HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.05.23. 20:00 uzletembercarlos

Szemelvények és tróger szarok

Láttam vannak matematikusok is a kommentelők között. Az egy hét, az elmúlt egy hétre vonatkozott, mert ez volt kibaszott zsúfolt, hogy gép előtt sem voltam a másik majdnem kettő meg csak simán kemény volt, úgyhogy nem volt időm leírni a dolgokat. Pedig bőven lett volna mit. Kurvára nem is tudom, hogy hol kezdjem. Időrendbe szedve múlt hét hétfő hajnalra virradóan cseppet szét akart robbanni a húgyhólyagom, lehetett vagy három óra és kimentem, hogy dobok egy sárgát. Aztán megszomjaztam és leballagtam a konyhába csak közben belebotlottam két szentjánosbogárba a nappaliban. Egy kis kopasznyakú 40es meg egy fiatalabb cigánygyerek csináltak húsvéti körmenetet a házamban az elemlámpájukkal. Nem voltam rest amint észrevettem, cikázni őket már mentem is a haveromért, hozzáteszem elég amatőrök voltak, mert csak akkor figyeltek fel rám mikor a kandalló elől elvettem a piszkavasat, mire pislogtak volna a kis cigány térdére már rábasztam egyet. Hűséges társa már az ablak felé rohant, de arra nem számított, hogy utána baszom a nappaliban lévő kis fotelt. Végül is mindketten elértük célunk, ő átdugta a fejét az ablakon én meg megállítottam. Erre már felébredt Hanna is gyorsan felzavartam, ne is foglalkozzon a dologgal. Mondtam neki mindjárt jövök. Szerencsére nem az az ijedős nő, ezért is szeretem, elég talpraesett. Mivel már sok ismerősömhöz törtek be, és gyakorlatilag a kerületben vezető helyzetben van a betörések száma, a rendőrség meg olyan, mint egy nagy tehetetlen birkacsorda, mikor megtalálja őket egy falka farkas. Legutóbb szomszédhoz törtek be fél éve, azt mondta is a rendőr, hogy ha védelemre is kerül a sor, vagy csak szeretnénk ha fájna nekik,  azt kell mondani beesett az aknába, mert ha kiderül hogy az ingatlan tulajdonosa tette még őt basszák rács mögé, a rendőrök meg puszit sem adhatnak nekik. Szóval mondjon bárki bármit úgy éreztem az a legjobb, ha magam ítélkezem. Nem volt nehéz, mert olyan kibaszott ideges voltam, hogy öröm volt szétbaszni a fejüket, a házban nem kaptak sokat csak annyit, hogy lekötözzem őket. Aztán a két buzicsomagot beraktam a kocsiba. Kivittem őket Pest mellett egy kis tanyára, ami a cimborámé azt gyengébb fizikai ráhatásokkal szépen elmagyaráztam nekik, ha még egyszer a családom közelébe mennek, vagy megpróbálják azt elvinni amiért keményen megdolgoztam, akkor kitaposom a patkánygecis agyukat. Hazafelé azon töprengtem, hogy van pofájuk azt mondani, hogy nincsen cigánybűnözés Magyarországon. A magamfajtáról meg rögtön azt hiszik tolvaj geci pont az ilyen faszfejek miatt, mint aki a cigánygyerekkel volt. Pedig én csak azt veszem el, amit más tisztességtelenül megkeresett vagy bitorol, illetve nem akar visszaadni. Szóval megérte nekem ennek a két kis faszköcsögnek szétverni a pofáját, mert ezek nem fognak többet hozzám bejönni és talán elgondolkoznak azon is, hogy máshoz bemenjenek. Az ablakot meg az ajtót, amin bejöttek meg inkább megcsináltatom saját pénzből. Ha a rendőröknek szólok, akkor legjobb esetben is csak körbenézik a falakat a börtönben azt már kint is vannak, ha egyáltalán bekerülnek…

