HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.01.29. 21:07 uzletembercarlos

Szülői magasiskola

01.26.:Hétfő

Egészen megtetszett ez az írogatás, mert arra jöttem rá, ha papírra vetem azokat a dolgokat, amik szétbasszák az idegeim, akkor megnyugszom kicsit és jó eséllyel tolom ki a szívroham lehetőségét mondjuk 50 fölé.
Épp a városon eveztem át a csónakkal, hogy bevigyem a gyereket reggel az óvodába. A városi közlekedési morálról is lenne mit pofázni, mert nem tudom, hogy hogy a picsába lehet ennyi fasznak jogosítványa. Szóval épp a srácomat vittem el óvodába, na ami ott folyik az is egy tanulmány. Minden reggel bekísérem a gyereket egészen az öltözőszekrényig, megvárom még átvedlik azt közben felmérem a terepet, hogy ki fia borjával van összezárva az én csemetém. Rengeteg porontyot nem a szülője hoz be, hanem a nagyobbik gyerek, ez még teljesen rendben van, hisz ebben a riherongy világban megy a taposómalom ezerrel, a szülőnek így kényelmes, a nagyobbik pulya meg legalább tanul valami felelősségtudatot még fiatalon. Amit már nehezebben fogok fel, hogy hogy a faszba engedi a szülő, hogy egy kibaszott 4 éves gyerek reggel egyedül slammogjon be az óvodába. Biztos megvan ennek is valami elmebeteg magyarázata, de ezen nincs is kedvem filózni, én akármi van mindig beviszem a gyereket. Ha netán mégis közbejön valami, megoldja asszony. Szóval épp csekkoltam a szülőkollégákat, mikor megakadt a szemem a szembelévő folyosón egy fiatal anyukán meg a fián. Amolyan kikent, kifent picsa volt hidrogénszőke hajjal, szilikon szájjal meg jó ostoba fejjel, körülbelül a fóti szemétégetőhöz öltözve. Még azt is el tudnám képzelni, hogy onnét jött, de mondjuk akkor éreztem volna azt a penetráns szagot, amit a szemétégető ont magából egész éjjel. Arról nem is beszélek milyen ember lehet az, aki ezeket a szemétégetős kurvákat meg is dugja. De jó eséllyel a fasza már lerohadt. Na mindegy szóval épp ezt a remekül sikerült anyukát néztem, amint épp szemmel láthatólag üvöltözik a gyerekével és össze-vissza csapkod minden faszt. A hangját egy darabig nem hallottam, aztán biztos a mozdulatlanul álló, majdnem bőgő gyerek felcsavarta a pumpát még jobban benne, és már át is hallatszott az én folyosómra, a jó mélyre ható szülői nevelés. "Mi a faszt képzelsz te kurva kölyök, azt hiszed majd én fogok helyetted bemenni, öltözz át baszmeg mert felpofozlak és itthagylak...." A gyerek csak pityergett és próbálta meggyőzni az anyját, hogy ő fél bemenni. Ez a szülői türelem magasiskolája, az ember nem hinné el ha nem látná, hogy van ilyen. Na nekem se kellett több kinyílt a bicska a zsebembe, ökölbe szorult a kezem. De mondom, ha oda is megyek az ostoba picsához, nyilvánvalólag a verbális meggyőzés egy ilyen értelmi gyomorék nőnél, több mint hasztalan lenne. Ha orálisra váltanák és jól szájba basznám, akkor meg a többi szülő nézne rám megkövező tekintettel, hogy nőverő. Még sosem ütöttem meg nőt, pedig ez megérdemelte volna, de nem tetettem, ami igazán visszafogott, a sok gyerek köztük az enyém is. Nem egészséges azt látniuk, hogy egy férfi földre küld egy nőt, mert akkor ugyanolyan mocskok lesznek mint a lepényszájú kurva a kölkével.
Miután Andris átvedlett adtam neki egy tarkón simogatást, azt beküldtem szocializálódni. A pityergő gyereknek, a kurva anyja valóban nem hazudott, ott hagyta. Én odamentem hozzá azt próbáltam megvigasztalni és segítettem felöltözni a négy éves gyereket.

Mikor már robogtam a 16.ba a bontóba azon gondolkoztam hány ilyen apa meg anya lehet. Meghogy mennyire jó dolgom van, hogy én kifogtam a főnyereményt. Valószínűleg ha ilyen feleségem lenne, magamat basznám agyon először, hogy nem vettem észre előbb.

17 komment

Címkék: család nevelés ostobák


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr28911102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TeasingAngel 2009.02.23. 15:13:17

anyukát megvárhattad volna az óvodán kívül.... megérdemelt volna egy határozottan kifejtett véleményt

-Feco- (törölt) 2009.02.23. 15:52:30

Kisgyerekesként abszolút átérzem a helyzetet, lehet nem bírtam volna ki, hogy ne ugassam le a picsát... Mi lehet az ilyeneknél otthon, ha a többi ember előtt így viselkedik? Feleségem szokta mondani, hogy elég nagy felelősség erre a világra gyereket csinálni, viszont én meg úgy vagyok vele, hogy ha sok a szar, akkor kell valaki, akitől szebb lesz a napom....

