HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.04.15. 01:18 uzletembercarlos

Zolinak

Na nem tűntem el csak baszott sok dolgom volt. Azt úgy néz ki, hogy még továbbra is a szopóágazatban maradok, de amikor tudok írok. Szombaton abban a reményben értem haza 3-4 óra felé, hogy a családdal tölthetem a délutánom meg az estém. 7 fél nyolc felé épp befejeztem a vacsorát, gondoltam elviszem a családot sétálni. Persze, hogy csörög a telefon bazdmeg, na a Zelei volt. Szia Carlos zavarlak? Nem zavarlak ugye? Na most szombat este húsvét előtt ilyet kérdezni alapból gyökér dolog, szóval legszívesebben azt mondtam volna szívjon faszt, de ugye a múltkori miatt jövök neki eggyel és mondtam, hogy nem. Erre mondta, hogy kiváló és már lökte is kérésének tárgyát, hogy van egy mókus, aki tartozik a Dokinak, de ez a nagyobbra nőtt nagy pofájú szárnyas féle. Szóval nehéz vele egyezkedni és nem elég 2-3 góliátelem, meg nem árt a tisztafej. Szóval rám is gondolt többek között.  Erre én kérdem: még kire? Aszondja, hogy hát ők vannak az arabbal ketten, aki múltkor volt a Dokinál, meg hívta még a Kozákékat, a Palikát és a Zilt, azt már egyből kérdi tőlem. Te Carlos a Goró barátod számát nem tudod bazmeg? Na itt már basztam az agyam felfelé, ha tudja hogy a barátom, akkor nyilván az is eljut a dió agyába, hogy a számát is tudom, ha meg körülményeskedik, akkor azért szopjon le. Mondom mi kell hadsereg baszod, erre: mondom hogy nehéz a pali. Én meg mondtam az Endrének, hogy a Goró épp elutazott az új nőjével valahova szóval sztornó. Aszondja jól van akkor 1 óra múlva? Kénytelen voltam igent mondani bármennyire sem szerettem volna. Éreztem megint fasza estém lesz. Az az apró részlet kimaradt, hogy a csókát családi vacsora közben látogatjuk meg. 3 autóból pattantunk ki a Zilt nehéz volt meggyőzni, hogy az ő lassan már húsz éves agyonbaszott 940-es volvója nem épp hangulatkeltő de végül sikerült. Amúgy a nevét onnét kapta, hogy ő talán az egyetlen ember, akinek a háta tényleg akkora , mint ahogy a mondás tartja, vízilabdázott régen. De jó nagy droid is volt, én sosem hívom, mert a Coffos Kozák hozzá képest egy eminens Nobel-díjas, aki még levelet is ír egy pinához mielőtt bedugná a retkes faszát. De ez a Zil egy állat. Most sem tett másképp. Csengetett a piskótához, az meg levághatta a dolgot, mert nagy kuss volt bentről. Zil nem szarozott felfeszítette a bejárati ajtót, a Coffosnak még tetszett is a dolog, mert aberrált módon elmozdult a szája a füle irányába. Mondom a faszom hát belépünk nem egy családot látunk épp kajálni. Nagyi, papi, két gyerek, egy 12 körüli meg egy 20 és anyuka, na meg bűvész geci. Sokat nem kellett tenni jött magától kifelé a házból szóval Zil egész hatásos volt, mert így csak a röpke frász jött rá a családra. A fasz Palika még kifelé kellemes húsvéti ünnepeket kívánt a kis családnak. Apuka kapott párat, nem csodálom a Doki 80 milláért már elég harapós. Az meg annyival tartozott neki. Aztán visszaengedtük a jobb belátás reményében, az biztos, hogy a sonkát már nem kívánta. Egyébként nem tudom sajnálni az ürgét, csak a családját, tudta kitől kért kölcsön azt is tudta mi lesz, ha nem fizet. Abban reménykedett, hogy hosszabb a fasza a Dokinál, de erre meg rábaszott, volt már pár oda-vissza köpködés köztük, ez egy gyroszosnál kiderült, ahol megálltunk mind a kiruccanás után… szóval mentek ezek ide-oda a gibbonokkal aztán végül a Doki talált nyerő időpontot és hát nyert meg ez tényleg egy elég hatásos belépő volt. Aztán volt más turpisság is, amit ott ecsetelt neki az Endre mikor kint elbeszélgettünk vele. Azt azért kurvára meg akartam kérdezni, így ki is jött, hogy ha tudta, hogy a családjával lesz és nem lesznek gorillák mi a gecinek jöttünk ennyien? Mondjuk nem lett volna elég 2 max 3  ember? Erre azt mondta, hát hogy ő biztosra akart menni, nehogy elbasszon valamit. Mondom az nem érdekel hogy a két öreg majd szívrohamot kapott a kisebbik gyerek meg félni fog a nyuszitól élete végéig? Ja hát hogy ő arra nem gondolt. Hát persze neki nincs miért, nem is basztam fel az agyam, szívesség letudva. Még nagyban dumáltunk, amikor már megint megszólalt a telefonom 10 után valamivel. Andi hív olvasom a kijelzőn. Andi egy  ismerősöm, a Zoli felesége. Zokogva mondja, hogy nem jött haza a Zoli pedig 10-re ígérte magát aztán felhívta és hallotta csörögni a telefonját az erkélyről. Kint feküdt egy bokor tövébe belebaszva a Zoli és, hogy menjünk, mert baj van nincs rajta bőr a fél testén, meg elvérzik nem mozdul, beszélt szegény össze-vissza. Nem értettem semmit. Na elmondtam a többieknek, mindenki ismerte az esti brigádból ki jobban, ki kevésbé. Mentünk mindannyian. Odaérünk Andi már zokog nagyon. Ott voltunk 10 perc alatt szóval előbb értünk ki, mint a zsernyákok meg a mentők. Szegény Zolin tényleg több nyílt seb volt, mint bőr. Erre teljes magabiztossággal mondta az Endre, hogy ezt összeverték, mondom jé tényleg bazdmeg és azt is megmondod milyen idő lesz holnap? Te zseni. Aszonjda jól van na jól van na szerinte utána rákötötték a vonóhorogra és szépen húzták egy kisebb kört itt a háztömb körül azt idebaszták szegényt. Nem mertük megmozdítani, vártuk a mentőt. Mindenki meg volt döbbenve a maga módján Zoli rendes gyerek volt, igaz ezt sokszor meghazudtolta, mert nagyon éhes volt és sokszor baszott már ki sok emberrel, azért hogy kicsit több pénz csússzon a zsebébe, nem egyszer aljas módon, de a barátaival és ismerőseivel korrekt volt. Nyilván olyan körökbe keveredett, ahol az éhességét nem tolerálták és ez lett a vége. Néztem magam elé meredten és a megalázott testet néztem. Lehet, hogy az átlagember számára egy aljadék féreg volt, de volt lelke, voltak barátai, volt lojalitása, volt egy nővére, aki szerette, volt egy felesége és volt egy 8 éves fia, akit mindennél jobban szeretett. Sokan biztos örültek volna, ha így látják, de elgondolkoztam azon, hogy ő még messze nem volt egy patkány, és én magam még mindig jóval másabbnak tartom nála is, de lehet valaki meg annak örülne, ha én lennék ott, mint egy mozdulatlan szarkupac, amit leszarok de sem a gyerekeim, sem a feleségem nem érdemlik ezt. Az Endréék elmentek mire jöttek piroskékek, én megvártam a Palikával még ráteszik a mentőre. A mentőben meghalt, az esete meg nem fog sehol szerepelni, mert egyrészt, egy névtelen ember a tömeg számára másrészt félelmet keltene az emberekben, hogy vannak ilyen opciók is.