Aztán utána lévő pénteken új családtag érkezett egy kis rottweiler kan személyében. Persze nem emiatt. Régóta terveztem, hogy veszek. Rottweilerek közt nőttem fel, meg amúgy is imádom a kutyákat, ez legalább tényleg házőrző és valami borzasztó édesen néznek ki. Na meg van a megjelenésükben valami tekintély. Szóval most ez kisördög elég sok időm elviszi. A gyerekek meg nagyon örülnek neki. Hannát meg, meg kellett győznöm, hogy ez nem gyerekfaló. Ha normálisan van nevelve, imádja a családját amiben van és rendkívül okos, a tévében meg az újságban csak a rémhíreket terjesztik erről a kutyafajtáról, ami általában a kibaszott droid gazdája miatt van.

Aztán múltkor ismét bebizonyosodott, hogy a biciklisek nem valóak az aszfaltra. Most biztos basszam meg a kurva anyámat mondják a bicikli párti olvasók. Nem elég, hogy egy pár hete úgy kanyarodott be elém a szembejövő sávból egy biciklis, hogy mikor már satut nyomtam akkor tette ki a kezét, az már nem is érdekelte, hogy nekem van elsőbbségem. Mondjuk jobb is, hogy nem vezet az ilyen, mert kocsival is ezt csinálná azt mást is megölne magán kívül a fasz. Mint a héten, jövök haza Tarcsáról és a Cinkotai hévmegállónál egy fasszopó a fekete sportkocsijával azt hitte, hogy az egyenesen haladó sáv Tarcsa felől azért van, hogy ő bepofátlankodjon a jobbra kanyarodók sávjába, ahol már sok autó állt a hév miatt. Azt egy baloldalról zöld lámpánál kiforduló motorost elcsapott a geci és a motoros meg is halt, a barátnője, aki rajta volt ,meg ha fel is épül tuti nem lesz 100as szegény. Aztán még hogy a görény alapos legyen egy zebrán átsétáló anyukát a négy éves kisgyerekével el is baszott az általa rossz irányba megindított motor. Egyelőre túlélték, de nem sokat fog szívesen sétálni ezután már biztos.. Nem tudom hogy voltak-e a hírekbe, mert nem volt időm se nézni, se hallgatni, se olvasni, de az ilyen férgeket én biztos kivégezném, vagy élete végéig gondolkozzon el a brazilok között a maglódi üdülőkomplexumba, hogy mit is tett. Tényleg felezném a jogosítványok számát. Szóval onnét kerültem ide, hogy múltkor elbaszta megy öngyilkosjelölt biciklist megyek a kocsival és a zebrán pirosnál a bokor mögül legurul ezerrel, mert hát ő miatta biztos mindenki 20-al megy és satuféket nyom teli zöldnél. Nem volt mese kiszálltam megnéztem rendben van-e, nem volt semmi baja, így kicsit összevertem, azt kihívtam a mentőket nézzék meg nem lett-e belső vérzése, mert a kocsi meg a bicikli rendesen összeverte.
Bassza meg tegnap akartam feltenni ezt a szart is a blogra csak elaludtam írás közben az éjjel, mert már nagyon ki voltam. Két három hete 4 óra napi alvások már a faszom ki van, fogytam is 5 kilót. Szóval, amit le akartam még írni az, az hogy múltkor beszart egy vízvezeték a házban, folyt a víz a konyhában, mint a Guadelupeai Szűz Mária könnyei. Azt kihívtam a vízvezeték szerelőt. Az meg talált egy elbaszódott alkatrészt kiment a kocsihoz, hogy ott kint van