HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.01.29. 22:20 uzletembercarlos

Miskolci túra

26.hétfő de.-du.:

Na a faszom, a mai nap sem volt eseménytelen eddig. Mikor beértem a bontóból, hogy irodázzak kicsit, látom befelé menet, hogy a kondiba a pultnál Ninácska épp úgy néz ki, mint akit a hétvégén mind a három nap, megállás nélkül úgy hegesztettek, hogy nem győzte a drágát az orrába szívni. Aztán mikor megkérdeztem mi a fasz van vele, átjött, hogy tényleg beteg. Azon már el sem akartam gondolkozni, hogy a havonta egyszer lévő teljes hétvégéjét valóban mivel töltötte el, de gyanítom közel jártam a megoldáshoz. Maximum nem a kóróban szopatták le, hanem az essence v.i.p. részében. Fasz tudja nem követem már ezeket annyira, bár az egyik haverom a Kollarik Sanyika asszem ép a múlt hét elején mondta, hogy nézzünk le erre a faszom gésabaszásra. Pontosan tisztában van vele a kretén, hogy ilyen helyekre, ha nem meló miatt megyek, akkor szökő évben egyszer esz le a rák. Na mindegy 40 évesen még mindig arra áll fel, a szerintem már totemoszlop mintázatúra faragott farka, hogy lefeszít az ilyen helyekre a 2éves, fullos A8-ával, azt kilószámra baszkodja ez erre kapható huszonegynehány éves díszpicsákat. Nincs nehéz dolga mer akad pár. Az emberen meg alapból feltűnően látszik és a ruháján is, hogy nem vásárcsarnokba megy narancsot venni a barma, hanem kiutazik érte Marokkóba, hogy friss legyen. Na meg az a gizda szerinte. Innentől kezdve már nincs nehéz dolga, mert a jó élesre hegyezett szemű makk kupakok egyből kiszúrják, oszt utána pár lamborghini koktél meg egy-két motyesz a szájukba a hely arzenáljából, azt egy óra múlva a riherongy már Mozartot fújja a varázsfuvolán, fenn Sanyika remeteszőlősi villájában. Az ilyen kanyarokból lehetőség szerint, versenyszerűen igyekszik egy este minél többet megcsinálni. Na erre nekem nincs szükségem, na meg családom is van.

Szóval Ninácska épp dögrováson volt szóval hazaküldtem, mert vaj a szívem, meg a látszat ellenére megbízható, jó munkaerő. Esze nem sok van de igen dekoratív kislány, aki negédes, ámbár láthatatlan kedvességgel fogad és szolgál ki minden faszt a teremben. Kedves lány, de aki kicsit is belenéz a szemébe, láthatja tisztán, hogy úgy kong belülről mint quazimodó harangja a Notredamban. Sejtésem szerint a két lába közt is hasonló a helyzet, mert szerintem a törzsvendégek közt nincs olyan, aki ne húzta volna fel. Lényeg, hogy ugrott az irodázás, mert egy órát a púltban kellett lennem, amíg Hanna(ő feleségem szóval mindenki, aki ezt kommenteli vigyázzon a szájacskájára, nehogy szétnyíljon fülig neki) le nem tudta adni a kislányunkat az anyósnak. Aztán közben kaptam egy telefont, a pofázásom elején említett családapák mintapéldájáról. Szóval Sanyika becsörög: Szevasz Carlosom, mit ténykedsz ma kora délután? Mondom neki, itt szívom a faszt a kondiban, mert Nináncska romlott brét szívott. Figyeljél már déltől nem érsz rá egy 2 órát? Mondom neki, ha az asszony beér addig helyettem, akkor igen. Kérdeznem nem is kellett, hogy miért, mert mielőtt végigmondtam volna, hogy ráérek ,vagy nem, ez a hegyezőgép már nyomta is az okosságot nekem. Általában ez a lyukszaggató mindig valami iszonyatos fasszopással talál, meg de valahogy mindig segítek neki, mert már régóta ismerem, és a szívességbonba sem árt bedobálni néha. Carlosom le kéne gurulnunk a te kocsiddal meg az enyimmel Miskolcra, mert van ott egy tag, akit most vettem fel területi képviselőnek a céghez azt gondok vannak vele. Mondom neki mi a lófasznak kell két autó ehhez. Hát azért Carlosom, mert a gyerek kicsit elszállt aztán kéne neki egy keresztapás befenyítés, és így jobban jönne ki az összhatás. Hozok magammal két szekrényt is csevegőpartnernak, na meg gondoltam rád is hogy dobjad az imidzset. Sanyika sosem kapkodja el a szövegelést valami eszméletlen kibaszott hülye hangon, jó hosszan elnyújtva mondja ki a szavakat, de mégis iszonyatos rábeszélő hatása van. Fasz fejemmel igent mondtam rá. Asszony beért féldélre aztán már eveztünk is le az A8-ával meg a Q7-emmel. Az egyik godzillát én vittem, hogy hátul ne üljön senki, de az bazmeg alig fért el az anyóülésen, a hátratolt székkel. A feje már a hátsóablakon kandikált kifelé és pásztázta az utat. Fejét nagyon nem forgatta, valószínűleg nehezére is esett volna, mert akkora volt, mint két csernobili görögdinnye. Erre a buzi nagy kobakra meg rá volt tetoválva valami keselyű vagy mi. Gondoltam magamban az biztos fájhatott. Lemerem fogadni, hogy a makkjára meg egy indiai pióca van tetoválva. Na mindegy. Megérkeztünk a tetthelyre alig egy óra alatt. Nem kíméltük a csónakokat locsoltuk a gázolajt beléjük rendesen, szerintem egy átlag magyarországi család egyhavi összfizetését elhasítottuk, de ebbe már bele sem akartam gondolni. Sanyikának szinte mindent. A találkozó előre meg volt beszélve a gyerek már ott várt minket. Begurult a két gyöngyházfeketén csilligó vasparipa, azt a másodperc tört része alatt kiszállt a két kocsiból vagy úgy 500 kiló. Ebből a Kollarik Sanyika szarás előtt nyomhatott vagy 70 kilót. A szopott uborkafejű bézbólsapkás, nyegleó, ekkor már tudta, hogy tuti nem ez a nap az amire azt mondta az anyja, hogy érdemes lesz élni. Szemmel láthatólag nagyokat nyelt, szerintem köpni már jobban tudott volna, persze azt is illedelmesen elfordulva, nehogy félre értsük. Nem voltunk ott sokat, alig 20 percet, eközben kiderült, hogy a már egy hónapja a Sanyikánál dolgozó díszféreg, azt hazudta, hogy van jogosítványa és úgy vezette a cégautót. Futárszolgálata van egyébként a Sanyikának többek közt, azt ez a nyomorult lett volna a területi képviselő. Na meg az is kiderült, hogy az üzemanyagkártyával is trükközik a fasz, és tolja be zsebre belőle a mannát. A gyerek gyorsan megértette a cégnél elfoglalt újonnan szerzett fontos hivatását. Önként ajánlotta fel, hogy szerez saját autót és a saját szakállára intézi a kiszállítást, feketén. Így a Sanyikának is olcsóbb, na meg nem bassza meg a törvény, ha ez a senkiházi valami balesetet csinál azt kiderül, hogy még papírja sincs róla hogy egy igazi gyökér.
Kettőre már a kondiban voltam, azt gondoltam mielőtt irodázom betáplálom a mai rövid sztorit. Arra is rájöttem, hogy most, hogy vége van ennek a kibaszott adóbevallásnak kicsit több időm van.

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb okosság kurvák amatőrök


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr9911293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása