HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.01.29. 22:53 uzletembercarlos

Kicsi a világ

28.szerda:

Szokás szerint, keresztbe húzták a számításaim, mert a mai bécsi birkalátogatásból sem lett semmi, de hát valamiből meg kell élni, szóval Hanna is megértette, hogy nem megyünk vásárolni.
A szokásos reggeli köröm után, mikor már mennék haza reggelizni, meg hogy ugye felkapjam az asszonyt, hív a Jani bácsi, hogy S.O.S. van Csárlikám. Remegte bele a nevem a telefonba. Rajta kívül minden kreténnek sikerül kimondania, azt hogy Kárlosz, de hát Janibácsi még abból az időből származik, mikor még két disznóval komoly embernek számított valaki és a bródvéjra meg azt hitték, hogy az valami imperialista rockbanda. Idézvén az öreget tovább: Csárlikám meg kéne látogatnotok ma délelőtt, mert jön nekem ma egy kamion a tótoktól azt rajta lesz a két zsondér. Mondom neki, hogy mitcsinálol? Asszondja hát hoz a kamion két zsondért tudod? Mondom neki, nem bazmeg! A kamiont hozottat értettem, de mi a faszom az a zsondér?! Hát a két traktor, amit rendeltem még karácsony előtt északról. Na akkor esett le bazmeg, hogy a Jánosbácsinál, az észak az nem Dániát meg a julopukkiékat jelenti, hanem szlovákiát. Na mindegy értetettem a dolgot, nem akarta, hogy trére menjen a biznisz, mert mondta, már régebben, hogy van benne valami okosság, azt majd, ha szól, menjünk már segíteni neki. János bá sosem volt hálátlan, na meg ez járt is neki a sok szívességért, amit már tett. Nem örültem a hirtelen invitálásnak Túrkevére, de hát ilyen az élet baszki. Szóval hívtam a Gorót, meg mondtam neki, hogy hívja a Kozákékat, de azok bazmeg meg nem értek rá, mondom akkor hívjon olyat, mint a két Kozák, gondoltam négy ember már csak elég lesz. A Népligetnél találkoztunk, hogy majd onnét megyünk együtt, mondom azért mégis csak kiszállok, megnézni hogy milyen embereket szerzett a Kozákék helyett ez a jedi. Mint korábban már mondottam ez az ostoba nem az eszéről híres azt úgy gondolta, elég lesz az ikrek helyett egy is. Mondom neki te figyelj már Goró, ki ez a barlangi troll, akit magaddal hoztál? Akárhogy is nézem ez egyedül van bazmeg. Aszondja nekem: Ne stufold magad Carlos bazmeg a faszom a kurva életbe, kibaszott picsába nem szólsz előbb akkor lett volna több is. Na igen a Goró nem épp a választékos beszédjéről híres, ő ha akarna sem tudna elmondani egy háromszavas mondatot anélkül, hogy ne lenne benne két trágár szó, szóval nem is sokat fogom idézni. A magasröptű mondanivalójának az volt a lényege, hogy ez a még nála is ostobább fejjel rendelkező hegyigrizzly régen az orosz enklávé remek kis katonája volt, azt itt kötött ki a hajója szerény kis hazánk partjainál. Kicsit fenntartásaim voltak a fehérorosszal kapcsolatban, de már így is késésben voltunk János bácsihoz szóval végül elindultunk. Mikor leértünk a kamion már ott volt a Túrkevétől nem messze lévő tanyán, amit egy XC90-es kísért. Gyanítottam nem a kamion pótkerekét szálította. Mielőtt megérkeztünk mondtam a Gorónak, hogy kicsit messzebb álljanak meg, nehogy valami félreértés támadjon, azt majd én odamegyek előtte a Jánosbához beszélni. Mikor a négy majom közül a vezérpöcsnek tűnő megszólalt, kicsit összeszorult a gyomrom, mert hát hogy az akcentusából nem épp az a szlovák magyar hallatszott át. Aztán elég hamar kiderült, hogy beloruszok, na akkor már kicsit izzadtam is, mert bazmeg rá kellett jönnöm, hogy a volvo azért kísérte a szállítmányt, hogy a fegyverek is elférjenek kényelmesen, meg mi is a zsákokban. Ugyan nekem is van fegyverem, meg engedélyem is, de kurvára nem hordom magamnál, mert így is kihaló félben van a magyar. Bár akkor épp örültem volna. Szóval kisvártatva kiderült, hogy mi is volt a traktorokban az okosság, ugyanis a belorusszok Dániából lopják át magukhoz a földmunkagépeket, azt gyorsan söprik délebbre, hogy ne nagyon lehessen követni a szálakat. Szóval így került a tótokhoz, tehát János bácsi nem is tévedett olyan kurva nagyot ezzel az északkal, de hát erről fogalma sem volt. Ő csak annyit tudott, hogy ócsóért van, nyilván nem törzskönyvel. De mi a fasznak is egy túrkeve melletti tanyára amolyan könyv, meghát nem nehéz olyat csinálni, mert az csak egy papír, viszont traktort már sokkal nehezebb, mondta nekem az öreg. Közben az is kiderült, hogy a három másik túlméretezett leninszobor, nem beszéli a magyart. Bármennyire is hülye a Goró, azért már rutinos az ilyen dolgokban azt, nem kellett telefonálnom, ami valljuk be azért elég szarul nézett ki volna, főleg, hogy Jánosbá már az eredetinek a felét kínálta a két vasökörért, ami a főcsicskának szemmel láthatólag nem tetszett, de hát a vén fasz nagy skót volt, és azt hitte még mindig a cosa nostrában van, ahol pedig sosenem volt. Nekem eközben kezdett tele lenni a faszom, és megfogadtam most egy ideig nem dobok a szívességbonba, mert a végén még a mezei patkányok kaparnak ki majd valahonnét. Viszont az is ott lebegett előttem, hogy a Gorót meg az újdonsült barátnőjét is ki kell fizetni, ami azért nem lesz olyan olcsó. Aztán mikor a Goró kiszállt a kocsijából a tapsi hapsi már intett is a szekuruszkitiknek, hogy gáz van azt készítsék a gránátvetőt. Aztán kiszállt a mi emberünk is, ott már csak azon izgultam nehogy valamelyik a tejtestvére legyen. De kibaszott nagy szerencsénkre nem volt az, és mivel nagy tapasztalata volt ezekben a körökben egyből tudta mit kell csinálni, amiről most nem hagyok írásos emléket.
Szóval meglett a Janibának az amúgy is olcsón kínált, két zsírúj traktor, ha nem is féláron, de kétharmadon. Amit majd tovább paszarint friss törzskönyvvel.
Mi meg a Goróékkal ismét egy szép napot zárhattunk. De az biztos, hogy Janibának nem segítek többet, mert a maffiázás nem az én világom. Nekem már családom és felelősségteljes hivatásom van vagy mi a fasz.

1 komment

Címkék: biznisz okosság


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr6911360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeMyselfAndI 2009.06.29. 13:59:22

"és mivel nagy tapasztalata volt ezekben a körökben egyből tudta mit kell csinálni, amiről most nem hagyok írásos emléket"
a francba, pedig kivancsi lettem volna a megoldasra :)
süti beállítások módosítása