szerszám, azzal megreszelgeti. Mikor már fél órája szenvedett a szaki kimentem megnézni mi a fasz van vele. Hát már a kocsi alkatrészeivel próbálkozott megjavítani a kérdéses darabot annyira kétségbe volt esve. Na aztán olyan fordult elő, ami szerencsére nem szokott. Kelletlen ismerős a házam láthatárán. Oláh Misike baszott nagy balkanyarral vette be az utcánkra vezető irányt egy másikból, és fejét jól megcsóválva, mint egy 20 méter hosszú tehetetlen dinoszaurusz, köpött is egy jó gusztusosat, amiből a szomszéd kutyájának már kész is volt a leves. Én már messziről láttam, hogy ő az. A régi időkből ismerem az ilyen embereket igyekeztem leredukálni már rég mielőtt megházasodtam volna, mert nagyon gázosak. Tipikus kis senkiházi tróger. Még szarnak is szar. Onnét lehetett tudni, hogy mi a státusza, ha nagydarab gorilla volt, akkor épp szabadult a börtönből, ha lefogyott, mint az anorexiás csivava, akkor meg épp készült befelé, ugyanis addigra már úgy elúszott a drogokkal -főleg heroin vagy kokain- hogy az anyját is ellopná és eladná. Amiért persze rendszerint le is csukták. Most épp nem rég szabadulhatott, mert elég jó bőrben volt, a fejét leszámítva. Pechemre megismert a fasz. Már nyújtotta is a kezét, és kérdően nézett rám Carlos? Mondom szevasz Misike. Alig mondtam ki már nyitott is egy olyan szöveggel mellettem a kocsiban ügyködő vízvezeték szerelővel: Olyat kóláztam tegnap bazdmeg! Látszott is rajta, na meg az hogy fosrészeg volt. Aztán folytatta is, hogy Te figyeljél már Carlos segítened kéne, mert épp keresem a barátnőm paliját. Én már akkor kikerekedve néztem, hogy Misike tudata biztos meghasadt. Aztán mondta, hogy állítólag itt lakik a környéken és valami Cassanonak hívják. Én már itt arra gondoltam, hogy biztos valaki szívatta, azt mondta neki, hogy a nőjét biztos Casanova kúrja valahol és ennyi maradt meg neki a dologból. Aztán elkezdett verekedős sztorikat mondani, elmesélt vagy nyolcat, és mondta, hogy szomjazik már egy nagy balhéra, jól szétbaszná valaki száját. Ezen a ponton be is találta a vízvezeték szerelőt. Héj Te, ez a Te kocsid?! Kénytelen volt azt mondani a körülmények fényében, hogy igen. Erre mondja Misike, akkor vigyél már pár kört itt a környéken, kicsit szétnézünk, hogy itt van-e ez a Cassanó. Ismételten kénytelen volt igent mondani én meg álltam, mint szar a fűben, miközben ők elviharoztak. Azt azon gondolkoztam, hogy ha ez a maki épp rosszul vesz be egy kanyart ez a fasz tuti elszabja a torkát, mint róka a tyúknak. Egy jó fél óra múlva szerencsére visszajött és vizünk is lett. Azért ez az eset eszembe juttatta a régi brigádot, hát mondjuk nem szerettem velük mozogni, mert már 10 éves korukban látszott rajtuk, hogy szar trógerek lesznek és sosem lesz belőlük semmi és senki.
Most megyek mert van egy  három éves X5, amit egy hosszas behajtási huzavona után szedtünk el, hogy pénzt csináljunk belőle és most meg kell nézni, mennyit tud. Folytatása következik.

