HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.03.18. 13:17 uzletembercarlos

Highway to hell

A következő sztorihoz kronológiailag kicsit vissza kell ugranom, mert szombat éjjelről vasárnapra virradólag történt. Szombaton éjjel csörög nekem a Pupák, hogy menjek már segíteni neki, mert a Bojek Feca megőrült. Annak ellenére, hogy a Pupák 10 éve derékba törte a karrierjét a szalmás akcióval, miután friss levegőre került újra, rendes, segítőkész gyerek maradt. Meg hát gyerekkori haver meg minden faszom szóval kérhet tőlem szívességet, akár vasárnap hajnalban is. Az meg, hogy a Feca haverja megkettenyt egyrészt nem lepett meg, másrészt meg meleg pite, mert amolyan Lázár -féle fasz, csak ez inkább iszik mint drogozik vagy a fasz tudja már. Szóval kocsiba ültem azt mentem is Piliscsévre ehhez a retardált Pupákhoz a Spartacusba. A Pupák volt annyira degenerált, hogy sikerült a sitten összeszedni a legszutykabb arcokat, akik a saját természetével teljesen ellentétes fazonok voltak. Szóval szabadulása után szépen egyre jobban gördült bele a szarba. Például amint kikerült kitalálta, hogy ő ultrás lesz. Épp segítettünk neki a Goróval költözködni a pilicsévi lakásába, amit összehoztam neki, azt arrafelé sok a zöld meg az apja is a nyolckerben született így választotta a zöld színt meg a Fradit, persze a dolog mögöttes és súlyosabb tényezője az az volt, hogy bent a kóterben összeszedett pár értelmiségit ezekből a körökből. Nem gondoltuk, hogy komolyan gondolja, nem szokott ilyet komolyan gondolni, de 2-3 évet lehúzott ultrásként, azt mikor majdnem visszakerült a sittre elgondolkozott, mégis csak jobb autónepperkedni. Ezalatt az évei alatt ismerte meg a Bojek Fecát meg a másik akasztófavirágot a Szerbet. A Szerb egy drabális állat volt nem lehetett nem észre venni, sosem volt kisportolt testalkata de a nyers erő jelen volt benne rendesen. Hasonló betegségben szenvedett mint Andre The Giant, a volt pankrátoros és hasonlóan rusnya feje is volt a Szerbnek. Egyébként 185 kiló volt (szóval nem sokban múlta alul a pankrátorost) mindaddig, még egy balesetből kifolyólag rá nem szokott a morfiumra de keményen. Azonnal lefogyott 55 kilót és hát a 210 mellé elég hülyén nézett ki 130 kilósan már nem volt az az igazi monstrum. Most rákkal kezelik pár hónapja, ezelőtt meg a dilinyósok sorát gazdagította. A rangot akkor érdemelte, mikor szétlőtte magát szpíddel meg ilonkával, merhogy megszűnt a morfium-beszerző doki létezni. Azt egy nap a szomszédok mondták ,hogy valami gáz van a panelbe, mert egész nap kopácsolás, dörömbölés, meg fúrás hallatszik. Kiderült ráfúrta a parkettára négyzetcentiméterenként a szőnyeget, mert hogy az csúszik, azt majd szétverte az egész lakást, mindezt bezárkózva. Mire kiszedték már romokban hevert minden és győzködte a díszkíséretét, hogy valaki lakik a szőnyeg alatt. Ebből kiindulva nem kell lángésznek lenni, hogy rájöjjünk a Bojek Feco sem egyszerű eset. Már a családja sem az, mindenki kibaszott elmebajos fasz benne, egy épkézláb ember nincs köztük, pedig két húga meg egy bátyja van, de mindegyik kibaszott aberrált állat. Talán még az apjuk volt a legnormálisabb, mert úgy döntött pár éve, a szokásos etiles éterben, hogy kiheréli magát, mert nem kell neki több gyerek, bár erre rájöhetett volna 35 éve és akkor már pár görénnyel kevesebb lenne. Na mindegy, szóval felcsapott műtősnek az öreg Bojek és felvágta a zacsit, egy mandulát sikerült belőle kikaparnia, azt elájult a fasz. De a macskájuk nem volt rest, mert kikaparta a másikat is a gecibe. Mindezt még túl is élte az elit orvos. Szóval leérek a Spartaba és az öreg Bojek heréjének egyik utolsó maradványa bokáig letolt gatyában, egy szál faszban táncol a kocsma asztalán, teljes eufóriában, miközben bal kezében valami vízipisztolyt lenget és a magnóból visító ACDC Highway to hell számát festi alá bariton hangjával. Mindezt homályosan, mit sem tudva két, a bárpultra akasztott borvirágos Churchill önarckép, próbálja