TeasingAngel 2009.02.23. 17:52:38

és még csodálkozunk a 'zsófcsikákon'? A szülönél jobban senki sem tudja elrontani őket.

uzletembercarlos 2009.02.24. 12:37:51

@TeasingAngel: A véleményem egy két pofon lett volna az anyjának, nagyjából ugyanaz a bánásmód lett volna tőlem a nő irányába mint amit ő a gyereke irányába intézett. Csak az lelki és sokkal jobban benne marad a gyerekben. Én meg nem ütök meg nőt. Bár a kivételekről már lehetne listát nyitni sajnos.

uzletembercarlos 2009.02.24. 12:42:27

@-Feco-: Nagy felelősség de hogy itt Teasing Angel következő kommentjére is válaszoljak, egyedül a szülőn múlik milyen lesz a gyerek, ha felnő. Ugyanis ha az elején odafigyel rá akkor minden rendben lesz. Mert szokták mondani, hogy az iskola is elrontja meg a baráti társaság, nagy szart amíg gyerek én mondom meg hogy kivel barátkozik és milyen iskolába jár, és ha ügyes vagy akkor ezt tudod inténzi úgy is, hogy ne vegye ellene irányuló kicseszésnek. Csak a szülők keveset foglalkoznak a gyerekekkel. Na meg véleményem szerint vannak olyanok akiknek soha sem szabadna gyereket vállalni. Mint például ez a nő az óvodában. Szerintem az ilyen nem is moderálja magát mindenhol ugyanúgy viselkedik.

-Feco- (törölt) 2009.02.25. 16:15:36

@uzletembercarlos: van egy mondás, hogy az iskoláig a tied a kormány, onnantól bukod a nevelést, ami sztem részben igaz is. Iskoláig van esélyed hogy felépítsd azt a kapcsolatot a gyerekkel, ami alapján majd az iskolában nem a hülye haverjaira hallgat, hanem esetleg a szülői véleményre. Nem kell sok példát hozni arra, hogy belássuk, ha mindig a szüleinket követtük volna - a mai eszünkkel - máshogy alakult volna az életünk. A lényeg, hogy a gyerek nem játék, amit ha megun az ember leteszi a sarokba, nem is divatkiegészítő, ami jól mutat, hanem egy érző emberi lény.
Én aktívan támogatnám ha a gyerekvállalás csak úgy menne, ha az ember előtte kitölt egy tesztet, legalább mint ahogy a jogosítvány megszerzéséhez kell...érdekes lenne hány gyerek születik ezek után. Alapmű az Idiocracy c. film....

TeasingAngel 2009.02.25. 17:18:41

@-Feco-: azért kicsit remélem hogy a lányom kevésbé lesz bevállalós, mint én voltam annak idején:). de ha meg annyira, akkor is meg fogom érteni legalább.
És amúgy szerintem nem is csak arról van szó, hogy kövesse a szülei által MUTATOTT példát, de legalább legyen valami arányérzéke mire odakerül. Meg hogy ne a pénzén (pláne a szüleién) vagy az agresszióján alapuljon az önbecsülése meg a magabiztossága.

A teszt jó ötlet. Bár gyorsan kihalnánk.

uzletembercarlos 2009.02.25. 19:34:55

@-Feco-: Ez a lényege amit mondasz, ha az iskoláig eljutva jól neveled nem fogják annyira befoylásolni az esetlegesen ott lévő negatív tényezők, persze hülyeségeket fog úgy is csinálni, mert gyerek, csak kérdés az hogy mennyit mekkorát és hogy tanul-e belőlük. Viszont ha akármilyen jól is nevelted a gyereket, ha szar iskolába teszed -amiből egyre több van- pillanatok alatt lerombolják amit Te addig felépítettél.
A gyerekcsinálást meg támogatnám, akkor igaz jobban fogyna a magyar, de legalább munkavállaló, tisztességes, nem "bodzaültetvényes" utódok születnének zsákszám.

uzletembercarlos 2009.02.25. 19:36:04

@uzletembercarlos: Bármint a gyerekcsinálási tesztet.:)

CounterS 2009.03.03. 08:30:18

"Na nekem se kellett több kinyílt a bicska a zsebembe, ökölbe szorult a kezem. De mondom, ha oda is megyek az ostoba picsához, nyilvánvalólag a verbális meggyőzés egy ilyen értelmi gyomorék nőnél, több mint hasztalan lenne."

Lehet, hogy az lenne, de meg kell próbálni. És mindenkinek, aki ezt látja.
"... mert vétkesek közt cinkos, aki néma..."

uzletembercarlos 2009.03.03. 18:16:52

Az a baj, hogy veréssel ezek a dolog maximum csak felületesen orvoslohatóak.

