HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.04.03. 22:29 uzletembercarlos

A segélycsomag

Valamelyik nap Tata környékén volt dolgom. Hála annak a kibaszott kurva égnek, már megint mindezt nívós társaságban tehettem. Úgy látszik a faszfejeket is elérte a recesszió, mert egy kocsival mentünk. Mivel én mondtam, hogy nekem egy helyem van a kocsiban és az a kormány mögött van, ezért lehet választani vagy az enyémmel megyünk vagy Kohn bácsi merdzsáját én fogom vezetni. Végül kúhét lett. Hozta valami fasz haverját én meg vittem a Kopasz Kozákot, különben úgy is a faszát verte volna otthon, így legalább tanul valamit az üzleti életből, vagy nem, de amíg nem szólal, meg legalább ott van azt növeli az ázsiónkat, úgy is ő az értelmesebbik Kozák, a Coffos szótára elég rövid bár már koedukált. A nőknek: szétbaszom a picsád, a férfiaknak, pedig szétbaszlak te köcsög. Na mindegy szóval, mentünk Tata felé, mert kivételesen volt egy élelmes ötlete a  Kohn bácsinak meg a fasztarisznya haverjának, amiből profitálhattunk. Megértem, hogy nem azzal kettesben bonyolítja a dolgot, mert egy szifonszemű virsli vastagságú értelemcsősz patkány, akinél még a Woody Allen is jobban mutat, de hát ő volt az, akinek most kapcsolata volt ott lent, szóval nem lehetett kihagyni a buliból. Én meg kellettem, mert ennek a két fasznak nem volt elég pénze és mersze a dologhoz. Na leértünk a településre, azt meg kellett találni, hogy hol is van az az ürge, akit keresünk, mert érted a faszomnak van a GPS a kocsiban, ha ez a here Zolika, a Kohn bácsi haverja, nem tudja a címét csak emlékezetből talál oda. Keringtünk már vagy fél órát, mire megkapta az áldást ez a fasz, azt meg is találtuk a leendő üzlettársat. Te bazdmeg ha éltél még dzsuvát, akkor felejtsd el, vagy legalább szorozd meg ezerrel bazmeg. Ha a GPS-be beütöttem volna, hogy Szutyokék, akkor egyből odavisz. Egy körülbelül háromezer négyzetméteres telek, rakásig megbaszva minden lommal. Meg az egyik sarkában rábaszva egy fából készült ócska valami, amiről később kiderült, hogy az a csirkék vityillója, merthogy a muksó fő profilja a csirke. Azt az 50 négyzetméteres, szerintem még első Szent István urunk által építetett kőhalom meg az otthona volt, ahol élt a feleségével meg egyszem fiával. Há bementünk, dohos büdös szag az alap. Igénytelen volt az egész kéró. A fasziról már nem is beszélek, aki egy 4 számmal nagyobb vietnámi papucsban nyomta, ami tiszta festék volt emellé, persze alatta nagyapa zoknija azért bevillant. Idióta óvódás buggyos háromnegyedes gatya és egy szanaszét lyuggatott műszálas pulóver. A Zolika elmondása szerint ez nem a melós ruha volt, hanem az ünnepi. De érted a papucsban nyomta a csirkék szarjában és a sárban egyaránt.  A bele meg olyan kibaszott nagy volt, hogy a Gellérthegyi víztározó, maximum egy kis vízbuborék lehet mellette. Úgy éreztem pár percig, hogy kurvára öregszem és már a meglátásaim is csalnak, hogy egyáltalán végighallgattam a Kohn bácsit az újdonsült faszságaival, nem hogy lekocsikáztam oda napközben. De már kiszemeltem az áldozatom, mondom, ha nem lesz semmi érdemleges, akkor a woody allan utánzatot megfojtom a csirkék szarjában. Na azt elkezdett beszélni az egyszerű emberünk, érted nekem semmi bajom nincs az agrár szakmában tevékenykedőkkel, sőt tisztelem a munkájukat, ők még igazi fasza gyerekek, de mindent lehet igénytelenül csinálni, hát ez csirkés meg ennek mintapéldája. Szóval megszólalt: Na gyerekek van egy nagyon fasza bizniszem basszátok meg. Ha elmondom csak úgy leszopkodjátok magatokat. Hol