam hiába. A Pistával meg rendes voltam nem kértem el az ilyenkor járó tarifát, mert haver legalább jön eggyel nekem. Aztán lehet megint szemét patkányozni de azt hiszem ez korrekt biznisz volt.

19 komment

Címkék: biznisz kocsma behajtás cimborák gyökerek


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr711091191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doondee 2009.04.28. 12:43:31

Ejnye,Carlos,nincs bennetek kitartás vagy túl nagy úr a kíváncsiság?
Ezt még olvasni is felér egy vádirattal.
De az érdekelne,hogy aláírt papírral hogy fizeted ki a spanokat.
Vagy netán benyúlsz a zsebbe és rövid távú jövedelmező befektetésnek tekinted?

uzletembercarlos 2009.04.28. 14:27:57

@doondee: Tölts el 30 órát egy bezárt konténerben, amit legalább 10 órán keresztül süt a nap. Megnézném mennyi kitartás lenne benned. Úgy éreztük elég lesz neki és elég is volt, amint látható.
Nem nyilván nem fizetem ki előre, de érdekes módon hétfőn elutalta a pénzt filléres pontossággal, így este már hívott is a Pista. De előfordult már, hogy előre kifizettem a melóért az embereim, ezt akkor lehet mikor fix összeg van előre megbeszélve, azért elég szomorú lenne ha nem lenne pár százezer forint a zsebemben a kondiba meg a bontóba összesen majdnem napi szinten van ennyi kiadás....

Teasing Angel 2009.04.28. 15:36:53

na, jó kis leírás egy paralel budapestről (nekem legalábbis az:)

doondee 2009.04.28. 19:16:38

@uzletembercarlos: A módszer meggyőző ereje nem vitás,emberünk kitartása pedig adott volt.Mellesleg erős télen is működik...
Ellenben tiszteletre méltó az önkorlátozásod a pedagógiában.
Én meg mindig elveszek a részletekben.
Van bennem némi egészséges bizalmatlanság az ilyen jellegű történetek iránt,de a válaszok cáfolják a photoshop-érzést.

@ndtomas 2009.04.28. 22:27:12

@doondee: Simán előfordul az ilyen történetvég, még gyomorforgatóbb is. Ami ritka, az ilyen egyfelvonásos. Mert gyakoribb a csiki-csuki: visszavágó, erre a retorzió, amig ki nem fárad az egyik. Gyakori még a megpattanás is. Köhögni az szokott, aki még üzletelni akar. De az se sok, aki elsőre... A csótesz, az ilyen fajta. Az is kibirja állitólag a kisebb nukleárt is. De ha kell, két gyerekujj elrendezi. Csak tudni kell hol az előfordulási helye.

ifrance 2009.04.29. 11:09:18

hát ez a behajtás része a biznisz életednek nekem kicsit sok. de sajnos, amíg ennyi gyökér van, addig valakinek ezt a munkát is el kell végezni. tudom, hogy én egy párhuzamos világban élek, de sosem értettem hogy lehetnek annyira gerinctelenek egyesek, hogy megvan a pénzük és mégsem fizetik ki az elvégzett munkát/megvett árut. te Carlos, még egy kérdésem van: mi van az olyan behajtós biznisszel, ahol nincs pénze a faszinak és azért tartozik. akkor megy a családkiírtással fenyegetés meg a lakás/ház einstandolás? nyugtass meg, hogy ehhez azért nincs gyomrod/lelkiismereted...

agresszív harcimalac 2009.04.29. 19:40:45

nagyon jók az írásaid carlos, egyszerre végigolvastam az egészet. meg azért jó komoly arcokat ismersz...:)

-Feco- (törölt) 2009.04.30. 10:35:44

Bazz, egyszer mentünk le még egyetem alatt a sarki kocsmába, azt ittunk rendesen, a végén meg maradt egy 20asunk, ezért még ropit sem lehetett venni, mi legyen? Bebasztuk a gépbe, adott 3000et, arcon csúszva mentünk fel a koliba, persze fillér nélkül... Asszem ez az egy alkalom volt, amikor gépeztem...