feldolgozni, de annyi kupakos bor van bennük, hogy nem tudják eldönteni, hogy a zene teszi ezt velük vagy a Bojek Fecó tényleg ott táncol az asztalon egy szál faszba. A Marika, a pultos kétségbeesetten néz maga elé, hogy inkább ment volna kukásnak, mintsem itt dolgozzon, a Pupákot meg már baszta az ideg a sarokban. Mikor meglátott nagyon felvidult, mint aki azt hitte itt a messiás A Bojek meg már annyira azon az autópályán volt, hogy észre sem vette, hogy megérkeztem. Kérdem a Pupákot: hát itt meg mi a fasz van? Azt mondja ne tudd meg a a Feco teljesen megőrült és már az élesre töltött berettájával hadonászik. Azt mondta a Marikának ha bezár hajnali négykor, ahogy szokott, akkor ma senki sem megy haza, ő ma bulizik. A két kocsma oszolopot ez szerintem nem hatotta meg, de a Marikát meg a Pupákot igen. Azt már meg sem kérdeztem, hogy hogy az istenbe fújta össze ezzel a szeméttel a szél őt. Biztos megint valami tuti biznisz volt. Láttam már a berendezésbe is kárt tett, és a Pupák is vérzett, szóval gondoltam nem viccel a srác. Eddigre már kiszúrt magának a gecigombóc. Szevasz Carlóóós gyere party van kérsz icát? Na mondom kész bazmeg nem elég hogy vedel de még lónyugtatót szopogat rá. Mondom neki, kössz Feco nem kérek semmit, csak azt hogy szállj onnét le és inkább a faszoddal hadonásszál a pisztoly helyett. Azt mondja: a Kurva anyád isten basszon meg hát te is szét akarod baszni az estémet. Nem igazán adtam neki gondolkodási időt, nem vártam meg hogy befejezze a mondókáját, mert láttam nincs képben és se golyóálló nem vagyok se öreg Cshák így nem tudok golyót kikerülni se. Így villámgyorsan megragadtam az egyik bárszéket és azonnal nekiküldtem a nyakának. Nem tudott rá mit reagálni azon a 2 méteren még repült a szék, még a mondókáját sem tudta befejezni. Én meg már léptem is közelebb felborítottam asztalostul a gecibe és addig vertem a székkel még el nem ájult a picsába. A berettából kiszedtem a töltényt és viszatattem a feje mellé. A Marikának mondtam, hogy hát miért hagyta a Bojekot felmászni a tetőre részegen most nézze meg leesett azt összeverte magát. A Pupák meg csak kérdezgette, hogy ebből nem lesz baj? Mondtam nem lesz rendet rak, én meg megvárom még a Feco magához tér. Addig kiviszem a hátsó kertbe. Nagy nehezen felpofoztam, nem igazán tudta hol van én meg mondtam neki, hogy annyira berúgott, hogy nekirepült a bárszék felborult az asztallal, amin táncolt és addig pattogott rajta a szék még el nem ájult. Azt mondtam neki, ha esetleg rosszul emlékszik a dologra szívesen beszennyezném vele a talajvizet. Vagy másik opcióként szépen mesélek a rendőrkapitánynak stikkes dolgairól, meg a berettáról amivel a hangulatot csinálta itt este. Nem nagyon tudott mozdulni szerintem pár bordája eltörhetett, de a kezei mindenképp, mert azokkal próbált védekezni a díszfasz. Szóval mondtam neki nézze meg a tetőt, mert onnét esett le, a Pupák meg most szépen beviszi a kórházba Esztergomba. Erre elkezd hörögni, dehogy a Pupák elég sokat ivott nem beszámítható ilyen téren most. Mondom akkor 2 opció van ha nem akar a Pupák mellett meghalni a kocsiban, akkor vagy elvérzik itt a picsába vagy hívunk egy mentőt, de ha hívunk egy mentőt akkor jön egy szívességgel, merthogy megmentettük az életét. Így barátian váltunk el, a Pupákék meg nem győztek hálálkodni, hisz később nem tehették meg mert ott sem voltam.
Hazafelé azon töprengtem, hogy ez a dolog több ponton elvérezhetett volna. Az első az hogy én vagy akárki más megsérül a golyótól, de ha már belemásztam a szarba, valahogy ki kellett jönni, ha meg nem megyek akkor biztos vér folyt volna aznap este és az nem a Bojeké lett volna. A második meg ha a Bojek nem ilyen belátó a balesetet illetően.... Amióta meg családom van az ilyen és ennél durvább jellegű dolgokból próbálok mindig kimaradni mert felelősséggel tartozom értük. De valahogy mindig megtalálnak ezek az esetek. Kibaszottul elegem van már, lehet baráti társaságot kéne cserélnem.