12 komment

Címkék: zoli


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr391065782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teasing Angel 2009.04.15. 06:02:09

ez csúnya hidegrázós

ifrance 2009.04.15. 08:33:02

huhh, ez kemény volt... megmondom őszintén sokat gondolkodtam már a dolgon, és bár nem ismerek egyetlen olyan embert sem, mint te valahogy az az érzésem, hogy aki ilyen életet él szignifikánsabban kevesebb ideig él. igaz többnyire sokkal jobb életszínvonalon, mint az átlag. De ilyen életet is kétféleképpen lehet élni: lehet doki módjára, és akkor nem sokan fogják elsiratni, amikor az a golyó repül el, amit neki készült, de lehet EMBER módjára is. számomra ez utóbbi vagy te. biztos sokan azt gondolják, hogy neked is 6láb mélyen a föld alatt lenne a legbecsületesebb helyed, főleg azok, akik az okosságos üzletek során a fasz rosszabbik végére kerülnek. de szerintem aki testi épsége kockáztatásával kiáll egy olyan emberért, akire még akár azt is rá lehetne húzni, hogy magának kereste a bajt, és ismeretlenül tol neki segítséget (szándékosan nem pénzt írtam, mert annál többről volt szó), az igenis más kategória mint a többi szeánsz-tag.
azt hiszem nekem többet ér egyébként a lelki nyugalmam, persze így is bármikor mehetek haza arra, hogy a családomat kicsinálta valami aberrált állat, de kisebb az esélyem erre, mint ha még rá is erősítenék az életvitelemmel.
azért továbbra is azt mondom, hogy vigyázz magadra, mert a gyerekeidnek és a feleségednek is szüksége van rád, sőt szerintem a leendő unokáid is szívesen hallgatnának majd estimesét a nagypapától. ;) persze nem ilyesféle mesékre gondoltam...