van ez a kurva kölyök – be sem fejezte már szakadt a dobhártyám- Palika bazdmeg, hol a geciben vagy bazdmeg az isten verjen szájba,… Palika! Erre folytatja: érted bazdmeg két éve a Józsiék szereztek olcsóért kontínert, kérdezték kell-e? Ja mondom bazdmeg kell, pont jó volt a tüzelőnek, mer már a retkes cigányok ezt is lopják bazdmeg, azt zárni kell, de kurva nagy volt mondom félbe vágom azt jó lesz a gyereknek a másik. Azt kibasztam az udvara kondigecinek, mert azt akarta azt most ott kondizik a gecibe ez a fasz éjjel nappal azóta. Mondtam neki menjen ki a Béláékkal a földre szántani bazdmeg attól lesz kemény nem a kondigecitől bazdmeg. Én sem egy szépszavaló vagyok de már gondoltam, hogy írom a bazdmeget meg a gecit, vajon a beszélgetés végére melyik lesz több. Palika, a kurva anyádat, hol a geciben vagy?! Na itt már forrt a feje az öregnek vörösebb volt, mint a nyúl szeme, azt elindult csapkodva kifelé. Palika! Na itt megragadtam az alkalmat azt mondtam a Zolikának, hogy nagyon gyorsba történjen valami, mert ha csirkeszaron át kap levegőt, csak akkor fogja túlélni a mai napot. Erre azt mondja flegmán jóvan Carlos bazdmeg higgadjál le! Na itt elgurultak a bogyóim a kis görény miatt. Mi a kurva anyádat beszélsz bazdmeg? Még is ki a faszom vagy te, hogy így beszélsz velem? Kérdések közepette, már éppen a polc és az öklöm között próbált levegőt venni, ami épp a pulóverét szorította, szépen gigájához simítva. Ez a kis csicska most lát életében másodszor és úgy beszélt mintha országos spanok lennénk, mert a Kohn meg a Kozák beszélhetett így attól ő még nem. De ha ennyire hülye retardált kis fasz, hogy ezt nem látja át, akkor kibaszottul de hamar trágyát csinálnak belőle, vagy én vagy más. A flegma stílust meg amúgy sem tűröm senkitől, nemhogy egy kis herétől. Nem győzőtt bocsánatokat kérni, már Kohn bácsi is nyugtatgatott, azt Palika előkerülése épp megmentette a fostalicska pofájának épségét. Azt hamar konstatáltam, hogy Palika vagy lenmagolajjal szúrja a seggét vagy a kondit kombinálva a szántással, gorillahormonok termelődnek az emberben. Nem volt kis darab, de legalább is nálam biztos nagyobb volt. Palika már értelmesen tudott beszélni is, apjával ellentétben bár ez is hasonló alma volt. Azt elvakogta, azt, amit a Zolika még Pesten, hogy nem messze van itt egy szép nagy ménes, tele szép fiatal díjugrató lovakkal. Lipicai, fríz magyar sportló, magyar félvér meg a faszom, nem értek a lovakhoz, de azt tudom, hogy egy jó díjugrató lovat 2 milla felett is el lehet passzintani. Na most Palikának volt már némi kapcsolata a tulajjal és hát lehet rá hatni, mert hagyott némi fogást magán az ürge, hogy ezek a lovak egy-két százért a kezünkbe kerüljenek. Elvitt minket hozzá, hatottunk rá, nem is volt nehéz ügy, bár ilyen lenne mindig minden bazdmeg. A gyopár csirkés meg a fia kaptak 3 kilót, azt verték is rá a faszuk mint az állat, tervezgették milyen keltetőt vesznek majd. Mi meg pár díjugrató ló új tulajdonosaként hazafelé vettük az irányt. A Zolika nem hazudott kitett magáért a kis féreg, szinte előre megvolt az összes vevő rá, holnapra az utolsót is megveszik. Bevallom őszintén kicsit nehezen ad oda az ember egy kilót egy idegen embernek, de úgy éreztem múlt héten, hogy ezzel jót teszek és egy percig sem bántam meg. Azóta már hívott is a lány hogy tudok-e akkor neki segíteni. Szóval megérte, az meg hogy a következő héten halmozottan visszakapom egy szempillantás alatt, az kurvára kibaszottul hihetetlen. Szóval a Gordonka bekaphatja a faszom én már felkészültem a csomagjára.