Teasing Angel 2009.05.02. 21:51:40

nem azért, de már megint eltelt egy csomó nap.... :P

uzletembercarlos 2009.05.05. 11:39:55

@doondee: Nem csodálom, hogy van benned bizalmatlanság, sokszor azt sem hiszem el amit a híradóban látok, hallok. Ezért kerülöm is, korlátozom a tájékozódást pár számomra hitelesnek bizonyult újságból, ha van rá időm.
A módszer mindenhogy működik valóban -10ben sem jó egy fémdobozban ácsorogni.

uzletembercarlos 2009.05.05. 11:43:57

@@ndtomas: Na ebben igazad van a csiki csuki a leggyakoribb. Azok hosszú, elnyújtott unalmas baszkodások, bár ott is akadt már egy két említésre méltó sztori. A megpattanás szerintem inkább nagyobb összegnél történik, nem 10-20-30 milliónál, na meg olyannál akinek se kutyája se macskája, családdal nehezebb, főleg ha a behajtók tudják hol lakik a delikvens. Szóval nem olyan egyszerű megpattani. Nekem eddig összesen egy ilyen megpattanós volt, annak is milyen vége lett :)....

uzletembercarlos 2009.05.05. 12:07:34

@ifrance: Valakinek ezt is meg kell csinálni és jó magam sem tudom elképzelni, hogy miért nem fizeti ki valaki a másikat mikor megvan rá a pénze. Egyszer egy jó barátom tartozott nem kevéssel én nem sürgettem mert cimbora, kamat nélkül adtam. Aztán sosem akarta megadni nem kevés pénz volt nekem kellett mert nem tudtam előre lépni, aztán szépen kiderült ez meg telkett vett magának közben, szóval volt pénze na ott szakadt meg a 17 éves barátság.

Kérdésedre válaszolva: az olyannál mindig van mit elvenni, a bank is megteszi mi is. Megvannak rá az eszközök ártatlan emberek bántalmazását sosem tartottam gerincesnek, magamat viszont igen, szóval a családot nem kevertem bele és én nem is engedem másnak sem aki velem dolgozik. Sajnos ha a lakás van akkor az van. Lehet kisebbe költözni általában nem egy 40 négyzetméteres panelben lakó kétgyerekes szokott lenni a tartozó fél. Viszont ezt a lehetőséget is "felajáljuk" neki hogy a 120 négyzetméteres kertesházából rendezze az ügyet. De ilyen nem sűrűn van nálunk szerencsére, sajnálom azokat a gyerekeket akiknek a szülők faszsága miatt lesz rosszab az életszínvonaluk viszont ha a megbízó fél nem kapja meg a pénzét, lehet ő sem tudja majd etetni a gyerekeit, szóval ez kétoldalú érme.

@ndtomas 2009.05.05. 12:08:47

@uzletembercarlos: épp utazom pár napra a nettérképről is, de pont elcsiptelek... priviben mehet egy okosság?

uzletembercarlos 2009.05.05. 12:10:43

@-Feco-: Modnom én is ilyen bónuszparókat szoktam szökőévben egyszer eljátszani, de szinte mindig nyerek, és itt abba is hagyom. Barom az aki nem bírja megállni...

@ndtomas 2009.05.05. 13:18:18

@uzletembercarlos: elnyomtam. ha nem ment volna át, szólj vissza, légy szi', és ismétlem

doondee 2009.05.05. 19:55:14

@uzletembercarlos: Mégis,melyek ezek a megbízhatónak tetsző sajtótermékek?
20 éve nekem is volt 10 sűrű évem,de aztán beleuntam évente beköttetni a zsaru magazint családi fotóalbum helyett,minden héten volt benne ismerős.
Utólag,azt hiszem,épp idejében tettem.

ifrance 2009.05.07. 07:21:19

@uzletembercarlos: köszi, ez így korrekt. örülök, hogy nem kellett csalódnom benned. ;)
az ismeretségi körben volt olyan, hogy a fazonnak többé-kevésbé cimbije adott kölcsönt, aztán úgy alakult, hogy az illető nem tudta visszatolni. jelezte a problémát, és mondta, hogy eladja a házát, és amint megvan a zsé, adja. no ezek után jöttek neki olyan telefonok, hogy iparkodjon az eladással, különben a gyerekek ruháit már nem kell pakolni a költözésnél - nem lesz rájuk szüksége. igazából ez ihlette a kérdésem, mert ezt totál undorítónak tartom/tartottam. mit lehet egy ház eladásán sietni? vagy megtalálod a vevőt rá, vagy nem.
süti beállítások módosítása