16 komment

Címkék: egyéb függő cimborák barmok ostobák gyökerek


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr651009620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Feco- (törölt) 2009.03.18. 13:51:13

Ahányszor az ember kockáztatott már a hülye haverok miatt összeszámolná, eléggé meglepődne...persze utólag lehet gondolkozni hogy basszameg ebből aztán lehetett volna kampec is, de ott máshogy áll az ember a dolgokhoz...

TeasingAngel 2009.03.18. 13:52:56

hibátlan
hát neked aztán pihenős egy hétvégéd volt. más végre kialussza magát, szórakozik....... te meg?!

TeasingAngel 2009.03.18. 13:55:16

a szerb padlószögelős sztorija meg hab a tortán

ifrance 2009.03.18. 14:58:42

hát mit mondjak? vizuális típus vagyok, kifeküdtem a szerb padlós akciójától... :D

Burgermeister 2009.03.18. 15:59:59

Elég sanszos a csere...hallod e!
Egy ideig okés egy ilyen csapat de egy idő után már teher. Nekem az egyik druszám volt ilyen, az mindig elhajtott a benzinkutrol fizetés nélkül, beszívva vezetet, persze ilyenkor kigyokat látott az uton, azt kerülgette....huhhhhh...voltak meredek esetek. Na ezeket már levedlettem.
Azota se egyszerű de ezekkel az arcokkal csak bonyolultabb lenne.

trash E46 2009.03.19. 00:31:00

szép kis este hallod-e.... de vigyázz magadra ám

uzletembercarlos 2009.03.21. 01:20:30

@TeasingAngel: Arra evezek, hogy tán az élet igazságos, azt 40 évesen elmehetek nyugdíjba és Bora-Borán szürcsölgetem majd az ananász lémet. Bár munka és tenniveló nélkül szerintem hamar kötélen lógnék. Azért jut a jóból, holnapra például országos semmittevést tervezek és elviszem a családomat valahova.

uzletembercarlos 2009.03.21. 01:22:03

@-Feco-: Volt már szopó barátok miatt, de hát ezért vagyunk egymásnak jóban és szarban.

uzletembercarlos 2009.03.21. 01:35:33

@Burgermeister: Igen, meg kell godnolni kivel merre hány méter mert aztán bevisz az erdőbe, azt mikor jön a barnamedve még bokán is rúg a geci hogy te lassabban fuss ki onnét, már ha kiérsz.

TeasingAngel 2009.03.21. 07:03:41

@uzletembercarlos: hát akkor jó családozást, még a nap is süt, nem is értem mért paráztatják a meterológusok a népet már egy hete. Egyébként ha családdal mozogsz összefutsz ilyen 'haverokkal'? Én száz éve forogtam durva körökben és azóta soha senkivel nem találkoztam véletlenül. Mintha nem is ugyanabban a városban élnék: az valami párhuzamos Budapest.