 

20 komment

Címkék: biznisz egyéb okosság ostobák


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr981044908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TeasingAngel 2009.04.04. 06:21:49

ez komoly kis leírás volt, jó képszerű.
A biznisz részét meg azt hiszem, nem is akarom érteni ;)

trash E46 2009.04.04. 10:04:58

na egy viszonylag nyugisabb poszt és a lány is előkerült. én a barátnőmmel azon töprengek, hogy úgy készülünk gordonkára hogy elhúzunk innen a faszba

Caldru 2009.04.05. 20:31:05

A gyerek a csirketápban levő hormontól volt zavaros. nekem meg a sztori: miért adja oda vki a ménese legszebb darabjait bagóért, nem tudja, mennyit érnek?

-Feco- (törölt) 2009.04.06. 14:10:46

@Caldru: miért vesz fel valaki provident kölcsönt? miért iratja valaki a házát rétinégerekre?
Nem mindig a logikus, higgadt, ésszerű gondolkodás jellemzi az embereket....

uzletembercarlos 2009.04.06. 14:54:53

@Caldru: igazad van én vagyok a fasz, legközelebb majd leírok mindent pontosan hátha más csinálja meg helyettem a melót és más kaszíroz belőle. Sőt ha meg netán meg is csinálok valamit rögtön szólok az APEH-nak meg a VPOP-nak hogy átbasztam őket és kiteszem a netre hirdetni. Nyilván volt benne okosítás, de azt hiszem ezt említettem is, az hogy meg a részleteket nem mondom nézd el nekem. De amint látom Feco meg is magyarázta neked a lényeget...

trash E46 2009.04.06. 23:04:37

@uzletembercarlos: ez egyértelmű volt számomra is, bár azért kiváncsi vagyok arra hogy még is hogy. szeretem az ilyen sztorikat... :)

-Feco- (törölt) 2009.04.07. 10:32:55

@trash E46: vazz, kezdjük a közgázórát.
Az úgy volt, hogy a csirkebaszó fia jóban volt a lókupec lányával. A kiscsaj duruzsolt, hogy a fater egyik csikója lenyomja még Overdózt is, csak kellene neki egy kis edzés. Az edzéshez meg lóvé kell, ezt mondta a fater, merthogy csirkebaszóéknak jó sok van, pereg a farhát mostanság. Csirkebaszó fia gondolta ez jó üzlet, de azért kell egy kis jelzálog a pénzért cserébe, úgyhogy leboltolták, hogy csirkebaszó ad 200 ropit, ha Óverdózt lenyomja Kicsipaci, akkor meg kap vissza 600at. Ha valami nem jön össze, akkor is jár neki a 600 ropi, ha esetleg meg ez nem van meg, akkor megkapja a pacikat meg tratort meg minden genyót. Kiscsirkebaszó oda is adta a 200at Lóbaszónak, gondolták ez jó üzlet lesz. Csak azt nem tudták, hogy Lóbaszó ezt a 200at nem a Kicsipaci edzésébe tölti, hanem arra játszik, hogy 3 cserire megvan a megabónusz, és akaszt két millát a Royal Party Place Bugraröcsög klubban. Na, ez nem jött be, a 200 ugrott, lóvé nem maradt.
Innentől közgáz: csirkebaszó faktoráltatta a kintlévőségét, ehhez kellett Palika, ő meg hozta a követeléskezelőket (ezek Carlosék), és szépen elrendezték a gazdasági problémát...

Remélem egyszerű voltam mint Tömör professzor :)

CounterS 2009.04.07. 11:53:30

Csodálkozunk, hogy újabb megszorítások lesznek, amikor a magyar társadalom többsége úgy viselkedik és gondolkodik, mint Carlos és cimborái.
Vagyis: nem tervezés, hatékony cselekvés, kemény munka, kreativitás, stb., hanem akit lehet, megfélemlíteni és átverni.
Fantasztikus, csak így tovább.

uzletembercarlos 2009.04.07. 12:46:22

@-Feco-: Nem jártál nagyon messze a valóságtól. Szóval ha még nincsen közgáz diplomád én megszavaztam Neked Feco. :)

uzletembercarlos 2009.04.07. 12:58:14

@CounterS: Na a faszom engem ne keverj bele a jelen politikai, gazdasági helyzetbe. Mindenki ott okoskodik, ahol tud, nem csak itt, hanem a világ bármely pontján. Sosem mondtam, hogy egy robin hood alkat vagyok, de más tisztességesen megkeresett pénzét, vagyonát sosem veszem el. Ez a patkány is megpróbált átbaszni valakit és saját kardjába dőlt, mi meg jól jártunk vele kurvára. Ezek a farkastörvények. Nyilván nem minden ember ennyire korlátos ilyen téren az ismeretségi körömben, de ahhoz kurvára de semmi közöm nincs, ki mit csinál. Arról meg kibaszottul nem én tehetek, hogy a magyar nép egy kibaszott nagy fasztarisznya és rég nem szúrta ezt a geci politikai bagázst vasvillára, sőt még hagyják hogy a geci pinokkió az utolsó szart is kitapossa belőlük. Hagyják/hagyjuk hogy köztörvényes bűnözők irányítsák az országot és közben csak sírnak, hogy jaj ez meg jaj az. Nem tudom mit kéne még csinálniuk, hogy az egész nép magához térjen, talán ha mindegyikük egyenként csulásnyállal aronköpné az összes honpolgárt, akkor talán már történne valami. Az ember meg azért kénytelen így viselkedni és nem egy jólmenő vállalkozással foglalkozni a munkaidejében mindvégig, mert mindent kiszopkodnának ezek a tetvek az emberből és tisztességesen már egy vállalkozás sem működne, akkor meg már nem mindegy, hogy azért basszák rád a rácsot mert kicsit csaltál az adatokkal a vállalkozásban vagy mert szájbevertél egy másik patkányt és elvetted a szemét módon megkeresett pénzét?