11 komment

Címkék: közlekedés egyéb barmok ostobák gyökerek


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr581139682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@ndtomas 2009.05.24. 07:01:12

A bringást nem védem, pedig kerekeztem én is ezerrel, amig élveztem; évekig megvolt a napi 50 télbe, hóba is, tudomásul kell venni, hogy a kocsik nagyobbak, a gyalogos meg lassabb. Aki meg megy mint a birka, az maga tehet róla, ha pofonba szalad. De a jobbkanyarral nekem is volt esetem.

Beálltam a jobbrasávba, és zöldnél tűz előre. Csakhogy ez már nem telizöld, mint évekig azelőtt, hanem belekerült a lámpába egy jobb nyil is, amit a "nagy" rutinban nem észleltem. Közben a szabályosan jobbról érkező fékezés nélkül zúgott belém. Még szerencse, hogy előtte nem sokkal ültünk át a párom kiskocsijából a terepbe, igy csak a jobb eleje szállt el, meg az utas harisnyája szakadt ki, ahogy bekötetlenül átszálltam az ölébe lefejelni a jobb ficakot. A másik, az spanyol dobozos volt, úgyhogy az totál, de ember be volt kötve, igy csak a döbbenet zavarta. Számcsere és azóta is jóba vagyunk, nincs hari, mert benéztem. Egy oszlopot sikerült még kicsavarnom, de volt elég hely a kereszteződésbe, igy gyalogos csak néző lett, de az rendesen. Az ütéstől azt se tudtam ki-hol-minek vagyok, a kórházban fogtam fel a történteket. A buksinak nem lett baja, horzsoláson kivül. De jellemző az esetre, hogy amikor az orvos megtudta melyik sarok melyik lámpája, csak legyintett: minden hónapban behoznak onnan párat, múltkor egy vattaúj kupémerga ment gajra ugyanott, szóltunk már a szervnek, hogy szereljék vissza a lámpát, mert igy nagyon nem lesz jó.

A beosonás meg ilyen. Egyre több lesz. Egy volt alkalmazottam arra ébredt, hogy éjjel kopácsolnak a pincében. Hiába rimánkodott a zsaruknak, nem jöttek ki időben. "Nincs járőr a közelben." Pedig a rendőrség gyalog is 10 perces sétára van. A kazánt leszerelték, és felpakolták azalatt az idő alatt. A negyvenes anyuka, meg a kamasz fia meg csak nem állt le neki japánkodni. Mire kiértek, a zsernyák kb. ugyanazt mondta neki, mint a szomszédodnak: "Legyen kéznél olyan csúzli, amire nem kell engedély. Csak aztán ne élje túl. Mert igy önvédelem lehet belőle, ha mindenki azt mondja utána, amit kell."

A múltkor meg faterhoz mentek be fényes nappal, mert, hogy "temetésen voltak, és nem akarták eláztatni a szép ruhát az esőben", mire nagy nyugodtan leültek kajálni, mintha otthon lennének. Fater a kisbaltával se birta kikergetni a pofátlanjait, hármat meg csak nem akart egyedül apritani. Az volt a szerencse, hogy épp javitották az utcában az aszfaltot és a nagy orditozásra az edzett munkáskezek kirakták a bandát. Jellemző, hogy még bűnözni is mennyire tudnak, mert utólagos leltárnál kiderült, hogy nem sok mindennek kelt lába, csak a fater munkásdzsekijének, amiben a fát vágja a kandallóba, meg egy régi telefonnak, ami használaton kivül hevert. Sokat nem ért, de a kártya néven volt, igy azt muszály volt visszaszerezni, nehogy összefüggésbe kerüljön a család olyan simlivel, amit azzal intéznek.

Felhivom a számot, nagy csoda, felveszi. Ez egy lopott telefon, ember, visszaadod, nem lesz bajod. Úgy vette valakitől, tegnap szabadult, neki nem hiányzik a balhé. A pénzed tőlem megkapod, nekem csak a teló kell simestül, meg az arc neve, akitől szerváltad. OK. A találkozó előtt mondtam egy imát, de azért vittem a megfelelő társaságot. Ő is az övét, az egész környék összeszaladt. Ha még láttál kigyúrt, kivarrt rosszarcút! Ezek itt töményen, több tucat. Pillanat alatt átéltem, miben lehetett a liszkai tanár úr. Mutatom a szerződést a kártyáról, a teló nem is érdekelt, de ha már igy beavászkodott, akkor azt is adja csak szépen. Nem győzött pitizni, egy olyan külsővel, hogy ilyenekről mintázzák a szereplők karaktereit, ha Alcatraz rémeit viszik vászonra. Csak lestem mi ez a nagy tisztelet.

