HTML

Carlos napjai

A blog.hu oldalát olvasgatva, az az ötlet vezérelt, hogy leírjam a mindennapjaim eseményeit, mert hát életem során elég sokféle embert ismertem meg és mozgalmassá alakította azt. Szóval megosztom a tapasztalataim, annak reményében, hogy mindenki le tud vonni belőle magának egy-két dolgot.

Friss topikok

  • ifrance: kár, hogy ráuntál a blogra... (2012.05.16. 11:46) Magyar foci
  • Teasing Angel: na mi van? idenézek, semmi :( (2010.04.14. 16:40) Olaj a tűzre
  • Wendriner Tódor Emánuel: @uzletembercarlos: hitvallásnak nem rossz, tömör, korrekt és igaz. (2009.11.20. 12:24) Az igaz, jó cimbora
  • ifrance: @uzletembercarlos: "Ezek pitiáner faszok voltak. A másik is egész nyugodtan befeküdhetett volna me... (2009.11.17. 13:08) Nyaralás 3
  • uzletembercarlos: @mgrc: Ahogy elnézem a nyugisabb időknek lassan vége... viszont most más aspektusból. (2009.11.16. 19:39) We love summer

Linkblog

2009.01.29. 22:25 uzletembercarlos

M0-ás párbaj

26. hétfő délután

A délutánom egy agybaszás volt, befejeztem a már 3 napja halogatott papírmunkákat, ez nem került többe, mint két kibaszott órámba. Rohadtul utálom a papírmunkát, ha sokáig csinálom hasonló remegési görcseim támadnak, mint annak a köcsögnek a vissza a jövőbőlben. Utána a bontóba vettem az irányt, hogy ránézzek a srácokra, hogy haladnak a munkákkal. Néha őket is tarkón kell baszkodni, mert különben elkanászodnak. Annak ellenére, hogy Ninácska, meg a Kollerik Sanyika valami közös összeesküvés folytán elbaszarintották a napomat, úgy hogy a két óra agyérgörcsös irodázáson kívül semmi értelme nem volt a napomnak. Ennek ellenére teljes nyugalommal zubogtam a nulláson. Megfogadtam még egy éve, ha nem sietek sehova, akkor mindenhol betartom a sebességet. Igaz, ilyen olyan ritkán van, mint Sírásó Lázár faszán a pina. De mindegy én szépen zubogtam, amikor épp a belső sávban a megengedett 110-el előztem egy kamiont, mikor mögöttem egy ford mondeoból elkezdtek rám villogni, mint diszkóban a stroboszkóp. A két fazon gyakorlatilag már a hátsó ülésemen utazott, annyira seggemben volt, de nem vették észre, hogy épp a kamiont előzőm és a Q7-t nem megy többet 110-nél, mert én nem akarom. Idegességemben egy huszárvágással szeltem az aszfaltot át a kamion előtt, talán még fékeznie is kellett. Na de nem ám megszeppenésemben tettem csak már kibaszott kíváncsi voltam, hogy ki a faszom ül abban a mondeóban. Valamiért nem lepődtem meg, hogy két fasztarisznya hobbit ült az első üléseken. A sofőrön természetesen bézbalsapka volt és úgy szét volt folyva a vezetőülésen, mint a tehén ürüléke. Gondolom a hülyegyerek biztos ezt látta, a videóklippekben meg filmekben, hogy ettől lesz valaki. Ez még mind rendben volt, titkon bíztam benne, hogy valahol majd csak megnézik, hogy tisztességesen elvetették-e az őszi búzát, anélkül, hogy bárkinek testi sérülése lenne, bár a vezérdroid sofőr felőlem szét is terülhetne mind a 100 hektáron. Nem! Ők mikor elmentek mellettem kőkemény 140-es tempóval még a szájuk is járt és veréb módon mutogattak. Az isten kegyelmezett nekik, hogy két üveg választotta el a mondanivalójukat. Mondom, adok a fasszopó szamaraknak egy kis egérutat, aztán megnézzük mit tud a 360 Le. Mikor már az első rendszámtáblámmal megcsináltam mind a két köcsögnek az urológiai vizsgálatot, izzadva húzódtak le a külső sávba. Persze a nyomás felszabadulásával megint megnőtt a fejük és elkezdtek mutogatni. Én tovább eveztem a belsőben, de akkor már visszavettem 130-ra. Nem telt el egy perc azt látom, hogy a két küszöbharapdáló, már megint a hátsón utazik. Akkor elgondolkoztam azon, vajon mit csinálnának, ha megállok és kiszállok. Aztán hagytam a faszba, mert két ilyen kis tejfeles szájú faszkalap miatt nem érdemes összevérezni a kezemet. Trip-tronic át sportba és már szelte a betont a csónak 210-el. Én meg basztam az agyam magamba, hogy valamiért sosem sikerül lassan menni, mert tele van fasszopóval az út.
Na aztán beértem a bontóba mondom ott lenyugszom, erre bazmeg ott tartja fel az embereim a munkába a Lázár.
Ne de erről majd később mesélek, mert a Lázár is megér pár sztorit, de most megyek szocializálódni a kondiba, azt leverem a boxzsákon a dühöm.