-Feco- (törölt) 2009.04.07. 13:15:42

@uzletembercarlos: Kösz, már van, kettő is. Egyiket az Életben, másikat meg iskolában szereztem :)

-Feco- (törölt) 2009.04.07. 13:22:31

@uzletembercarlos: szerintem sem kell politizálásba elmenni, de két dolgot azért különböztessünk meg. Arról, hogy nincs egy olyan erő ma kishazánkban, amelyik mellé oda lehet állni, arról MI tehetünk. Ha a bajszosember megmondja a tutit, akkor sajnos az azt jelenti, hogy sokan szarul járnak. Ezt meg nem vállalják be, és valljuk be hogy mi is nehezen fogadnánk el, hogy mostantól nem kúhét, hanem sxnégy, és nem loulou hanem meki. Ennél keményebb, mikor azt mondják hogy nem párizsi, hanem zsírosdeszka...és örülj hogy az is jut.
A gond az egésszel, hogy ez egy nagy szarkupac, amit magunk előtt görgetünk: sajnos valaki így is úgy is szopni fog, de nem kicsit. Azzal, ha ezt odázzuk, max azt érjük el, hogy nem mi, hanem a gyerekeink, unokáink fogják meginni a levét...
Sajnos kellene annyira tökösnek lenni, hogy valaki ezt bevállalja, legyen magyarországnak is egy Schrödere, aki tudja hogy bukni fog, de megteszi amit meg kell tenni. Anno bajszosembert szitokszónak használták, de az, hogy 10 évig abból a csomagból éltünk, már elfelejtődött. Most sajnos szarban a haza, és csak dagonyázunk benne, ahelyett hogy továbblépnénk...

Egyébként meg aki tudja az megoldja az életét... aki nem tudja, az meg rinyál. Hát monnyon le...

trash E46 2009.04.08. 01:25:51

@-Feco-: na így már tiszta, köszi :).


Carlos, amúgy tanácsadást vállalsz?

suckmyfish 2009.04.09. 11:23:54

Ez a stilus a meno Magyarorszagon, hat meg is lehet nezni hol tart az egesz szemetdomb.

trash E46 2009.04.09. 23:27:42

@suckmyfish: ahogy a mestered megmondta, "el lehet menni"... ha nem tetszik ne olvasd

el Tiburón 2009.04.10. 15:28:42

@-Feco-: Akkor lesz itt jó világ, ha az 5 nyelven beszélő BKV ellenőr felsegíti a munkában megfáradt cigányt a mágnes vasútra, amin gazdag közalkalmazottak utaznak a korrupció miatt elítélt politikusokhoz beszélőre, és közben özv. Gyurcsányné bemegy a börtönbe Kókához, hogy megkérdezze, ki lőtte le Demszkyt Orbán temetésén....

CounterS 2009.04.14. 10:01:09

@uzletembercarlos: A jelenlegi politikai - gazdasági - társadalmi válságot közösen hoztuk össze. Az egész magyar társadalom tehet arról, hogy ilyen vezetőink, normáink, erkölcseink vannak, hogy ilyen politikusokat választunk meg.
Ami mindig baszta a csőrömet, ha arra érdemes emberek - az átlagnál értelmesebbek és tehetségesebbek - a könnyebbik utat választják, és nem használják ki a bennük rejlő lehetőségeket, pl. lovat vesznek okosba, ahelyett, hogy a vállalkozásukat kreatív ötletek felhasználásával fejlesztenék, és stabil alapokra helyeznék. Ha nagy a bevétel - és hatékony a gazdálkodás -, akkor a valóban túlzott mértékű elvonás után is elég tiszta jövedelem marad.
Olyan ez, mint a tehetséges focista, aki ellazsálja az edzést, este piál a haverokkal, belesímul a szürke közegbe, holott, ha keményen edzett volna....

suckmyfish 2009.04.21. 06:30:15

@trash E46: Nem tudom kire celzol a 'mester'-rel, de nem vagyok az a koveto tipus... Megjegyzem, egy website olvasasahoz nem kell az adott orszagban lenni, de ez gondolom uj neked. Kicsit szetnezhetnel te is a vilagban, szelesiteni a vilaglatasodat, es akkor nem csak ilyen lapos megjegyzesekre futna.
süti beállítások módosítása