-Feco- (törölt) 2009.04.15. 11:18:53

Sajnos igaz a mondás, hogy aki kard által vész ki kardot ragad, csak ezt sokan már túl későn látják be. Menő dolog az A8 meg Q7 (nem célzás), csak mikor ennek a háttere is előkerül, azt már sokan csak akkor veszik észre, mikor késő...

A húsvéti látogatással kapcsolatban meg az a véleményem, mint sok egyébbel kapcsolatban is: aki korpa közé keveredik ne csodálkozzon ha megeszik a disznók. Előbb-utóbb mindenkinél lesz erősebb, okosabb, ügyesebb, és amíg valaki nem fejleszti ki, hogy golyóálló legyen, addig nincs biztonságban. Pár éve volt, hogy egy helyi szinten nagymenő srác pofánvert egy csávót egy sörözőben, lehet még igaza is volt, ettől függettlenül ő aztán bekerült a zsákba, mikor a pofánvert emberben eldurrant valami, és fejbelőtte a söröző előtt.

Ez a fajta élet meg tényleg egy fura fajta embernek való: ha családod van, akkor már gáz, mert fenyegethető vagy. Ha engem megvernek, megszúrnak, nem örülök de ez van. Ha azt kell látnom, hogy a gyereket veszik körbe és nem tudok mit tenni... na akkor van gond. Ismeretségben volt ilyen eset, sajnos rossz helyre nyúlt a srác, a végén már a gyerekei fotóját mutogatták neki, elég nagy volt a probléma... mondjuk megoldódott, de nem egyszerűen és főleg nem fájdalommentesen.

uzletembercarlos 2009.04.15. 21:51:09

@ifrance: Köszönöm. Jó hallani ilyen véleményt is. Zoli nem volt szent de ezt nem érdemelte, a családja meg pláne nem...

uzletembercarlos 2009.04.15. 21:52:30

@-Feco-: Épp a család miatt mászok ki belőle egyre joban, legalább is azon vagyok.

trash E46 2009.04.15. 23:42:31

azt hiszem, ifrance és Feco mindent leírt ami bennem is megfogalmazódott...

részvétem

McBright 2009.04.16. 07:24:35

Olyan hosszú volt a szünet, már megijedtem, h téged tettek hidegre.

ratatüj - az édes vadállat 2009.04.16. 12:27:11

Általában itt elviccelődünk ezen a másik fajta életformán és nem nagyon jut eszünkbe, hogy el is lehet ezen csúszni. Rátesz a stílus is, ez egy poénos, vagány dolog. Aztán megfogod az utolsó pár bekezdést és olyat írsz, hogy leültem tőle.
Nem tudom, hány fiatalkorú olvasó van, akiket lelkesítenek az itt elhangzottak, de ha csak egy is, akkor nagyon köszönöm ezt a pár sort, amilyen szomorú, annyira hiánypótló.
Remélem, Zoli legalább a túlzásba vitt okosságot lekötötte valahol a családnak és nem a cseresznyésbe szórta.
Nem is részvétem, az nem az ideillő szó. Sajnálom.
Nem így, nem most, nem ezért, nem... ehh.

-Feco- (törölt) 2009.04.17. 09:32:38

@ratatüj: Tényleg ezt kellene eolvasnia a sok wannabe' vagánynak, akik a teremben szúrják magukat és kigyúrnak 130 kilós díszmalacnak, és azt gondolják ez az élet, innentől mindenki a köcsögük és bekaphatják... Minden éremnek két oldala van, és ugyan az egyik oldal elég fényes, a másik sokkal sötétebb...

@ndtomas 2009.04.19. 23:15:08

"Élvezd a te életedet feleségeddel, akit szeretsz, hiábavaló életed minden napján, melyet Ő adott neked a nap alatt, hiábavalóságod minden napján, mert ez a te részed életedben és fáradságos munkádban, amellyel fáradozol a nap alatt. Mindazt, amit kezed megtehet, tedd meg a te erődből, mert sem cselekedet, sem tervezés, sem ismeret, sem bölcsesség nincs a seolban, ahová mégy. Gondolatban visszatértem, hogy lássam a nap alatt: nem a gyorsaké a futóverseny, nem az erőseké a harc, sem a bölcseké az eledel, sem az értelmeseké a gazdagság, és a jóindulat sem azoké, akiknek ismeretük van; mert bajokkal teljes idő jön, és előre nem látható események történnek mindannyiukkal. Hisz az ember nem ismeri idejét. Mint ahogyan a halat megfogják az alattomos hálóval, és a madarat kelepcébe ejtik, az emberek fiai is csapdába esnek vészterhes időben, amikor eljön az rájuk hirtelen." (Prédikátor 9:9-12)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.05.05. 19:08:12

Részvétem.
@ carlos:
Te meg vigyázz magadra, még szeretnék pár sztorit olvasni. ;)
süti beállítások módosítása