TeasingAngel 2009.03.03. 21:21:22

@uzletembercarlos: egy kollégám hallotta hogy angliában már van egy ilyen kezdeményezés. Nem teszt, de némi ízelítö abból, hogy milyen egy csecsemövel együtt élni, gondoskodni róla. Ott állítólag a fiataloknak szánják mert nagyon gyakori hogy teenagerek gyereket vállalnak.

uzletembercarlos 2009.03.04. 11:02:07

@TeasingAngel: Itt is lehetne egy olyan próbapapis játék. Bár nekem azzal sem lenne gondom ha teenagerként szül, csak ne az én gyerekem szüljön, fehér legyen, tudjon nevelni és adjon rá neki az állam megfelelő támogatást. Nem akarom, hogy kihaljunk.

TeasingAngel 2009.03.04. 11:28:36

@uzletembercarlos: hát ez szokás szerint nem egyszerű téma. Gondolom ha valaki teenager korában szül, valószínűleg még nehezebb utána (majd) munkát találnia, meg amúgy is, szerintem a legtöbb ember 25 év magát sem ismeri igazán: mit is akar, mire alkalmas.
De ezzel most nem azt akartam mondani, hogy nem kéne nekik gyereket vállalniuk, hanem pont azt, hogy jó lenne ha jobb, biztosabb feltételek mellett tehetnék.

CounterS 2009.03.06. 10:18:37

@uzletembercarlos: én a verbális meggyőzésre értettem, hogy meg kellene próbálni. Látatlanba megmondom, hogy 1-2 határozott mondat a részedről nagyfokú változást okozott volna az "anyuka" viselkedésében.
Egyébként nem értem, hogy az óvónénik miért nem lépnek fel ilyen esetekben. Ez lenne a kötelességük, hogy védjék meg azt a szegény gyereket.

TeasingAngel 2009.03.06. 11:42:03

@CounterS: engem (a gyerekem révén) még pont nem érint az ovoda téma, de hamarosan. De ahogy olvasgattam posztokat meg hozzászólásokat nagyon nagyon úgy fest, hogy az ovónők és a tanárok nincsenek abban a helyzetben hogy beszóljanak a szülőknek. Mindenkinek k. nagy az öntudata, a pedagógus alapból kushadjon. Ami már csak azért is szomorú, mert ezzel kiveszik a kezükből a "hatalmat" (vagy nevezzük csak lehetőségnek) hogy segítsenek a gyereknek. Persze tudom, minden az egyénen múlik, biztosan van sok rossz pedagógus, de szerintem van ugyanannyi ha nem sokkal több elkötelezett ember is, aki jó hatással tud(na) lenni a gyerekre meg szívesen együttműködne a szülőkkel. Ha jól emlékszem, régen volt olyan dolog, hogy családlátogatás - ma már biztos mindenkinek felállna a szőr a hátán - valószínűleg nekem is - de mondjuk arra jó lehetett hogy fel lehesen mérni, mit hoz a gyerek otthonról, mit kell esetleg megpróbálni korrigálni, ilyesmi. Nem sírom vissza persze, de valahogy jó lenne találni valami olyan platformot, hogy együtt tudjon működni a gyereket meghatározó két közeg. Csak ugye mindenki annyira "védekezik" manapság, hogy a segítő szándékot is kritikának érzik az emberek, mindkét oldalon, sőt, szerintem általában az életben. Vagy csak egyszerűen hiányzik a tisztelet a másik ember iránt, pedig szerintem ez az egyik alapja minden jó kapcsolatnak (párkapcsolat, munkatársi viszony, akár beosztott-főnök).

uzletembercarlos 2009.03.09. 20:02:48

@CounterS: Nem vennék rá mérget, hogy hatott volna neki bármi is. Maximum a verés abból a szempontból ,hogy legalább nem fog tudni beszélni, mert fájna tőle a szája, de azzal megint csak a gyereket romboltam volna, meg a kezem mocskoltam volna. Előbb utóbb az élet "meghálálja" neki ezt a viselkedést. Az ovónők pont azért nem lépnek közbe az ilyenekbe, ha látják is, amiért az utcán nem avatkozik be senki a vitákba.: Azt gondolja nem az ő dolga.... Tisztelet a kivételnek. Engem még középiskolás koromban elvert 4 tőlem jóval idősebb cigány, mindezt végignézte a 30 fős oszályom és az oszályfőnököm. Majd miután elmentek mindenki nagyobb lett hirtelen, csak én álltam ki az igazamért, ezért kaptam a verést is, az osztályfőnököm meg annyit mondott, nem kell az ilyenekkel foglalkozni. Kiváncsi vagyok ha leszúrnak a férgek, akkor mit mondott volna a rendőröknek, meg a fateréknak.
süti beállítások módosítása