-Feco- (törölt) 2009.03.23. 16:29:36

@uzletembercarlos: Ja, csak az ember szereti, ha az egyenleg kb nullás, az én esetemben meg erősen minuszban voltam....az meg nem olyan vicces. Elmesélek egy sztorit csak a jókedv kedvéért, ez nem volt durva, de mutatja hogy milyen ha az ember elvan...
Haverokkal lemegyünk vidékre, erősen északkeleti országrész, igencsak dakota rezervátumi részre. Ez akkoriban úgy zajlott, hogy asszonyoktól jó messze, péntek szombat együtt, a máj és vese erős károsításával, vasárnap meg haza pihizni. Na, pénteken csapatunk is a helyi rumlihelyre, már erősen jókedvűen, de még inkább jópofán mint aljasul. Benézünk, basszameg, elég gáz, azt elfelejtettük hogy itt a hónap vége azt jelenti hogy madár sem jár sehova, a helyen volt két pultos, 3 kidobó meg a dj. Meg mi 5en, de tényleg, más senki. A belépőt ledumáltuk, hogy majd fizetünk ha lesz itt valami élet, addig is fogyasztunk, istenbizony. Az, hogy a pultnál a cuba libre-re erős Hee? volt a válasz már nem számít, komolyan mondom kiadtak egy-egy feles bacardit meg egy-egy kisüveges kólát... vicc, volt valami 400ft/db, nem olyan rég. Legalább ár-érték arányban kiváló, be is fektettünk egy kisebb összeget ebbe a kombóba, na akkor rajta, legalább legyünk ordasok ha már nem tudunk a puncik erdejében eltévedni... Aztán elkezdődött valami odabaszós zene, na menjünk, legalább pörögjünk egyet, de még mindig csak mi voltunk a helyen, tiszta gáz volt. Haver közben átáll sörözésre, persze ha elkezdi, akkor onnantól nem látod sörösüveg nélkül, tutira odanő a kezébe egy mágikus, mindig teli levő üveg. Tánctér kb 5nm, megyünk, erre odapattan egy kidobó (feleakkora mint a mi társaságunk legkisebb tagja), hogy a sörrel nem lehet a tánctérre menni. Haver néz bután, hogy miért? Mert leöntesz valakit... Mondjuk, hogy együtt vagyunk ha nem tűnt volna fel, leszarjuk, megyünk ugrálni. Erre ott izmozik, a végén haver lehúzta a sör maradékát, a csávó kezébe nyomta az üveget, azt jött utánunk. Na, kicsit szórakoztunk, de unalmas volt meg kicsit buzibáros is, lépni kellene. Haver vesz egy búcsúsört a pultnál, hogy míg a másik helyre érünk nehogy szomjazzon, megyünk ki. Erre ugyanaz a kidobó szól, hogy nem mehet ki. Na, ez kezdett sok lenni aznapra, haver kérdezi hogy ezt most miért? Mert az üveggel nem lehet kimenni. Kérdezi miért? Mert betétdíjas... Erre haver közli a gyerekkel, hogy "mára elég legyen belőled", majd hozzávűgott egy 50est, hogy az üvegre, azt kimentünk... Erősen esélyes volt hogy utánunk jönnek, de nem lett semmi balhé, ami jobb is mindenkinek, de jókat röhögtünk utána is a "mára elég legyen belőled" dumán... :)

-Feco- (törölt) 2009.03.24. 09:24:05

@TeasingAngel: lustaság... majd egyszer talán rászánom magam.... :)

uzletembercarlos 2009.03.24. 22:48:04

@TeasingAngel: Köszönöm meg volt, meg a kellemes balhé is a kommentem után. Megint egy éles helyzet volt ez a péntek délután. De a pénz és a szombati szép nap a családommal kárpótolt a zűrös müncheni péntek délután után.

Igyekszem minden rossz elemet távol tartani, mind a feleségemtől mind a gyerekektől. A feleségemtől nehezebb, mert a kondiban jócskán találkozik velük, a gyerekeim csak néha találkoznak a Goróval vagy az Oszi bácsival. De azok is véletlenek. Nem sokan tudják hol lakom de azok mint a Goró jönnek is néha ugye. De azért figyelek. Ne kapjanak a szarból.

uzletembercarlos 2009.03.24. 22:51:10

@-Feco-: Nem rosz sztori Feco. Most vagy nagyon zorallok voltatok, vagy az a kidobó utánzat volt egy kis szerencsétlen. Komolyabb helyeken ezért bünti van. Egyékbént nekem is volt ilyen egyszer Balatonon régen, bementünk a diszkóba ami holt üres volt és a kidobó közölte az elöttünk álló pár emberrel, hogy kapnak pénzt ha maradnak. Na mi itt fordultunk is ki a picsába.

-Feco- (törölt) 2009.04.10. 13:53:09

@uzletembercarlos: nem vagyunk zorallok, csak ugye van az az elmeállapot, amivel nem érdemes szórakozni. Láttam már kisgyereket verést kapni hegyomlás kidobótól, azt bekattant benne valami, és a végén macskakővel ütötte az ipse fejét, alig bírták leszedni róla...
Másrészt meg persze, most minek kezdjen el emberkedni valaki pár holtrészeg fazonnal, akik egyébként otthagynak a helyen egy helyi viszonylatban kéthavi fizetésnek megfelelő összeget, meg nem is olyan pofátlanok...
süti beállítások módosítása