9 komment

Címkék: közlekedés gyökerek


A bejegyzés trackback címe:

https://carlosnapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr99911301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Feco- (törölt) 2009.02.25. 16:11:19

Na, tegnap megtapasztaltam hasonlót, de más gyíkokkal. Ugyan nem Q7, de megy a verda, jellemzően hosszú utakon tempomattal. A kedvencem a sok köcsög, aki nyomja mint ökör hogy megelőzzön, utána bevág eléd, és kerülheted ki. Közben a lábam nem ért a gázhoz, sőt, a tempomatot sem állítottam. Megyek M7, középső sáv, 140re tolt tempomat. Mögöttem egyszercsak lámpa, elkezd tolni.. szélső sávban kamion, nem megyek ki, ökör nem akar megelőzni. Én megyek nyugodtan, csak nem előz. Megjön a lejtő, vadul kivág, és elkezdi tolni neki, nagy nehezen megelőz, de ahogy jön a baracskai nem túl nagy emelkedő, már a seggében is vagyok, alig bírom kikerülni. Látom okostojás lelkére veszi hogy elmegyek mellette, újabb lejtőn megint padlógázzal tolja ki a szemét a varrógépmotornak, megelőz, persze érdi emelkedőn megint a picsába lemarad. Mondom, tempomat, nem köcsögösködök, és utálom a sztereotípiákat, de persze hogy egy Suzuki 1.0 GLX volt, tuning kipufogódobbal és xenonnal....szigorúan virsligumikkal, azzal lehet jól korcsolyázni télen. És ezután kanyarodok a nullásra, ahol meg kihullik a hajam a sok román barom kamionostól, de ez már más téma...

uzletembercarlos 2009.02.25. 19:41:18

@-Feco-: Én sem szeretem a sztereotípiákat, de az hogy milyen kocsiban ül az ember nagyban meghatározza. Persze kivételek itt is vannak. A milyen kocsin nem az értékét értem természtesen. De a Suzukisok igen nagy tábora, halálos az átlag autósra, életveszély miket csinálnak. De aztán lehet azért alakult ki bennem ez a kép, mert azokból adnak el a legtöbbet tán. Azt nem is a Suzukisokkal van a baj, hanem azzal hogy pont dupla annyi embernek van papírja arról hogy vezethet, mint amennyinek kéne, hogy legyen.

TeasingAngel 2009.02.25. 19:57:20

@uzletembercarlos: lehet kérni személyiség-elemzést ha megadom a márkát-tipust-színt? :D

-Feco- (törölt) 2009.02.26. 08:46:03

@uzletembercarlos: Szerintem a gond azzal van, ha valaki nem elégedett magával, többet akar mutatni, és ezt az utakon életveszélyesen teszi. Volt Trabantom is, tudtam hogy mit képes menni, nem jutott eszembe 80 felett száguldozni vele, elvitt A-ból B-be. Aztán ahogy egyre jobb autóim lettek, egy bizonyos szint felett már tökmindegy hány lóerő van a kocsiban: utazó tempó itthon 140, németeknél 160 körül, és szívesen kimegyek a szélső sávba ha van ott hely, vagy látom hogy mögöttem jönnek. A baj azokkal van, akik úgy gondolják, hogy az 50 lóerő már egy ménes, és tényleg üveghangon tolják a pályán (múltkor 140el mentem mikor megelőzött egy Daewoo Spark!!! 140 felett ment a tejfölösdobozzal!!), és ha gond van, nincs megállás. De tipikusan jellemző ez a mai világra, hogy mindenki többnek akarja mutatni magát mint ami. Ha megnézel pár hétvégi diszkós partiképet kiderül, hogy itthon adják el a legtöbb Armani pólót és Breitling karórát...szánalmas...

uzletembercarlos 2009.03.01. 20:47:56

@TeasingAngel: Ahhoz látni kell az autót, van a telepen, ahol a bontó van egy kb 25-30 közötti gyerek. Van ott egy asztalos műhely azt ott dolgozik. Egy régi szakad corsával jár rodeózik basszus a földúton, akkora gödrögbe szánt bele az elvázzal, hogy csoda, hogy még egyben van az a szar. Múltkor rendes úton jött velem szembe azt a kanyarban majdnem átköszönt. Neki például a müanyag helyett már farostlemez van berakva valami borzalmasan cigány módon. Ránézel a kocsira és már látod, hogy hogyan vezet, milyen ember kb. Szóval a márka nem determinál közvetlen, látni kell a kocsit is mellé. Kivételek meg mindig akadnak.

uzletembercarlos 2009.03.01. 20:49:51

@-Feco-: Ez általánosan jellemző a magyar emberre, hogy többet akar mutatni, mint ami van. Ilyen Oszibá is meg kicsit A Kollarik Sanyika is bár neki nem tudom minél kell többnek lennie....

Burgermeister 2009.03.11. 21:52:58

@-Feco-: :)
spark....:)
szánalmas....röhögcse

Burgermeister 2009.03.11. 21:57:04

A sok fasznak a válság betesz. Itt elsősorban a pöpectuningverdásokra és a cseréljük le most mert a reklám esztet szajkózza...na ki ha énnem tipusuakra gondolok.
Ezeknek már most a benzinre sem futja, nemhogy a havi törlesztőre.
En most azt látom, hogy a melohelyre korabban 45-50 perc volt autóval, dugozva.....most lazán, kényelmesen 30 perc, szinte nincs dugó!!! Köszönöm EMESE!!!

Burgermeister 2009.03.11. 22:00:16

Te Carlos, figyelj, hagyd a papirmunkát. Add ki vkinek ha lehet, ilyen egyszerű.
süti beállítások módosítása