Igaz a nagy fekete autó, a fellépés, meg a kolléga külseje se barátságos, de hasonló szituban sose sikerült még más ismerősnek a telefont visszabótolni, max. a kártyát. Itt hihetetlen, de egy rongyba (!) volt az akció, ugyanis ennyiért dobták rá a retro telót kártyástul. Ráadásul megjegyezték a környék "menői", melyik az a ház, amit jobb ha nagy ivben kerülnek. Ilyen szerencsés végkimenetel után nem is bolygattam a retorziót az elkövetőkre, nekem más a módszerem a védelemre. Tudom ezen sokan húzzák majd a szájukat, de én csakis az imának tulajdonitottam. Ki lehet próbálni enélkül mi lesz a reakció. Aki meg azt hiszi dobom a kamut, hogy lakkozzam a Főnököt, annak csak annyit, hogy az meredekebb volt, amikor volt aki feltámadt holtából, mégse kételkedett benne senki még ezer évvel utána se Istvántól egész Rákosiig, csak amióta a majomrokonokra büszkék mossák az agyát - annak aki hagyja.

film 2009.05.24. 09:34:20

Hello Carlos!

Nem tudom, mondták-e eddig, de benne olykor egy irodalmár veszik el, szerintem foglalkozhatnál irodalommal kikapcsolódás végett (ha véletlenül nem vagy egy vállalkozó képébe rejtőzött bölcsész, de az sem baj, fő az olvasható jó szöveg).
A legjobbakat...

ifrance 2009.05.25. 07:42:45

most nem azért, de sztem kevés nagyobb öngólt rúghat egy betörő, mint hogy Carloshoz törjön be. És még le is bukik... :D hát nem tudom sajnálni őket. sztem minden pofonnál hatásosabb volt az a néhány gondolat, ami utazás közben járt a fejükben a csomagtartóban. mert gondolom nem a q7 tökéletes menetdinamikáján járt az eszük...

jó volt, mint mindig! köszi! és további minden jót!

-Feco- (törölt) 2009.05.25. 09:17:44

Hát, ha hozzám valami ökör betörne, az tuti elhéderelne kicsit a szivattyúaknában, azt néha leküldeném hozzá a kutyát, hogy játsszanak együtt. Ezért is jó ötlet a Roti, eléggé határozott fellépése tud lenni :) A kutyák meg tényleg úgy vannak, hogy ki hogy neveli őket: van olyan vizsla, hogy eszeveszett barom, azt ha a közelébe megy az ember már ugrál meg acsarkodik, a másik gecinagy németjuhász csak néz okosan, de ha benyúlsz a kerítésen akkor azzal a kézzel már nem törölsz segget egy ideig...
x5 olcsóért érdekelne... :)

trash E46 2009.05.30. 11:27:58

elég mozgalmas napjaid voltak Carlos, nem irigyellek... hozzánk többször is betörtek régebben, de mindig jól jártak....

ifrance 2009.06.04. 15:17:59

Várjuk ám a folytatást! A legjobb az lenne, ha be lennél drótozva egész nap, aztán lenne egy gyorsíró, aki folyamatosan gépelné be a történéseket. Bár ez sem lenne az igazi, mert így meg elveszne a stílus, ami azért mégis csak komoly értéknövelő tényezője a blognak a történetek mellett...
Így aztán marad a várakozás. :)

uzletembercarlos 2009.06.04. 22:03:08

@film: Kedves film köszönöm a jó szavakat, de nem vagy más mint egy egyszerű polgár, aki megírja a vele történteket.

uzletembercarlos 2009.06.04. 22:05:10

@ifrance: Még egy kis türlemet kérek mindenkitől és jön a folytatás, megint 2 óra alvás volt mert tegnap parádé volt ma meg szeánsz azt oda megyek, a holnapra meg nem is akarok gondolni. Köszönöm a kitartást.

-Feco- (törölt) 2009.06.05. 10:05:57

@uzletembercarlos: hát mondhatjuk hogy igény vóna a pósztra :)

BigTwix 2009.06.08. 10:42:03

Carlos!

Lélegzetvisszafojtva várjuk a következő postot, de ne variálj már túl sokat, mert megfulladunk!!!!!!!!

Teasing Angel 2009.06.09. 20:31:09

na mostmár én is megszólalok:)
carlos! milyenek a napjaid?
süti beállítások módosítása